Pff echt niet oké toch! Onaangekondigd ook natuurlijk
En vroegen ze dan ook allemaal dingen? Geluk bij een ongeluk dat je ze niet hoeft binnen te laten ivm “quarantaine”.
Het ligt vast aan mij maar ik krijg daar echt paniek van, ik vind het al erg als bekenden onaangekondigd langs zouden komen. En dat gevoel dat er iets kan gebeuren maar je weet het niet. Net als wachten op de pizzabezorger maar dan 1000000x stressvoller
Je weet dat ze komen maar hoe laat? De timer in de app klopt nooit en het is altijd schrikken als de bel gaat. 

Want ik kon het niet aanhoren. Maar ik was wel nieuwsgierig waar dit dan vandaan komt maar als ik er op google kom ik hier dus niet eens op. Ben best benieuwd hoe dit wappie nieuws dan de wereld in komt maar anderzijds wil ik het niet eens lezen.
wat is dit hinderlijk zeg. Je wordt toch doodmoe van dit soort beeldvorming. En dan vooral dat ik dit soort stomme collages niet mee krijg en er dus niet direct een gevat antwoord op heb als wappies me hiermee confronteren.
oa doordat ontstoken hartzakje wel een bekende bijwerking is bij jonge mannen, al is dat natuurlijk iets anders als een hartstilstand. Maar voor zo plotseling lijkt er gewoon geen andere verklaring te zijn. Later hoorde ik dat het koolstofmonoxidevergiftiging in het vakantiehuisje was. Supertragisch maar ik was wel “opgelucht”.