Mijn vriend is lichtelijk geobsedeerd door mijn billen en zei vanochtend uiterst serieus, terwijl hij ze stevig vasthield: ik zal de rest van mijn leven goed voor ze zorgen. Oké schat
Ik had van de week een of andere allergische reactie. Ik had echt gigaaaantisch dikke ogen die ik amper open kon houden. Dus ik naar werk - ging niet omdat ik er echt last van had. Toen ik thuis op de bank in slaap viel, heeft hij heel lief een dekentje over mij heen gelegd en me ingestopt terwijl ik sliep
Ik heb zelf absoluut niks met kinderen (dacht ik) en mijn vriend ook niet en we kunnen samen altijd flink haten op kinderen en dat ze zo vervelend zijn en zo.
Maar ineens begon het bij mij een beetje te veranderen, niet dat ik nu per se een kind wil, maar wel dat het idee van een kind met hem mij niet meer tegenstaat en me soms zelfs best wel leuk lijkt? Niet nu, maar over vijf jaar of zo. Ik vond het best wel eng om dat te zeggen, omdat hij dus ook zijn aversie tegen kinderen nooit echt onder stoelen of banken heeft gestoken, maar na een paar wijntjes en in de vakantiesfeer heb ik toch toegegeven dat ik ooit best wel een kind van hem zou willen en hij antwoordde dat ik de enige ben met wie hij ooit een kind zou willen. ️
Dit weekend waren we bij 3 kinderen en men vriend was zoooo schattig met ze! Vlinders in men buik als ik ze samen zie spelen. Alleen word ik er zo babycrazy van (Too soon)
Teach my boyfriend plz
Ahh, wat ontzettend fijn! <3
Ik ga het zwembad opzetten zodat mijn vriend daar in kan gaan liggen als hij thuis komt van werk. Verrassing! Verwijs ik ‘m ook even door naar dit topic.
Ik heb bijna ‘’’’’ al ‘’’’’ negen maanden maar deze maanden zijn zo snel gegaan en het voelt gewoon alsof we al veel langer samen zijn, hij is echt m’n thuis?
Mijn vriend heeft ergens nog wat bindingsangst (zit in z’n hoofd, hij gedraagt er zich gelukkig niet naar). Maar gisteren zei hij dat hij er steeds meer over nadenkt om samen te wonen met mij binnen een jaar. Baby steps…
Ik was letterlijk net aan het typen hier hoe lief mijn vriend naast me ligt te slapen bedekt met 3 katten en hoe gelukkig ik er van werd toen hij ineens wakker werd, met zn vingers knipte, de katten wegjoeg en begon te snurken…
Mijn vriend is zo schattig. Bij onze hypotheek aanvraag kunnen we de voortgang bekijken op de website. Nu appte hij me net “heb je al gekeken vandaag?” vervolgens zei hij “het is weer een stapje verder ”. Zo lief. Mijn vriend is niet zo goed in zijn gevoelens uitdrukken in woorden, maar met dit soort kleine dingen merk ik dat hij ook graag verder wil met me en ook heel graag dit huis wil
Dat zijn echt fijne appjes idd!
Ik had me vanmorgen een beetje verslapen en was aan het haasten. Mn vriend lag nog in bed en toen ik doei ging zeggen zei hij: er ligt iets voor je op tafel. Dus ik kijken,was het een superlief kaartje van hem. Ik ga in september weer studeren en hij schreef dat hij trots op me is dat ik mijn hart achterna ga en dat hij me altijd zal helpen en steunen. ZO lief!
Toen was ik nog later omdat ik moest huilen toen ik hem bedankte en ging knuffelen haha.
Zo lief!
Mijn vriend kan zo aandoenlijk zijn soms. Zo heeft hij onlangs een EHBO-cursus gedaan en is hij nu helemaal into de EHBO. Laatst kwam hij nogal aangeschoten thuis na het stappen en zag dat ik een klein schrammetje had (echt mini, stelde niks voor). Meteen helemaal in ridder/EHBO-modus: “Het komt goed! Ik heb een EHBO-set!”, ging 'ie doodserieus in de weer met verband enzo. Hij werd ook echt boos dat ik zei dat het niet nodig was. De volgende ochtend was hij dat overigens wel met me eens (maar hij was wel supertrots “Wow, ik kan echt goed EHBO’en als ik dronken ben, vind je ook niet?”). Op zulke momenten laat hij me echt smelten haha
haha ik ben vaak nogal droog
Crisis hier. Maar ik probeer vooral de positieve dingen te benadrukken dus: mn vriend is net speciaal naar de supermarkt gereden voor mn lievelingseten: italiaanse bol met filet american en gekookt ei + verse jus <3
Heel lief
Mijn vriend maakt altijd ontbijt op bed voor me als ik bij hem slaap (meestal 1 keer per week), zo schattig :’)
We zijn nu ongeveer een jaar samen. Pasgeleden wilde ik een lief briefje voor mijn vriend achterlaten voor als hij thuiskwam die avond (ik zou een paar dagen weg zijn) en ik was op dat moment in zijn huis. Dus op zoek naar een pen trok ik een laatje open en toen vond ik een handgeschreven briefje van hem aan zijn familie met zoiets als “Als jullie dit lezen is me helaas iets overkomen en ben ik er niet meer…” en daarna dat hij graag wil dat ik dan ook betrokken word in de verdeling van zijn bezit. Ik moest een beetje huilen, omdat ik de gedachte dat hem iets zou overkomen heeeel erg vond, maar ook omdat ik het zooo lief vond dat hij daarover nagedacht had en dat hij speciaal dat briefje had geschreven.