Het geluk dat een relatie heet

Zo schattig, ik kwam gisteren thuis van afspreken met vriendinnen en naast dat het huis was opgeruimd, had hij het huis met kaarsjes versierd en lekkere snacks gehaald. En een matras voor de bank gezet om lekker een serie op te kijken met een theetje. Oh en bloemen gekocht!

Leuk thuiskomen 🥹

82 likes

Ik had mijn zinnen gezet op een paar sneakers die overal uitverkocht waren. Ik ben echt onwijs kritisch op kleding en schoenen dus als ik een keer iets mooi vind dan wil ik het gewoon hebben. Dus deze schoenen werden echt een lichte obsessie. Heb uren gegoogled en alle sneakersites in Nederland en Europa bekeken en eBay en vinted enzo, maar ze waren er echt niet meer dus had het opgegeven. Kom ik gister thuis staat er een doos op tafel en zijn het die schoenen!! Had mijn vriend dus ook uren gegoogled, maar beter. Hij heeft ze uiteindelijk bij in een webshop uit Japan gekocht haha. Echt zo overdreven maar ook zo lief :sob:

69 likes

Ah lief, ondanks de schoenen op tafel. Nu ook heel benieuwd welke sneakers natuurlijk! Ik kan ook altijd zo balen als ik ergens voor wordt uitgeloot, terwijl ik me ze dan helemaal al zie dragen.

2 likes

Schoenen in een DOOS op tafel is ook al smerig?! Nu gaan we echt te ver hoor.

@quarterlife echt heel lief van je vriend

10 likes

Dat zeg ik nergens? Dat is een heel bekend bijgeloof, dus je kan je sloffen weer aan doen meid.

15 likes

Haha het zijn deze (salomon xt6 black coffee). Vind de kleur bruin zo perfect in combi met het zilver :heart_eyes:

19 likes

Oooo haha :joy: echt nog nooit van gehoord. Ik dacht is weer iets smetvrezerigs

8 likes

Echt heeeeeeeel lief!!!

hahaha dat dacht ik ook, ik zat echt van ‘nou dit gaat mij zelfs te ver qua smetvrees’

8 likes

Een jaar verder! Dus toen ik vandaag thuis kwam stond er een nieuw geitje op me te wachten :smiling_face_with_three_hearts:.

57 likes

Superschattig. Gaan jullie wel eens naar de geitjesboerderij?

4 likes

Nou het kinderdagverblijf van ons kind is een boerderij met onder andere geitjes haha. En we gaan wel eens geitjes knuffelen bij een boer uit het dorp.

6 likes

Mijn vriend heeft als verrassing heel veel zaden van allemaal bijzondere gewassen bij me laten bezorgen, omdat ik verslaafd ben aan moestuinieren :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Leuk, welke allemaal?

Wel even een bordje erbij hangen ter bescherming tegen die ene courgette-jatter :no_good_woman:t2:

1 like

Bladbroccoli, ararat basilicum, citroen bergamotmint, rooibos, incabes, zwarte russische tomaten, meerjarige wilde rucola, lila/witte aubergine, zwarte zapote, kardemom en kaneelboom. De laatste drie zijn wel lastig te telen denk ik maar leuke uitdaging!

10 likes

Ik had vandaag even een moment dat ik er door heen zat. Dus ik sprak uit dat ik het gevoel had dat ik hem soms tegenhoud, omdat ik door omstandigheden langer doe over studeren dan ik zelf had gewild. Toen zei hij nee joh is onzin ik ben toch super verliefd op jou.

20 likes

Wij hadden er een puinzooi van gemaakt in huis, echt zo’n troep dat ik even niet meer wist waar te beginnen (en het daarom ook niet deed). Heeft mijn vriend zijn vrije dag omgewisseld en gisteren alles opgeruimd. Ik kon eindelijk rustig uitademen toen ik gisteren thuis kwam.

34 likes

Oh mijn god mijn droom

9 likes

Een tijdje terug zei ik dat ik het op een weekendje weg altijd zo chill vind om nog met een kopje koffie in bed te chillen in de ochtend, een soort pauze voor de dag begint. Sindsdien brengt mijn vriend me elke ochtend in het weekend koffie op bed :heart:. Geen onwijze moeite natuurlijk, maar voel me er zo geliefd door.

27 likes

Lief :heart: