Zo gezellig als ik een dutje gaat doen en hij komt er bij liggen.
Datenights organiseren. Thuis of op restaurant, allebei een leuke outfit aan. Eens een weekendje weg in een onbekende stad.
Misschien uitgebreid koken maar dan met een thema? Dus Spanje als thema en dan Sangria maken en tapas enzo. Of Italiaans, Grieks etc. Dan hoef je niet elke keer uit eten maar wel net weer even iets anders.
Dit is echt mijn relatie droom voor m’n volgende relatie trouwens. Is een eis dat ie dit leuk vindt.
Ja je moet niet altijd op restaurant . Wij plannen een datum in en dan kan dat even goed thuis zijn, lekker koken, lekkere fles wijn erbij en dan een film kijken.
Ik heb dit een keer eerder gelezen hier op het forum, en dan ook muziek uit dat land of een film opzetten die zich daar afspeelt. Vond ik een super leuk idee!
Haha ja volgensmij is het een van de eerste berichten uit dit topic of iig heel erg bovenin. Daar heb ik het ook vandaan idd, maar m’n ex had er niet zo veel mee dus nu staat het op m’n eisenlijstje voor de volgende haha.
Leuke tip die van de muziek uit een bepaald land en het eten!
Ik heb ook een tip: picknicken op bed. Deden m’n ex en ik regelmatig en dat was altijd zo gezellig. Allemaal lekkere snacks halen om te eten, chips, stokbrood met smeersels, monatoetje, bitterballen, dat soort dingen. Gewoon wat je lekker vindt en dat was dan tevens het avondeten. Dat allemaal bereiden en op bed leggen, een filmpje erbij en gezellig eten. Is net anders en knusser dan in de woonkamer op de bank.
Ja de Oostenrijkse avond was echt 1 van de leukste avonden van de lockdown hier thuis, allebei in skibroek halve liters tanken en schnitzel eten met apres-ski muziek
En kamperen in de woonkamer met ons matras in de binnentent, kampvuur op de tv en alle elektronica moest buiten de tent blijven.
Ik kan niet omgaan met winkels zoals Ikea of action omdat ik overal aan wil zitten en zien en bekijken en kopen. Mijn vriend zag dat ik overwhelmed was van alle producten, zette mij achter de winkelwagen, ging achter me staan en hield mijn handen vast (dus zowel mijn handen als de winkelwagen ) zodat ik niks meer vast zou pakken en we sneller de winkel uit konden. Heel de winkel keek ons aan maar ik heb zo moeten lachen om deze oplossing. En eerlijk, het hielp wel.
Dat bedoel ik, dit klinkt toch fantastisch . Ik vertelde het aan m’n man en die zei dat ie nog voor een paar avonden volgende week eten/boodschappen moet verzinnen, dus ik ben benieuwd!!!
Haha ik zou de skibroek niet aanraden komende week, misschien een Hawaiiaanse avond in je bikini?
Mijn vriend zit op de bank met zijn beste vriend een horrorfilm te kijken. Ik ben lekker aan het chillen in de slaapkamer met airco, maar ik heb een blaasontsteking denk ik want al drie keer naar de wc geweest in nog geen uur tijd. En telkens als ik de kamer uitloop hoor ik die twee grote, brede mannen vertederend praten over kittens. Het is zo snoezig.
Als ik terug kom van mijn avonddienst, staat vaak mijn beker thee al klaar met een lief briefje ernaast.
In de lockdown hadden wij met https://random.country/ een aantal landen op papiertjes geschreven, dichtgevouwen en trokken we elke week blind een land. En dan inderdaad een hele thema-avond rond dat land optuigen. Wat was die coronaperiode toch gezellig . We doen nog steeds wel zulke dingen, maar gaan nu toch weer vaker buiten de deur eten terwijl dat niet per se leuker/gezelliger/beter eten is dan thuis.
Ik ben net afgestudeerd en heb per oktober een vaste baan en als cadeau neemt hij me mee naar Parijs Laatste tripje voordat hij voor 2 jaar naar de zuiderburen gaat verhuizen dus we moeten er even van genieten. Al mag dat laatste wel in het ‘leed’ topic.
We hebben de komende tijd echt veel dingen op de planning staan samen en ik heb het idee dat dat net weer een volgende stap in onze relatie is ofz. Niet de gebruikelijke familie/vrienden ontmoeten maar meer leuke feestjes enz
En hij ligt nu zo lief tegen me aan te slapen. Ook geluk
Ik krijg al de hele vakantie ontbijt van mijn vriend.
Ik ben net verhuisd en erger mij ontzettend aan de troep maar ik heb het overzicht niet om het op te ruimen. Ik mis nog 1 of 2 kasten waardoor ik in mijn hoofd niet verder kan. Mijn vriend was gisteren bij mij en weet dit van mij. Dus nadat hij super veel had geholpen met dingen in huis ging hij mij gisteren telkens heel gericht taken geven zodat ik het zelf op kon ruimen en nu is heel mijn huis netjes en zijn alle dozen uit de weg. Ik vind het echt fijn dat hij mij hierin begrijpt en op dit soort manieren ondersteund in plaats van zich eraan ergeren of opmerkingen erover maken.
Op vakantie elke ochtend gewekt worden met een vers croissant en pain au Chocolat met thee van de bakker aan de overkant.
Zo fijn
Hij heeft uit zichzelf een thema datenight georganiseerd