Ik ben niet zo mobiel deze week, dus mijn vriend doet alles in huis. Logisch, maar toch fijn. Nu heeft hij vanmorgen voordat hij naar z’n werk ging mijn ontbijt + lunch klaar gemaakt en laag in de koelkast gezet, zodat ik er makkelijk bij kon. En hij ging vanavond nog wat dingen voor me halen in de supermarkt, kwam hij ook thuis met verse visfriet
M’n vriend zegt net terwijl we voorbij ‘help mijn man is klusser’ zappen; ‘ja daar heb je echt geluk mee, dat er 0.0% kans is dat je met mij in zo’n situatie terechtkomt’. (Niet omdat hij een goede klusser is, maar geen klusser. Maar dat toegeeft en niks doet). Er zijn echt wel meer/grotere dingen waar ik geluk mee heb (heb m gewoon goed uitgekozen dus ;)) in hem als partner, maar ja, dit is er zeker ook eentje.
Ben een lang weekend bij mn vriend en ik zit elke dag braaf in mn keuken stoel te chillen en meneer maakt steeds heerlijk eten. Nu ben ik op wentelteefjes aan het wachten hahah.
Haha sorry ik vind dit heel schattig. Maar het voelt ook een beetje als een non-argument.
Net als dat je voorbij iemand zapt die alcoholist is. Ja daar heb je echt geluk mee, dat ik geen alcoholist ben
Oké beetje extreem voorbeeld maar een andere: iemand die graag aan auto’s sleutelt. Ja daar kun je van balen als iemand dat graag doet in zijn of haar vrije tijd. Maar het kan ook heel handig zijn als iemand het wel goed kan en dan jouw auto kan fixen. Zelfde met klussen toch? Ik heb liever iemand die wel wat kan klussen dan iemand die nog geen spijker in de muur kan slaan
Dat was het ook, schattig maar ook een non-argument. Zette mij gewoon aan het denken over de dingen waar ik wél echt geluk/blij mee ben in onze relatie. Hij buigt gewoon een slechte eigenschap (nog geen spijker kunnen beethouden) om iets goeds. Leuk geprobeerd
Hij kwam gisteren onverwacht langs (zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend maar de laatste tijd is het ‘gemis’ te groot echt wie ben ik geworden). Tot 03:00 in bed liggen praten, seks gehad en om 07:30 totaal brak uit bed gekropen om in te loggen. Ik wist niet dat relaties zo konden zijn. Herken dit zo niet uit vorige relaties. Daarom zijn die ook over natuurlijk maar goed einde zoetsappig gelul. Na drie jaar nog steeds te verliefd.
Mijn vriend had eindelijk een break through waarin hij toegaf continue self-pity te hebben en tegelijkertijd extreme arrogantie. Ik ben trots op hem dat hij het inziet.
Thuiskomen en een vers gebakken cake aantreffen
Mijn vriend houdt mij soms de hele nacht in zijn armen als we slapen en dat vind ik zo fijn
En ik vind het heerlijk dat ik met hem over de meest stompzinnige dingen de slappe lach kan hebben.
Oh en hij kan het heel goed met mijn ouders vinden en is vooral gek op mijn moeder. Hij is zo lief voor haar. Ben dan altijd extra verliefd op hem.
Eigenlijk doen we dus niks aan Valentijn, kopen vaak genoeg tussendoor iets voor elkaar en zijn attent etc. Maar toch hebben we vandaag allebei wat voor elkaar gekocht en mn vriend heeft voor mij kaartje voor een sporttoernooi gekocht waar ik altijd heen ga en het laatst al over had dat ik weer wilde gaan. En nu gaan we samen
We belden eigenlijk bijna nooit met elkaar, alleen als het noodzakelijk was. Maar sinds een tijdje belt m’n vriend me een paar keer per week spontaan op, vaak later 's avonds als hij zijn hond uitlaat. Vind het gezellig, gewoon over elkaars dag en van alles en nog wat kletsen. En dan ga ik daarna met een blij gevoel naar bed.
Ik ben helemaal into m’n nieuwe hobby ‘naaien’ (met de naaimachine) en vandaag was mijn vriend lamlendig en toen heb ik hem een workshop naaien gegeven en heeft hij een mini kussentje gemaakt en hij was super trots (en ik ook haha) en nu kijken we de hele tijd blij naar het mini kussentje
Mijn vriend laat overal briefjes achter met lieve teksten. Zoals eentje die hij in de lijst van mijn spiegel heeft geklemd met “you are beautiful” en ik vind ze ook random als ik doosjes of laatjes open. Ik voel me elke keer weer zo verliefd als ik er eentje tegen kom. Ik probeer een manier te bedenken dat ik ze leuk kan bewaren/opslaan. Misschien in een fotoalbum oid?
Zo lief! Of misschien in een mooi doosje of weckpot achtige constructie okay het laatste is misschien wat minder romantisch
Ja ik dacht misschien ook een mooi doosje! Ik had al een mooi doosje omdat ik daar mijn geld in wilde sparen…maar wie hou ik voor de gek hahahah. Dus misschien gebruik ik die wel!
Gisteren zag ik een foto van mijn vriend en toen werd ik er aan herinnerd dat het eigenlijk best een hete man is. Vergeet ik wel eens na 7 jaar.
Mijn vriend en ik beginnen tegenwoordig de dag met Wordle (ja, late to the party) en sturen dan als we het allebei opgelost hebben, een screenshot van hoe we bij de oplossing kwamen. Extreem kneuterig. Nou, het is gebeurd: we hebben de Wordle allebei op precies dezelfde manier, met precies dezelfde woorden in dezelfde volgorde, opgelost. Dit zou zomaar eens het meest romantische moment van ons leven kunnen zijn.
aah neee dat vind ik wel heel schattig <3
Aah zo snoezig
Na hoeveel tijd zijn jullie gaan samenwonen? Er bestaan natuurlijk geen regels voor, maar ik ben nieuwsgierig.
Tussen vriend en mij gaat het erg goed en we gaan na de zomer kijken of we samen een huurhuis kunnen vinden. Dan zijn we net iets langer dan een jaar samen. Nu ben ik 31 en hij bijna 27 dus dan gaat het allemaal ook wat sneller denk ik?
Mijn ex en ik gingen pas na 7 jaar samenwonen haha.