Het complottheorieën topic

Maar dan zegt ze dus…? God God God?

2 likes

Probeer geen logica te zoeken waar logica ontbreekt haha

4 likes

Eigenlijk lijkt haar ‘spreuk’ dit te zijn:

YAHWEH-M’KADDESH
De Heer die heiligt of God die ons heiligt

Maar ze zegt YHWH, YHWH, YHWH, M’kaddesh
God, God, God, die heiligt. En dan tien keer naar je terug!!! Makes sense no?

@Zemraluani precies dat ja

7 likes

:rofl::rofl: dit soort mensen zijn toch fantastisch entertainment

Overigens zeiden ze bij rtl boulevard dat doutzen die 18 duizend wrs moet terugbetalen. Want het is van de NOW steun en die is voor het betalen van je personeel. Bij doutzen staat er 1 persoon op de loonlijst; D. Kroes

5 likes

Dit dacht ik ook, of Jaaahweh op z’n vernederlandst. Maar kan ook met de losse letters Y H W H en dat komt een beetje in de buurt van hoe zij het doet :sweat_smile:

Maar vind het idd heel irritant dan 1 zo’n ding uit een cultuur/religie pakken en dat gebruiken voor eigen gewin en er dan verder niks van willen weten.

2 likes

Joden zeggen Jahweh toch helemaal niet? Ze gebruiken in plaats daarvan een vervangend woord dacht ik. Maar goed die wappie heeft sowieso niet door wat ze zegt, dus zal haar een worst wezen.

Lekker bezig Fajah, goed verhaal ook. Falend killerbody

1 like

Hahahahahahaha wat een figuur is het toch ook.

Wisten jullie al dat baby’s tegenwoordig op hun rug moeten slapen omdat ‘ze’ dan geld kunnen verdienen aan helmpjes tegen afplatting van de hoofdjes?

10 likes

Je kan beter helemaal geen kind nemen, dan kan big pharma ook niks aan ze verdienen!

:point_right:t3::face_with_monocle::exploding_head:

7 likes

Tering 23 jaar leeftijdsverschil.

Verder klinkt het wel plausibel.

Ik denk bij dit soort uitspraken altijd: je kan jezelf prima buiten de maatschappij plaatsen. Maar dan moet je in een oerbos gaan wonen en niet verwachten dat iemand je eten komt brengen of je medische hulp komt geven. Niemand die je tegenhoudt hoor!

Maar deze mensen lijken zich niet te beseffen dat deel uitmaken van een samenleving rechten en plichten heeft, wat ook al wordt gezegd in dat artikel.

9 likes

In Nederland had je een aantal jaar terug ook een trend dat bepaalde mensen zich soeverein wilden laten verklaren. Die mensen stuurden ook dit soort brieven naar gemeenten enzo. Je had toen een website of stichting ofzoiets die ‘ik claim mijn naam’ heette.

3 likes

Ik vind het extra grappig dat jij zo’n brief hebt gehad, omdat ik me vaag kan herinneren dat een brief naar de koning sturen ook 1 van de stappen uit dat stappenplan was haha

12 likes

Of van die mensen die dat ook hadden gehoord dat ze ‘het recht hadden om vergeten te worden…’
Natuurlijk we schrappen u wel even het uit GBA :joy:

2 likes

Hier ben ik blij mee. Laten we hopen dat er echt een goed onderzoek komt dat indianenverhalen over (niet geregistreerde) vaccinatieschade de wereld uithelpt.
Ik vind het fijn dat niet alleen wappies hier vragen over hebben want het is natuurlijk een serieus probleem. Als het genegeerd wordt is dat alleen maar olie op het vuur.

3 likes

Davide is dus wel net zo wappie als Thierry. Ze heeft blijkbaar de vormgeving gedaan van een of ander wappie magazine. Zeer bijzonder koppel

3 likes

De wappers in mijn buurt kwamen ook aan dat er oversterfte was ‘door vaccinaties’. En what about uitgestelde zorg… Daar kreeg ik geen antwoord op.

Moest haast wel toch? Anders kan ze ook niet met die vent zijn (kan in theorie wel maar lijkt me heel sterk dat zij vervolgens heel nuchter en normaal is)

1 like

Het is sowieso ook onderrapportage covid. Mijn ziekenhuis had in de eerste golf mensen in dienst om de overlijdens te melden, die zijn ooit weer vertrokken en dat is alleen stilletjes ergens op de 48e pagina van het protocol veranderd. Wij kwamen er vorige week achter dat we dat dus eigenlijk zelf moeten melden bij de GGD, en dat we dat dus ook allemaal al sinds april 2020 niet meer gedaan hebben.
Dus als jullie binnenkort een keer een paar honderd covid-doden op 1 dag zien is mijn ziekenhuis aan het bijwerken geweest :sweat_smile:

14 likes