Het geluk dat een relatie heet

We wonen sinds december in dit huis en ik vertel net dat ik heb bedacht dat ik de wc wel een andere kleur wil (voor de derde keer :joy:) en hij zegt: oké maar dan is het wel een militaire operatie en hebben we het in 1 dag af. :heart_eyes: wat dus betekent dat hij zelfs gaat helpen want we weten allebei dat ik na 1 muur wat anders ga doen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Denk dat hij het wel als leed ervaart maar ik ben gewoon heel blij dat hij t helemaal prima vindt :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Mijn buik wordt de laatste paar dagen lekker in gemasseerd met tijgerbalsem, terwijl ik dit ook wel zelf kan.

1 like

Ik ben de grootste van ons 2, en ook de stoerste eigenlijk wel. Maar het liefst kruip ik altijd tegen haar aan en voel ik me gewoon heel klein en rustig. Dat zou je zo niet verwachten als je ons ziet haha.

14 likes

Ik heb omdat m’n nieuwe baan per oktober start en ik dus eind oktober pas weer inkomen heb echt ff skere tijden maar heb sinds mijn bekering niet echt gepaste kantoorkleding meer dus ik gooide net m’n mandje vol bij de H&M en vroeg halfgrappend om een financiële bijdrage en toen mocht ik 'm een tikkie sturen voor alles :face_holding_back_tears:

Fijne kerel.

27 likes

Ik vond uitgaan nooit leuk tot ik erachter kwam dat ik queer ben en queer uitgaan wél heel leuk vind. Mijn vriend weet pas sinds een paar jaar dat hij queer is en wilde nooit mee, omdat hij uitgaan daarvoor ook altijd stom vond. Nu heb ik hem sinds kort eindelijk kunnen overtuigen om mee te gaan naar queer feestjes en heeft hij de smaak helemaal te pakken. En het is echt zo leuk om nu bijna elk weekend samen te gaan dansen :sparkles: Geeft weer een hele nieuwe kant aan onze relatie omdat we eerder vaak op de bank hingen in het weekend.

PS. Dit is geen uitnodiging voor hetero’s die dit lezen om nu te denken: oh queer feestjes zijn blijkbaar leuk, laat ik daar ook heen gaan :sparkling_heart:

35 likes

Wil je uitleggen waarom je die laatste zin schrijft? Ik kan er zelf dingen bij bedenken maar ben benieuwd hoe jij dat als queer ziet. No judge, gewoon interesse

1 like

Omdat zodra hetero’s in queer spaces binnendringen je in het beste geval te maken krijgt met Jeroen en zijn vrienden die ook weleens aapjes wilden kijken in de queer club en “Lekker hoor, mag ik meedoen?” in je oor staan te hijgen als je met een vrouw staat te zoenen. En in het slechtste geval je een betonschaar in je gezicht krijgt.

(Mijn toon is boos niet omdat ik boos ben dat jij dat vraagt, maar omdat ik boos ben op de mensen die dit doen en mij en mijn community geobjectiveerd en/of onveilig laten voelen omdat ze per se op die ene plek moeten zijn die niet voor hen is bedoeld)

16 likes

Klinkt als een hele goede reden! Thanks voor het uitleggen. Ik heb altijd nog een soort heel naïef wereldbeeld dat we het toch met zijn allen leuk kunnen hebben en dat we niet voor scheiding moeten zorgen. Maar dat is niet aan de queers, dat is aan de ‘grote groepen’ die eens normaal moeten leren doen.

3 likes

Ja, snap ik ook! Jammer genoeg gaan er op die manier juist veel gaybars en -clubs ten onder. Open deur beleid voor iedereen, daardoor steeds grotere instroom van hetero’s die niet normaal kunnen doen (vooral vrijgezellenfeest die dan naar de gaybar gaan want hihi zo lekker gek!!!), LGBT+ personen voelen zich niet veilig meer en blijven weg, en uiteindelijk verandert het dan in een hetero plek of verdwijnt het helemaal. En er zijn al zo weinig plekken waar wij terecht kunnen. In een ideale wereld zouden we het allemaal gezellig hebben met elkaar maar ik denk zelf dat een beetje segregatie ook niet erg is. Dit forum zou er ook niet op vooruit gaan als het samengevoegd zou worden met Dutch Bodybuilders of zo :sweat_smile:

9 likes

M’n vriend houdt nu een modeshow van outfits die hij samen heeft gesteld voor ons geregistreerd partnerschap. Hij kleed zichzelf echt heel goed. :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Wat fijn dat ze er voor je zijn en sterkte! :purple_heart:

3 likes

Ik hoor m’n man vertellen aan zijn team (via beeldbellen vergadering) dat hij morgen vrij heeft genomen omdat we dan 1 jaar getrouwd & 10 jaar bij elkaar zijn :pleading_face: zo schattig hij klonk zo trots

55 likes

Ah dat is lief Bertha! Gefeliciteerd!

Gisteren heb ik een heftige dag gehad en mijn vriendin (waar ik niet volledig mee samenwoon ivm kids) heeft eten gemaakt en is de hele avond zo lief voor me geweest en is uiteindelijk ook blijven slapen omdat ze niet wilde dat ik alleen was. Ik ben dit zooo niet gewend. Heel fijn.

30 likes

Mijn vriend en ik zijn over anderhalf maandje ongeveer alweer 10 jaar samen. Wow kan het soms nog steeds niet geloven eigenlijk haha. En nu heeft hij gepland voor ons jubileum dat we teruggaan naar waar we elkaar ontmoet hebben in Engeland :pleading_face: En dan gaan we gewoon weer terug naar alle plekjes waar we altijd zaten en onze universiteit etc. Ik kijk er echt naar uit, echt zo ontzettend leuk

70 likes

Mn vriend en ik hebben besloten om of te trouwen of geregistreerd partnerschap aan te gaan, puur omdat dit dingen met een huis, kinderen etc makkelijker maakt en het heeft voor ons eigenlijk geen meerwaarde.
En toch vind ik het wel heel leuk dat we dit willen en voel ik echt weer een verliefde kriebel bij de gedachte.

24 likes

We zijn nog niet zolang samen, maar mn vriend is zo lief voor me. Hele tijd complimentjes geven etc.
Weekend dat ik bij hem was heeft hij een kopje koffie gezet en een eitje voor mij gebakken, en afgelopen weekend toen hij hier was geholpen met opruimen en de afwas.

Ik ben zo blij met hem :blush:

26 likes

De lat ligt echt laag tegenwoordig he

34 likes

Maar ook de afwas hè!!! De offers die gemaakt worden!!!

10 likes

Als hij de stofzuiger pakt: trouwmateriaal.

4 likes

Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon en situatie of dit soort zaken zo vanzelfsprekend zijn of niet. @Missy heeft laatst in elk geval iets gedeeld waardoor ik dit wél heel lief en goed vind klinken. En sowieso doet die jongen niks verkeerd. Geniet ervan!

15 likes