Dit weekend heb ik It takes two gekocht, een ps4 game dat je met een andere persoon moet spelen. Dat kan zowel online maar ook lokaal, dat je met een gedeeld scherm speelt. Dat spel was echt heel erg leuk, het was even geleden dat ik nog met zoveel passie, zenuwen en gelach heb gespeeld. Je moet in dit spel echt samenwerken en samen dingen uitvogelen. Het was geweldig om nog eens zo samen te spelen. We hadden het er ook over dat we al best lang samen zijn, dat we in het verleden keuzes maakten die we nu anders zouden aangepakt hebben, maar dat de drijvende kracht toch die liefde is die we nog steeds voor elkaar voeren en de inzet om te communiceren en jawel, samen te werken.
Echt leuk, warme aanrader ook.

Ik vind het echt fijn dat hij daar nog mee in zijn achterhoofd zit, dat hij niet denkt dat het een bevlieging is en dat hij ten volle achter mijn keuze staat 

.
.
en we kunnen echt over alles praten en 100% onszelf zijn bij elkaar. Afgelopen twee dagen samen voelden als een mini-vakantie
daarna bijgekomen op een bankje, slaat een arm om me heen terwijl we beide stinken naar zweet. Samen praten over hoe het ging. Verteld ie dat ie halverwege moest poepen hahaha. Dat gevoel wat jij beschrijft