Jemig wat een flauwe reacties, is toch juist leuk dat iemand daar nog zo van kan genieten of moeten het allemaal enorme gebaren zijn? @Missy fijn dat je iemand hebt die kleine lieve dingen voor je doet!
Ik denk dat iedereen hier zo over valt, omdat het voor veel mensen standaard is in een relatie. Ik hoop dat dat voor haar ook snel zo voelt!
Edit: even aangepast omdat de situatie toch wat anders zat
Ik begrijp de negatieve reacties echt niet. Mijn vriend doet echt super veel in het huishouden, maar als die me dan net op het goede moment een kopje thee brengt, kan ik daar zo van genieten. Gewoon omdat het een lief gebaar is. Dat hij daarnaast de helft en meestal meer doet ik het huishouden, omdat we nou eenmaal samenwonen is irrelevant.
Ja, ik snap ook wel dat je er van geniet!
Het voelt inmiddels ook een beetje vreemd om haar verhaal zo uit te pluizen!
Volgens mij is dit vooral een mooi voorbeeld van waarom feminisme intersectioneel moet zijn. En zich ook tot bijvoorbeeld validisme zal moeten verhouden.
Dat vertelt het verhaal toch helemaal niet, misschien heeft de beste man wel 3 nachtdiensten gewerkt in het verzorgingstehuis met demente blinde bejaarden en overdag 12 uur vrijwilligerswerk bij het dierenasiel gedaan om konijnen met 1 oor te knuffelen en in de 4 minuten die hij daartussen thuis was heeft hij het hele huishouden gefixt en óók nog een kopje koffie gemaakt voor zân liefje.
Of misschien heeft hij het hele weekend fifa gespeeld en heeft zichzelf 1x losgeweekt van de bank om stinkend en ruftend een kopje koffie te zetten.
Of misschien hebben ze 90% van hun tijd penis in vagina doorgebracht en was er naast een paar uurtjes slaap om de kracht te hervatten alleen tijd voor 1 kopje koffie.
Moet je hier alle context tot op de minuut vermelden om te mogen zeggen dat je ergens blij mee bent?
Dit kan ik me ook voorstellen. Ik heb voor het eerst in mijn leven nu een relatie en kan er zĂł van genieten dat er dingen voor me gedaan worden (zoals een ontbijtje fixen) terwijl ik ook wel weet dat dit niet âbijzonderâ is dat iemand je helpt of dingen voor je doet maar omdat ik dat nooit heb mogen ervaren had ik deze post ook kunnen plaatsen.
Maar goed misschien betrek ik het dan teveel op mezelf
@MACdonalds @papierhier @Daelyss @Chuckie, wat een valse kutreacties (ik heb er geen andere bewoording voor). Waarom zou je iemand die een leuk weekend heeft gehad vervolgens zo de grond in boren. Lekker oordelen terwijl je iemands situatie niet kent.
Als ik jullie was zou ik het in ieder geval verwijderen en iemand een fijn weekend gunnen in plaats van dit hier te moeten lezen.
Het is toch juist fijn dat je van die kleine dingen van elkaar kunt genieten. Liefde en waardering zit voor mij echt in de kleine dingen, niet of iemand een overkapping voor me bouwt.
Ja jullie hebben gelijk, ik zei dit echt te makkelijk over een situatie die ik verder niet ken. En natuurlijk heb ik er gewoon niks over te zeggen als iemand anders ergens blij mee is, was inderdaad een kutreactie van mij, sorry @Missy
Btw dit is niet alleen vals in missy haar situatie maar bij iedereen die ergens blij mee is.
@Missy sorry, niet aardig van me om zo te reageren op je blije post. Zeker als je eerder hebt gepost dat je negatieve ervaringen had (wist ik niet maar doet er ook eigenlijk niet toe of je die wel of niet hebt gehad) is het niet leuk om dan zulke reacties te lezen.
Geestig om te zien hoe de hele tone of voice ineens keert, vraag me af of dit ook zo zou zijn als een post met dezelfde strekking als die van @Lula door een andere forummer geplaatst zou zijn.
We bieden onze excuses aan nadat iemand er ons op wijst. Is dit niet hoe het werkt? Waarom het nu hebben over tone of voice of denk je dat we ongevoelige trutten zijn die vaker zulk gedrag vertonen?
@iedereen die voor mij opkwam, thanks!
@Chuckie @papierhier @MACdonalds @Daelyss Excuses aanvaard.
@Era Wat lief dat je dat onthouden hebt, ik heb idd NAH. Ik red mezelf prima, maar daardoor waardeer ik het extra als iemand zulke dingen voor je doet. En het zijn misschien maar kleine dingen vergeleken met jullie verhalen, maar als je een tijd vrijgezel bent geweest en je alles zelf moet doen. Wordt je echt blij van iemand die zulke dingen voor je doet.
Het is ook gewoon leuk als iemand koffie voor je zet! Als ik in het weekend wat langer blijf liggen vind ik het ook heerlijk als er ineens een kop thee naast me staat. Gewoon blij zijn hoor hiermee!
Of jij een ongevoelige trut bent dat weet ik niet. Het valt me enkel op dat er doorgaans niet zo meegaand wordt gereageerd als een een forummer anderen ergens op aanspreekt.
Ah de deze post is zinloos kaart wordt getrokken. Wat ik wil bereiken? Mân mening geven zoals de meeste mensen op dit forum.