Hahaha hoe lief is dit, ware liefde
Had niet gedacht hier tegen deze tijd nog eens te posten mn vriend appt net een foto dat hij een bureautje heeft besteld, in elkaar gezet, boven neergezet voor het raam, bureaustoel erbij. Ik wilde perse niet naast hem werken (callcenter) dus nu heeft ie dus een bureau besteld zodat ik boven kan werken. Zo lief. Zijn nog maar net samen dus ik vind dit gewoon een mega lief gebaar.
Hij brengt me sochtends koffie als hij al aan het werk is, is super zorgzaam. Nja gewoon dat gevoel dat iemand 10000% voor jou gaat is echt ZO fijn, wat heb ik dat gemist zeg.
Wij hadden van de week een middagje vrij zodat we wat klussen konden doen in huis. Mân man was beneden bezig een muur te maken voor de nieuwe keuken. En ik was de overloop boven aan het stucen. Ondertussen kwamen we af en toe eens even buurten en elkaars werk bewonderen Dat was al gezellig!
Toen we klaar waren zaten we samen even heel bewust intens gelukkig te zijn met ons leuke huis
Mn vriend tegen de buurvrouw toen we een buitenkachel ophaalden: goh waar heb je dat mooie ding vandaan? Zegt ie super droog: bedoel je mn vriendin?
Wauw hoe kan jij stucen? Dar wil ik zĂł graag kunnen
Filmpjes kijken over stukadoren, erover lezen en uiteindelijk gewoon doen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je alsnog iemand moet inhuren
Ik denk vaak dat ik dingen zelf wel kan, dus probeer het gewoon eerst. Soms heb ik gelijk en soms ook niet haha.
Mân man is gelukkig net zo!
Hahaha awh
Geweldig haha, ik ben net zo. Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan - Pipi Langkous. Nadeel is wel dat er nu al een paar weken 20 gipsplaten en 12 vloerplaten in de keuken liggen omdat ik nog niet aan klussen toe kom. Mijn man heeft alleen 2 linkerhanden, dus soms is het een gevalletje help mijn vrouw is klusser
Het is nu een maand geleden dat mijn vader is overleden en mijn man heeft zoveel taken qua regelwerk op zich genomen, heeft mij iets meer rust gegeven in deze kutperiode. Ik ben echt zo blij dat hij mijn maatje is.
Mijn vriend is blij dat de avondklok een uurtje opgeschoven wordt, want dat betekent dat we zondagavond een uurtje langer samen zijn
Is toch pas vanaf as woensdag?
Jaa klopt. Hij dacht eerst vanaf dat de avondklok in gaat. Dan maar volgend weekend een uurtje langer samen haha.
Zo lief, kom ik thuis vandaag is er een pakketje geleverd voor me. Cadeautje, zomaar, allemaal Lush spullen
Dus nu zit ik in bad met een bruisbal en een boek en thee, lekker.
Mijn vriend en ik zagen vanmiddag een jongetje van +/- 10 jaar oud tegen een (stilstaande) vrachtwagen aan fietsen. Niet echt gewond gelukkig maar had wel wat pijn en was aan het huilen, de chauffeur van de vrachtwagen foeterde hem alleen maar uit dat hij beter moest opletten en toen gaf mijn vriend hem een standje dat ie even normaal moest doen en ook gewoon kon kijken of het goed ging met het jongetje en of ie hulp nodig had.
En toen ging hij het jongetje troosten
Mijn vriend gaat altijd op zondagochtend vroeg de weekboodschappen doen en als ik bij terugkomst nog niet wakker ben krijg ik altijd ontbijt op bed, vandaag een zelfgemaakte fruit bowl met mango en peer
Ik heb nu even niet iets specifieks maar ik vind het zo fijn dat mijn vriend tegelijkertijd ook gewoon mijn bff is en dat het daarom altijd zooooveel lachen is samen en zo gezellig <3
Sinds een tijdje lezen we elkaar weleens voor uit een boek en ik vind dat zĂł leuk en gezellig. Dan lezen we om en om een hoofdstuk voor. Laatst hadden we een boek binnen een week uit en hebben daarna de film ervan gekeken. Ik hoop dat we dit blijven doen.
We zeiden eerder weleens, wat jammer dat we niet tegelijk hetzelfde boek kunnen lezen, maar zo kan het wel!
Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst in ons 13 jarige samenzijn een gezelschapsspel gespeeld. En het was echt super leuk, gezellig met een drankje en hapjes erbij. Gaan we zeker nog eens doen. Het was echt een nieuwe dimensie in onze relatie
Dit weekend heb ik It takes two gekocht, een ps4 game dat je met een andere persoon moet spelen. Dat kan zowel online maar ook lokaal, dat je met een gedeeld scherm speelt. Dat spel was echt heel erg leuk, het was even geleden dat ik nog met zoveel passie, zenuwen en gelach heb gespeeld. Je moet in dit spel echt samenwerken en samen dingen uitvogelen. Het was geweldig om nog eens zo samen te spelen. We hadden het er ook over dat we al best lang samen zijn, dat we in het verleden keuzes maakten die we nu anders zouden aangepakt hebben, maar dat de drijvende kracht toch die liefde is die we nog steeds voor elkaar voeren en de inzet om te communiceren en jawel, samen te werken.
Echt leuk, warme aanrader ook.
Wauw, wat een diepgang zeg, had ik niet bij een playstation spelletje verwacht. Net die trailer bekeken en ziet er echt super leuk uit! Ik ga hem ook bestellen denk ik!
Ik heb sinds ongeveer een jaar een relatie met mijn vriend en we kunnen zo bizar goed met elkaar praten, wat voor zowel hem als mij echt een heel groot verschil is t.o.v. met onze exen. En dat maakt me zo blij omdat ik voor het eerst in mijn leven Ă©cht het gevoel heb van: âja, jij bent het!â. We maken ook super leuke toekomstplannen en hebben het al vaker gehad over âlaterâ qua samen wonen, of we zouden willen trouwen en of we kinderen zouden willen. Het zit gewoon echt goed. Dat is zoân fijn en rustig gevoel. Oh ja en daarnaast hebben we ook nog super veel lol en heel goede seks