Het geluk dat een relatie heet

Same here, er gaat geen dag voorbij dat we elkaar niet ergens in taggen. We lopen elkaar ook steeds foto’s te sturen van lieve hondjes of katten. Momenteel is Bertram of Bertie voor de vrienden onze favoriet:

7 likes

Oh heerlijk :pray:

Ik vind het zo heerlijk dat mijn vriend kan koken en bezig is met gezond eten. Echt eat een verademing dat ik gisteren eigenlijk pizza zou eten maar een heel gezond super lekker maaltje kreeg voorgeschoteld en als klap op de vuurpijl is het eten voor vanavond ook al gemaakt.

4 likes

Mijn schouders zijn net bakstenen en ookal kost het hem ontzettend veel kracht om ze een beetje los te krijgen, mijn vriend masseert mn schouders wel elke keer als ik erom vraag (zo’n 2 keer per dag :’) ). En ja ik moet echt naar de fysio maar ik heb geen tijd of geld dus ik blijf voor nu gewoon even creperen van de pijn

1 like

Mijne heeft een volautomatische stofzuigerfunctie. Zonder te vragen stofzuigt hij meestal om de dag en nu in hooikoortsseizoen elke dag.

21 likes

Ik heb tot 15 uur zitten verhongeren terwijl ik gewoon thuis ben, meneer komt uit het werk en bakt een ei voor me :heart_eyes: liefde gaat door de maag

2 likes

:two_hearts:

38 likes

Gisteren stond dus het eten al klaar en kom ik thuis staan er ook twee bossen pioenrozen. EN hij weet al wat hij van het weekend gaat koken (mijn enige referentiekader is een relatie waarbij ik altijd het hele huishouden deed inclusief koken, waarbij ik wakker gemaakt kon worden na een dutje op zondagmiddag; ‘wat gaan we eigenlijk eten’) dusjaaaaa ZO blij met iemand die KAN koken en het DOET

13 likes

Leuk zeg!

Mijn vriend heeft ook zo’n soort opmerking.
Hij zegt af en aan: Hey kip, had ik vandaag al gezegd hoe leuk ik je vind?
Instant smelten

13 likes

Mannen die koken, ja! Die moet je hebben! (of vrouwen voor lesbiënnes)

7 likes

Vannacht lag ik al half te slapen naast m’n vriend en normaal gesproken raken we elkaar echt niet aan als we willen gaan slapen en opeens voelde ik z’n hand zoeken naar de mijne om toch eventjes samen te liggen. Ik smolt bijna omdat het zo’n schattig klein gebaar was.

15 likes

Vandaag alweer 2.5 jaar samen❤ extra veel liefde vandaag gekregen haha

2 likes

Mijn vriend kan heerlijk koken, ruimt altijd uit zichzelf de vaatwasser uit als hij bij mij thuis is en even niks te doen heeft, ruimt altijd al z’n troep op, kan goed sparen en overlegt altijd alles met mij. En hij komt met chocolade aanzetten als ik het nodig heb voordat ik zelf weet dat ik het nodig heb.

Soms denk ik echt dat hij uit de hemel is gekomen voor mij

8 likes

Mijn vriend is gisterenavond laat na zijn werk mij komen helpen met mijn wiskunde examen. Ik zag het helemaal niet meer zitten en dan springt hij gewoon in de auto en rijdt hij 50km om me twee uurtjes moed in te praten :heart:

6 likes

Hij knijpt altijd mijn puistjes uit en word daar ook oprecht blij van. Sinds ik gestopt ben met de pil kan hij zijn lol niet op. Vind ik nou liefde <3

9 likes

Mijn vriend was gister stik chagrijnig, terecht ook want hij had maar een uurtje geslapen. En toen kwam die vanmorgen helemaal knuffelen voor die wegging en vertellen hoe lief die me vond dat ik ondanks dat die zo sukkel deed toch ontbijt voor hem had gemaakt!

8 likes

Ik heb geen rijbewijs en vind autorijden eng. Nu mag hij vanwege een blessure een tijd geen autorijden en was het autorijden wat meer een onderwerp, omdat het nu best wel onhandig is dat er een auto voor de deur staat die niet gebruikt kan worden. Nu had hij bedacht dat ik een proefles ga doen en als dat niks is dat ik dan een brommercertificaat ga proberen. Nu heeft hij iemand gezocht die goed met rij angst is en een les gepland op een dag dat ik daarna hem gelijk kan bellen als ik dat wil. Vind het echt heel lief dat hij zo compleet erkent dat ik het eng vindt en ook al een plan b heeft bedacht.

18 likes

Bij ons in de buurt is een veld met ezeltjes en daar komen we elke dag wel een paar keer langs want werk/universiteit/sociaal leven/sport. En daar geven we elkaar updates over zodra we langs zijn geweest. We hebben alle ezels ook namen gegeven dus dan komt mn vriend weer thuis en dan is de eerste mededeling “kleine timmy is terug!!” of “Ieoor at een paardebloem!!”

Echt mooi

31 likes

als mijn vriendje en ik samen eten dan luisteren we altijd muziek uit het land waar het gerecht vandaan komt
vorige keer aten we grieks dus toen allemaal sirtaki muziek
of taco’s - spaanse muziek, bami - chinese muziek enz enz
oja en laatst gingen we samen gourmetten toen deden we nederlandstalig
vanavond eten we turks :smiley::smiley::smiley:

65 likes

Gewoon samen dingen doen en lachen. Ik ben ook echt blij dat ik hem nu elke dag zie en snap gewoon niet hoe we dat 4 jaar lang volgehouden hebben haha

11 likes