Bij de intertoys hebben ze die palen haha
Denk wel dat ie nodig is. Maar denk niet dat t gaat gebeuren. Helemaal niet als t om t klimaat enzo gaat.
@Beekeeper dat waren de comments ook bij dr, vooral dat chirurgen t ook ophebben.
Ik snap gewoon niet dat mensen overtuigd kunnen zijn van zulke gekke dingen.
Ik vind dit altijd een mooie geruststellende gedachte haha. Hoezo Rutte heeft een hoger plan. Die man herinnert zich de helft niet actief en kan nog geen formatiestuk geheim houden.
Door dat coronagedoe vergeet ik trouwens ook steeds dat we helemaal geen kabinet hebben. Wat denken jullie, zijn eruit voor 2023 of niet?
He? Ook in gebruik al? Nog geen 3G voor winkels toch
Ik ben geen wetenschapper
Dat klopt, dus waarom verder gaan met die post
Ze gaat ook totaal voorbij aan t feit dat t daar zomer is. En waarschijnlijk veeeel minder getest.
Kan ‘word wakker’ echt niet meer aanhoren
Maar als die nieuwe wereld zo kut is enzo. En je bent er nu al tegen. Waarom doe je dan zoveel moeite om in leven te blijven voor die nieuwe wereld.
Ook de woorden VRIJHEID KRACHT LIEFDE VERBONDEN STRIJDEN AARDEN ENERGIE CORE GEVOEL etc.
TIEFT OP
Hoho ze zijn heel hard aan het bouwen aan een parallelle samenleving he!
Ik las laatst dat dit toptijden zijn voor sites zoals prepz. nl. Ze verkopen ineens veel meer aggregaten enzo
Ai Ai Doutzen, lekker hypocriet weer. Doutzen Kroes uit kritiek op corona, maar vroeg wel duizenden euro's coronasteun aan | RTL Nieuws
Beetje sensatie-artikel. Het gaat om 18K wat voor salarissen van personeel bedoeld was, het werd niet ‘zomaar’ bijgeschreven op haar rekening.
Precies. En haar geschatte vermogen erbij vermelden is vreemd, ze zal dus ook heel veel belasting betaald hebben lijkt me. Ook hoe dat gebracht wordt vind ik walgelijk: ‘de miljoenen die het model waard is’.
Haha ik heb niks met Doutzen maar ben echt blij met bovenstaande reacties. Ik vind het zo misselijk hoe tegenwoordig iedereen, aangezet door de media, massaal bovenop iemand duikt zonder even zelf na te denken en het van de andere kant te bekijken.
Edit: in het boulevard topic ging het hier ook over en zag ook veel ophef op Twitter
Is er al een bingokaart?
Eens met dat laatste en het zou ook mooi zijn als ze met dat geld iets moois voor een ander doet. Maar we weten helemaal niet of ze het helemaal niet nodig heeft. Ook al heb je nog zoveel geld, je gaat er nooit vanuit dat je inkomen ineens wegvalt.
Na even googelen zie ik dat ze een hypotheek van 2,5 miljoen heeft. Dus enkele duizenden euro’s rente per maand. Dan nog personeel.
En die 27 miljoen zal vast voor een groot deel in beleggingen/leningen/vastgoed weetikveelwat zitten.
En kritiek op de overheid en ontvangen van geld van diezelfde overheid ter compensatie vind ik juist heel logisch.
Ik vind dat echt van een heel ander kaliber dan bijv Famke Louise met haar ik-doe-niet-meer-mee-actie NA het ontvangen van duizenden euro’s voor een campagne met de overheid.
Mensen met gedachtengoed zoals het hare zorgen er onder andere wel voor dat deze shitshow langer duurt. Dus in dat opzicht wel enigszins hypocriet te noemen toch?