Ik kwam net via wappie Twitters op Huig Plug, een man die zichzelf klokkenluider van justitie noemt en nu is opgepakt vanwege bedreiging.
Vreemd figuur, maar hij haalt dus ook steeds “het verhaal van Lisa” aan wat een meisje zou zijn dat door allemaal hooggeplaatste mannen misbruikt zou zijn in Scheveningen. Haar moeder zit ook op Twitter en zij en die huig posten allemaal hele rare filmpjes en er is ook nog een heel raar account met ‘andere slachtoffers’ maar het is allemaal echt super bizar. Hun bewijs is ook heel raar.
Het makkelijkste is om ff op Twitter naar hun accounts te kijken om te zien wat ik bedoel want ik heb zelf ook geen idee wtf ik net allemaal gelezen heb, maar best veel mensen schijnen het te geloven? En dat die huig nu weer vastzit omdat hij “teveel weet”.
Idk Ik vind het zo bizar dus ik hoop dat iemand anders ook ooit dit konijnenhol in is gevallen en me kan uitleggen wtf dit is (ik geloof niet in die Huig hoor, maar dan is het toch laster allemaal? Je kan toch niet allemaal mensen zomaar beschuldigen?)