Het complottheorieën topic

Eens; ik zou het helemaal niet zo gek vinden als mensen die boven een bepaald vermogen zitten worden uitgesloten van deze steunregeling. Ter vergelijking: Als je een beroep doet op de bijstand moet je toch ook eerst het grootste deel van je spaargeld opsouperen?

edit: En daarnaast vind ik het ook wel gek dat Doutzen ineens niet meer op de kracht van het universum oid vertrouwt als het om haar inkomen gaat. Even weinig geld hebben zou je in haar vocubulaire ook kunnen beschouwen als ‘groeipijnen waar ze doorheen moet om een vlinder te worden’, om haar laatste instapost te parafraseren. Ofwel het secret path wat ze moet doorlopen aan de hand van haar innerlijke kompas, ‘embracing the shadow and the light’. Living her live in sovereignty.

10 likes

Mogen we ook wappies delen hier? Want ik ga echt stuk :sob::clap:t3:

Deze vrouw stalkte een tijdje Hugo dagelijks op het Binnenhof door de hele tijd zijn naam te schreeuwen en dan te krijsen. En nu werd haar auto riching Nijmegen doorzocht vanwege de noodverordening daar en ze probeert de agenten te beheksen ahahahhaa

9 likes

14 likes

:rofl::rofl::rofl:
Die was toen toch ook huilie huilie en het doen dat ze in de sauna niet in het restaurant mocht zitten maar buiten moest lunchen en DAT ZE ZICH TOEN HEEL ERG BUITENGESLOTEN VOELDE

8 likes

Hahahaha ja dat was zij ook

Er zijn iets van 20 prominente wappies die elke keer weer bij demonstraties zijn en allemaal totaal niet sporen en allerlei filmpjes opnemen. Als je het niet serieus neemt is het vrij amazing entertainment, het zijn allemaal karikaturen van mensen.

Videre op YouTube/Twitter verzamelt ze, tip als je je een keer 5 minuten verveelt.

4 likes

Ik hoorde het weer verkeerd en dacht dat ze het over de kardashians had. Ik moet echt minder tv en youtube kijken.

3 likes

Maar wat betekend het hahaha?

3 likes

Jaa ik ging haar nog even opzoeken, dat kanaal is heerlijk
Hierbij de drollendoos nog een keer

1 like

Ik lees eronder dat het een tekst (naam van God eigenlijk) uit de Bijbel/Tenach is. Had ‘m niet herkend wat ze spreekt het compleeeet verkeerd uit volgens mij. En dan erachteraan ook nog ‘in tienvoud naar jou terug’ :joy: prachtig. Dat is echt een toevoeging die ik ook ga gebruiken als ik eens een bijbeltekst moet opnoemen. En DaT iN tIeNvOuD nAaR jOu TeRuG!!1!’

Edit: @Fishing :crazy_face:

6 likes

Daar kom je nog wel achter!!!

2 likes

:tired_face::cry:
Ik moet echt een spoiler. Ik trek dit niet

1 like

Maar dan zegt ze dus…? God God God?

2 likes

Probeer geen logica te zoeken waar logica ontbreekt haha

4 likes

Eigenlijk lijkt haar ‘spreuk’ dit te zijn:

YAHWEH-M’KADDESH
De Heer die heiligt of God die ons heiligt

Maar ze zegt YHWH, YHWH, YHWH, M’kaddesh
God, God, God, die heiligt. En dan tien keer naar je terug!!! Makes sense no?

@Zemraluani precies dat ja

7 likes

:rofl::rofl: dit soort mensen zijn toch fantastisch entertainment

Overigens zeiden ze bij rtl boulevard dat doutzen die 18 duizend wrs moet terugbetalen. Want het is van de NOW steun en die is voor het betalen van je personeel. Bij doutzen staat er 1 persoon op de loonlijst; D. Kroes

5 likes

Dit dacht ik ook, of Jaaahweh op z’n vernederlandst. Maar kan ook met de losse letters Y H W H en dat komt een beetje in de buurt van hoe zij het doet :sweat_smile:

Maar vind het idd heel irritant dan 1 zo’n ding uit een cultuur/religie pakken en dat gebruiken voor eigen gewin en er dan verder niks van willen weten.

2 likes

Joden zeggen Jahweh toch helemaal niet? Ze gebruiken in plaats daarvan een vervangend woord dacht ik. Maar goed die wappie heeft sowieso niet door wat ze zegt, dus zal haar een worst wezen.

Lekker bezig Fajah, goed verhaal ook. Falend killerbody

1 like

Hahahahahahaha wat een figuur is het toch ook.

Wisten jullie al dat baby’s tegenwoordig op hun rug moeten slapen omdat ‘ze’ dan geld kunnen verdienen aan helmpjes tegen afplatting van de hoofdjes?

10 likes