Het geluk dat een relatie heet

Het ging even een tijdje iets minder tussen mij en m’n vriend, maar we hebben echt een leuk weekend gehad. Gisteren een dagje naar Amsterdam geweest en het was zo leuk allemaal, voel echt weer helemaal kriebels.

6 likes

Mijn ouders kwamen dit weekend voor het eerst in ons nieuwe appartement langs (ik had ze bijna een jaar niet gezien, mijn vriend anderhalf jaar niet) om mijn spullen langs te brengen. Ze zijn er de hele dag geweest, en ik ben zo ontzettend blij dat het zo goed klikt tussen hen en mijn vriend! Op een gegeven moment stonden hij en mijn moeder over me te praten in de keuken, en ik smolt helemaal van de dingen die hij zei. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

ik lag gisteren op het strand samen met de jongen met wie ik een tijdje date (twee maanden en hij is gewoon helemaal leuk) en we hadden het over z’n vriendengroep. Ook dat hij nog de enige ‘single’ was in de groep. Hij stopte met praten en keek me aan: ‘maar ben ik nog wel single?’ Toen heb ik 'm maar geclaimd door nee te zeggen en het was eigenlijk grappig, hij moest lachen, en toen zijn we verder gegaan met waar we waren. Dus ik ga nu als niet-meer-single door het leven en ik vind het heerlijk (en volgende maand gelijk samen op vakantie). Ik ben content.

99 likes

Mijn vriend en ik zwaaien elkaar altijd uit. Hij zwaait me de hele straat na. Ik hang uit het raam.
Maar nu was ik eigenlijk alweer op weg naar mijn bed vanmorgen toen vriend super vroeg vertrok. Tot ik dacht, toch even uit het raam kijken.
Toen kwam hij zo aanlopen en kijken of ik achter het raam stond.
Wij beiden helemaal lachen. Zo zoet en cute vind ik ons dan :smiling_face_with_three_hearts::sweat_smile:

51 likes

We gaan maandag op vakantie (20 km verderop lol) en zitten elkaar al de hele week op te geilen met wat we allemaal gaan doen met elkaar. Bijna jammer dat we elkaar morgen al zien en het nog niet even kunnen uitstellen. Het knettert nog zo tussen ons seksueel gezien en ik ga er erg goed op.

4 likes

Mijn vriend zei afgelopen weekend echt 3x I love you of ik hou van je.

Is hij ziek ofzo. :rofl: Volgens mij heb ik dat hiervoor in totaal 3x gehoord in al die maanden.

1 like

Gisteren zouden mijn vriend en ik samen gaan sporten. Een half uur voordat we richting het sporten moesten besloot hij dat hij toch niet meer mee wilde. Oke prima- dan ga ik alleen, geen enkel probleem.
Ergens vond ik het wel wat irritant dat hij zo laat afhaakte want dan kon ik ook niemand anders meer regelen om mee te gaan.
Totdat ik thuis kwam in een volledig opgeruimd en schoongemaakt huis, bedden verschoond en opgemaakt, badkamer van boven tot onder gepoetst en hij 2 uur later thuiskwam met alle boodschappen incl verse bloemen.

Man naar mijn hart :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Kom ik terug van hardlopen heeft mn vriend bitterballen in de airfryer, yessss😍

10 likes

Het is echt vakantie. Alleen maar seks en lui zijn samen. En ik krijg zo pizza :partying_face:

22 likes

Wow wat vet! Ben je wel eens mee geweest? Een ballonvaart is echt mijn droom maar zo duur :sob: ik hoop nog steeds dat ik dit een keer cadeau krijg van mijn vriend en dat hij me dan in de lucht ten huwelijk vraagt

Verder zijn wij echt zo verliefd nog na 4 jaar? Natuurlijk wel op een andere manier maar dit is zo zo zo anders dan mijn vorige relatie na 4 jaar was. Nooit durven dromen dat ik dit zou vinden :heart::heart::heart:

15 likes

Ik ben ten huwelijk gevraagd in een luchtballon! Inmiddels 25 jaar samen waarvan 19 jaar getrouwd.

37 likes

Ik heb een keer in een luchtballon gezeten met mijn ex en vond het echt kut en koud :joy: maar wel schattig dat ie kwam zwaaien @visual

6 likes

Ik zit 50% thuis door hevige vermoeidheid, er word binnenkort een slaaponderzoek opgestart. Maarr ik heb dit al zo lang en ben als de dood dat het chronisch vermoeidheidssyndroom is en er dus weinig zicht op verbetering is. Kan daar echt over stressen, zeker omdat ik de vermoeidheid en consequenties daarvan echt nog niet kan accepteren.

Vriend: wacht nou eerst af, en anders dan is dat maar zo, dan vinden we ook wel weer een manier om daar mee om te gaan

:sob::heart:

Zo lief waar heb ik die man aan te danken

33 likes

Ik zat in bad en mijn vriend klopte op de deur en riep “TOETOET de Jägertrein is hier!!” en kwam me toen een koud flesje Jägermeister brengen hahaha.

60 likes

Neem aan dat de scheidingspapieren in de prullenbak liggen nu? (de monstera) :joy:

Ja die heb ik even in een la gelegd voor later :wink:

1 like

Kleine inleiding, ik heb nogal wat irrationele angsten. Maar degene die het meest opspeelt is dat ik zwanger raak. En ik weet dat ik in een land woon waar er andere mogelijkheden zijn maar ik kan mezelf als ik een bepaalde bui heb helemaal gek maken met dat een test niet juist was en ik dan toch ineens te laat ben etc etc.

Nu had ik een heel plan gemaakt met wat handiger was, duurdere verzekering volgend jaar of sparen voor sterilisatie. En ineens zegt mijn vriend ‘kan ik niet beter een sterilisatie doen? Goedkoper, minder gedoe’. Ik kan wel janken. En we gaan morgen onderzoek doen waar hij terecht kan.

38 likes

Mijn vriend heeft dat ook gedaan en het scheelt me heel veel stress. En ik vind het mega chill dat hij dat zelf aankaartte! Hij vond het heel erg meevallen.

4 likes

Ja precies dat! Vind het heel fijn dat hij er zelf mee kwam.

Dit is ook echt een van mijn angsten en mijn vriend heeft een tijdje terug zelf ook besloten dat hij dit wilt gaan doen. Het vervelende is alleen dat hij dus een achtergrond heeft met psycholoog/psychiater waar hij iedere week komt, dus hij moet van de huisarts naar de psycholoog, die zegt weer bespreek het met je psychiater. Psychiater zit van; waarom moet ik hier over beslissen? Dat kan ik niet doen.
Iedere keer is het kastje naar de muur, nu is hij van de week weer langs de huisarts geweest en die heeft gezegd dat hij dan beter naar een privé kliniek kan gaan om het te regelen.

Zelfs qua sterilisatie bij vrouwen is het nog niet 100%, mijn moeder heeft dit des tijds laten doen en surprise surprise, hier zit je “blaasontsteking”.

1 like