Ik heb echt zulke leuke dagen met mijn vriend gehad. Gingen voor de eerste keer samen naar een concert. Wij zijn allebei niet zo van het uitzoeken en voorbereiden. Concert was super leuk, speciaal met de trein gegaan zodat we allebei konden drinken. Komen we op het station, blijkt de laatste trein om 23.00 uur al weg te zijn gegaan. En nou hadden we dat natuurlijk even kunnen checken van te voren, maar ik vind 23.00 uur echt bizar vroeg.
En vroeger was ik sowieso enorm in paniek geraakt. Maar met mijn vriend dacht ik: ach, al moet ik nu de hele nacht doorhalen in de stad, met jou vind ik dat meer dan prima! Uiteindelijk besloten om dan maar een soort tripje ervan te maken en een hotel te boeken. Echt 5 hotels bij langs gegaan om 1.00 uur, maar allemaal vol. Uiteindelijk had er nog eentje plek, maar een mega kamer voor meerdere personen alleen. Veel te duur natuurlijk. Toch gedaan, heerlijk samen gedoucht, alle fancy zeep en bodylotion uitgeprobeerd, goede sex gehad en de volgende dag in de stad ontbeten met tapas. 
Was de laatste tijd een beetje sad en oververmoeid, maar ben nu weer helemaal blij!