Dit is ook mijn buurman overkomen. Hij was juist voorstander van het vaccin maar heeft ±6 weken na zijn tweede vaccin een hartinfarct gehad. Arts heeft kunnen afleiden dat het een reactie is geweest op de corona antistoffen, zo heftig! Hadden ook aangegeven dat meerdere mannen van zijn leeftijd dit als effect hadden gehad. Maar aan het vaccin lag het niet, als hij corona had opgelopen had hij hetzelfde gehad.
Dit dus. En ik las recent ergens ( of was het op nieuws) ook dat de kans op deze hart complicaties (Peri of myocarditis) juist hoger is bij een Corona infectie dan bij het halen van het vaccin.
Ondertussen loopt Baudet op Twitter te schermen met een grafiek die laat zien dat zowel peri- als myocarditis sterk zijn toegenomen in de afgelopen maanden. Behalve dat als je even goed leest, het een grafiek blijkt te zijn van het aantal google-searches naar die termen, niet de incidentie ervan
Een paar posts geleden ging het erover maar een complotdenker die ik ken heeft op Facebook een enorme lijst gedeeld van overleden sporters/sporters met hartklachten. En het is een complete lijst met naam, leeftijd, land/plaats en wat er is gebeurt. De tekst erbij dat ze nergens zegt dat het aan vaccins ligt maar het wel allemaal heel toevallig is. Ik vind dit walgelijk, je zal het maar als nabestaande tegenkomen. Ik heb ook enkele random namen gezocht en kon nergens de connectie vaccin en de naam vinden.
“Maar ze zeggen nergens dat het aan de vaccins ligt!!! Enkel geven ze aan dat het wel heel toevallig is”. Om te kotsen vind ik het
(krijg hem niet normaal in beeld, sorry ziet er beetje vaag uit zo)
Ik zag op twitter weer zaken…. iemand deelt een foto van een koter die door een hek heen naar Sinterklaas kijkt. Blabla zelfs de intocht wordt geblokkeerd!!! ZWOLLE IS KUT BLABLA. Bleek niet eens haar eigen kind of foto…
Nee imbecielen. Het was een kind dat op de Erasmusbrug stond en daar staan hekken voor de veiligheid omdat het gevaarlijk is als daar drommen mensen en koters staan. Maar heel wappieminnend NL heeft die foto al met desinformatie verspreid en zich toegeëigend als propaganda middel. Ik wil hier niet meer wonen?!
Agh is gewoon allemaal onzin. Op die foto waren witte hekken. Ergens anders stonden hekken om tenten heen. Maarja sinterklaas zal zich ook ergens moeten verkleden 🥲
Die kinderen ook allemaal vol in de blackface. Ze zullen vast niet huilen omdat papa en mama daar een enorme scene aan het maken zijn en al schreeuwend rondlopen.
Als je zo graag de Sint wil zien, ga je toch lekker Nederland 3 kijken, kun je het nog beter zien ook.
Ik begreep dat je voor de intocht kaartjes moest kopen en die waren uitverkocht. Zonder kaartje kon je inderdaad niet naar binnen. Logisch dat er dan een hek omheen staat.
Toegang met QR-code
Rond de 4000 mensen kunnen vanaf 13.00 uur om op een afgesloten terrein de Sint en zijn pieten verwelkomen. Voor de toegang moet je een gratis kaartje reserveren en vanaf 13 jaar een geldig coronatoegangsbewijs laten zien
Ik lees dit op internet.
Volgens mij deel je hier een link maar ik kan hem niet zien. Komt dat omdat ik geen QR heb?
Wij zitten in een fertiliteitstraject en mijn vriend is tijdens het traject naast tegen corona ook ergens anders (noodzakelijk) voor gevaccineerd. Hij heeft voor de zekerheid met de GGD en gynaecoloog gebeld of dat geen kwaad kon en beiden zeiden dat net als bij het corona vaccin of elke andere ziekte zoals de griep of gooh corona om maar iets te noemen de zaadkwaliteit tijdelijk slechter kan zijn, bijvoorbeeld door koorts. Wat een vrij generieke bijwerking is van vaccinaties. Daarnaast heeft meer dan eens per 3 maanden zaadonderzoek door juist dit soort redenen 0 zin en bij goed zaad kan je zien dat de kwaliteit een keer wat lager uitvalt maar dan inderdaad na 3 maanden weer normaal is. Er werd juist enorm aangemoedigd om te vaccineren zodat a. Je het traject niet stil hoef te leggen bij een besmetting, b. Je geen artsen of patiënten besmet en c. Oh ja, als je zwanger bent en corona krijgt, minder kans op ernstig verloop.
Also. We hadden niks aan een zwangerschap gehad als hij dood was gegaan door tetanus. En niks aan een traject als hij heel ziek door tetanus was geworden. Net als met corona.
Ik kan echt kotsen van dit soort mensen.
Ps. Ik snap haar zorgen. Ik geloof zo dat de laborant zoiets heeft gezegd. Maar dan meer in de trant van: We zien dat de zaadkwaliteit wat slechter is dan als je het onderzoek na 3 maanden herhaalt. Dit is echt uit z’n verband getrokken en maakt vrouwen met een kinderwens onnodig onzeker.
Ik ging even op zijn profiel kijken of dit echt was (ja dus haha) en toen kwam ik ook dit wanstaltige plaatje tegen:
Je moet er kaartjes voor komen omdat ze er alleen gevaccineerden willen hebben.
Maar ze zetten die hekken waar je hier doorheen kan kijken er toch juist omdat er anders achter de hekken een menigte ontstaat waarin men dus niet gecheckt is met de corona app? Lijkt me niks met misgunnen te maken te hebben.
Ik vind het ook niet normaal maar dat doen ze omdat er anders een menigte ongevaccineerden ontstaat en dan werkt hun plan/idee niet meer he.
Nou ja niet echt in een pandemie.
Nou ik ben het levende bewijs dat je alsnog hartstikke ongepland zwanger kunt raken met Janssen in je harses (1x geen condoom gebruikt dus met mijn vruchtbaarheid zit het volgens mij wel goed)