Het geluk dat een relatie heet

Ik heb zo’n fijn weekend gehad met mijn vriend. Ik kan me de laatste tijd niet altijd heel goed ontspannen (mijn vader is 8 weken geleden compleet onverwachts overleden dus ben veel verdrietig en gestrest). Dit weekend heb ik voor het eerst sinds een heleboel weken echt totaal ontspannen doorgebracht samen met mijn vriend.

Gisterochtend gingen we heel vroeg naar de pedicure. We gaan elke 2, 3 maanden of zo samen. Mijn behandeling is veel uitgebreider, met teennagels lakken en zo erbij, maar hij zit er dan altijd gezellig bij. Daarna doet de pedicure ook lekker zijn voeten.
Na de pedicure gingen we op kraamvisite bij een vriendin van me en dat was ook zo fijn en ontspannen (en hem zien met de baby op schoot was echt :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:).
Vanaf het moment dat we thuis waren (uur of 3) hebben we tot aan vanmiddag om een uur of 4 series gekeken, dutjes gedaan, geknuffeld (ook veel geknuffeld met onze zachte pedicurevoeten haha). Echt heel lui maar ik voel me nu totaal ontspannen, mede dankzij hem :heart:

50 likes

Ik kwam gisteren thuis toen de supermarkten al dicht waren en mijn vriend was zo lief geweest om lunch te halen voor mij voor vandaag op werk :smiling_face_with_three_hearts: Ik had ook prima brood uit de vriezer kunnen halen maar ik geniet nu wel extra van mijn lunch en dat maakt maandag wel een beetje beter

7 likes

Hahaha ohh wat leuk ook die halloween verpakking :jack_o_lantern:

4 likes

Oooo deed mijn vent dit maar eens :cry::cry::cry: donuts zijn leven

4 likes

Started at the bottom (Tinder) now we wonen officieel samen sinds deze maand. Da’s even geleden voor me dat ik al mijn kastjes en lades deelde met een partner. :sos:

67 likes

Aaah dat is zo leuk! Ik ken mijn vriend ook van Tinder en heb ook wel wat vriendinnen die nu samenwonen met hun Tinderdates.

5 likes

Ik vroeg m’n man of hij een zakje pepernoten wilde meenemen…

Deze guy :heart:

65 likes

Ik ben super chagerijnig en moe, zwelgend in wat zelfmedelijden op bed aan het hangen terwijl opa met de kids even weg is.

Zegt hij eerst dat hij zo uit den haag (voor werk) wat lekkers voor me mee gaat nemen. Dat is al lief. Maar ik wilde net nieuwe paulas choice spullen kopen want mijn huid is om te huilen maaarrr geen geld, zegt hij kom maar betaal ik wel :smiling_face_with_three_hearts:

Ik lig op bed zwanger te zijn. En mn vriend staat beneden het hele huis af te stoffen, met sopje en al, dweilen alles. Waar vind je ze nog he :heart:🥹

17 likes

Heb je screenshots van je originele bericht voor een bruiloft ooit? Dat zou geweldig zijn

3 likes

Mijn moeder vindt het soms een beetje spannend om alleen door het donker te lopen sinds mijn vader is overleden. Mijn vriend is net met haar meegelopen naar haar auto en ik zag ze vanuit het raam lopen en toen gaf hij haar bij de auto een kusje :smiling_face_with_three_hearts:
Ik smelt

34 likes

Mijn vriend zei net: “ik heb iets gezien wat ik nu ga aantrekken”. Hij loopt de woonkamer uit en komt terug met mijn sloffen aan.

En nu ligt hij op de bank te lezen en heeft ie ze nog steeds aan.

En ik vind het extra schattig want ik vind mijn vriend ook heel stoer dus het contrast is zo groot. Hij is lang, bokst fanatiek en heeft nu fluffy konijnensloffen aan :smiling_face_with_three_hearts: :joy:

61 likes

Ik had m’n vriend een labelmaker gegeven voor zijn verjaardag. :joy: Hij is er heel blij mee.

72 likes

Ik heb echt zulke leuke dagen met mijn vriend gehad. Gingen voor de eerste keer samen naar een concert. Wij zijn allebei niet zo van het uitzoeken en voorbereiden. Concert was super leuk, speciaal met de trein gegaan zodat we allebei konden drinken. Komen we op het station, blijkt de laatste trein om 23.00 uur al weg te zijn gegaan. En nou hadden we dat natuurlijk even kunnen checken van te voren, maar ik vind 23.00 uur echt bizar vroeg.

En vroeger was ik sowieso enorm in paniek geraakt. Maar met mijn vriend dacht ik: ach, al moet ik nu de hele nacht doorhalen in de stad, met jou vind ik dat meer dan prima! Uiteindelijk besloten om dan maar een soort tripje ervan te maken en een hotel te boeken. Echt 5 hotels bij langs gegaan om 1.00 uur, maar allemaal vol. Uiteindelijk had er nog eentje plek, maar een mega kamer voor meerdere personen alleen. Veel te duur natuurlijk. Toch gedaan, heerlijk samen gedoucht, alle fancy zeep en bodylotion uitgeprobeerd, goede sex gehad en de volgende dag in de stad ontbeten met tapas. :ok_hand:

Was de laatste tijd een beetje sad en oververmoeid, maar ben nu weer helemaal blij!

84 likes

Ik ben vandaag alweer 10 jaar samen met mijn vriend en morgen gaan we naar Engeland, terug naar de plek waar we elkaar ontmoet hebben. Ik heb er zo’n zin in om even de mooiste periode uit mijn leven met hem te herbeleven. Ik kan niet geloven dat we al 10 jaar samen zijn eigenlijk waarvan 5 jaar een lange afstandsrelatie, maar toch hebben we het maar mooi voor elkaar gekregen :joy:. Stiekem merk ik ook dat ik me afvraag of ie misschien een aanzoek zou kunnen gaan doen ofzo, maar ja dat zal wel niet :rofl:

Ik heb ook een playlist gemaakt met allemaal liedjes waar ik in die tijd naar luisterde en ook gewoon hits uit 2012. Het wordt echt een soort tijdcapsule ervaring haha

85 likes

Ik heb een behoorlijke mijlpaal behaald op mijn werk en mijn vriend was zo mogelijk nog blijer dan ik. Toen wilde hij bloemen voor me kopen om het te vieren. Tot hij langs de kaaswinkel liep. Dus in plaats van bloemen heeft hij verschillende kaasjes en een fles wijn gekocht. Nu hebben we vanavond een gezellige avond met kaas, wijn en een kerstfilm :smiling_face_with_three_hearts:.

77 likes

Gefeliciteerd! Ontzettend leuk ook zo onverwacht en op zo een mooie plek. Echt mooie ring ook, geniet ervan! :clinking_glasses:

3 likes

Waaah wat leuk en wat een mooie ring! Gefeliciteerd en geniet ervan samen :heart:

3 likes

Wat een ring!!! :star_struck: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

5 likes

Proficiat! Mooie ring ook.

5 likes