Heb morgen een lunch afspraak met vriendinnen en was aan het uitzoeken hoe ik daar het beste kan komen met het OV. Zou dan 2x moeten overstappen voor de snelste route maar de overstaptijd bij de ene bus was maar 1 minuut dus dat ga ik natuurlijk niet halen. Was toen al helemaal gaan puzzelen welke bus ik dan het beste moest nemen om die aansluiting niet te missen. Mijn man zat naast me, zag me moeilijk doen en zei heel droog: ik kan je ook gewoon brengen hoor ![]()
Ik ben zwanger en was aan het klagen over kleding die niet meer lekker zat en nu heeft ie geld overgemaakt zodat ik daar zwangerschapskleding van kan kopen🥹
Gisteren hebben onze ouders elkaar voor het eerst ontmoet. Ze zijn echt het compleet tegenovergestelde van elkaar, dus we hadden echt een ongemakkelijke koortsdroom verwacht. Mijn ouders zijn ook heel introvert en meer van t vragen beantwoorden dan zelf wat terugvragen. Maar vanaf seconde 1 stonden ze alle vier helemaal aan en zijn ze niet meer opgehouden met kletsen
heb mijn ouders ook nog nooit zo sociaal gezien. Pakte echt verrassend goed uit en was heel gezellig! Appt mijn moeder een half uur nadat ze weg waren ‘ja we zitten nu pas in de auto, stonden nog even na te kletsen buiten’. Ze hebben ook meteen de volgende meeting al gepland hahaha.
En nu ben ik met mn vriend tripjes naar de Ardennen, Praag en Thailand aan het boeken ![]()
Edit: ik moest vandaag mijn spiraal laten vervangen, dus hele dag al krampen. Nou is mijn vriend sowieso al heel zorgzaam, maar vandaag extra. Eerst is die een broodje en ijskoffie voor me gaan halen, daarna nog fruit en net komt hij binnen met bloemen en chocola ![]()
Had rugpijn vannacht dus kon niet slapen, heeft ie me om 2 uur s’nachts gemasseerd tot ik in slaap viel, terwijl hij vroeg op moest voor werk 🥹 lief
Ik had mij van de week gestoten en had echt een hele grote bult op de binnenkant van mijn knie. Toen ik van de week snachts wakker werd voelde ik dat hij het deken goed tussen mijn knieën deed zodat ik minder druk op de bult had. Vind dat soort kleine dingen altijd zo lief ![]()
Ik heb een verrekijker gekregen zodat ik naar vogels kan kijken. Vind het zo’n lief cadeautje, zou het nooit voor mezelf kopen, maar ga hier zoveel plezier van hebben. Ga binnenkort naar de Veluwe en nu al zin om te gebruiken
Ik ben in Parijs voor mijn man zijn verjaardag en we passeerden bij Nikexskims bij galeries Lafayette en mijn man had geregeld dat ik er een volledige outfit kon uitkiezen om mij moed te geven voor mijn pilateslessen.
Had ooit vermeld dat ik mij beter voelde in mooiere outfits
Ik heb zulke chille dagen gehad met mijn vriend. Alles is zo fijn en makkelijk met hem, ik ben er helemaal sentimenteel van. Ik ben echt walgelijk verliefd haha.
Ik heb sinds kort weer een relatie na heeel lang single te zijn geweest en was helemaal vergeten hoe leuk verliefd zijn is. ![]()
Mijn man zingt altijd als hij zich aan het klaar maken is in de ochtend, en hij personaliseert die liedjes dan altijd haha. En ik ben dan gewoon in een andere ruimte dus t is niet dat ie richting mij zingt ofzo. Vanochtend was hij bijvoorbeeld wonderwall aan het zingen en dan zingt ie ‘maaaaaybeeee you’re gonna be the one that saves meeeee cause after aaaaaalll popieju is my wonderwaaaaaaaalllll’
Zo blij dat mijn man altijd de gore dingen opruimt omdat hij weet dat ik heel slecht ga op geuren. In dit geval de beschimmelde zuurdesemstarter die ik weken geleden gestart was en sindsdien genegeerd had, waardoor de bijkeuken rook naar een combinatie van natte hond en vieze sokken ![]()