Het geluk dat een relatie heet

Superschattig. Gaan jullie wel eens naar de geitjesboerderij?

4 likes

Nou het kinderdagverblijf van ons kind is een boerderij met onder andere geitjes haha. En we gaan wel eens geitjes knuffelen bij een boer uit het dorp.

6 likes

Mijn vriend heeft als verrassing heel veel zaden van allemaal bijzondere gewassen bij me laten bezorgen, omdat ik verslaafd ben aan moestuinieren :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Leuk, welke allemaal?

Wel even een bordje erbij hangen ter bescherming tegen die ene courgette-jatter :no_good_woman:t2:

1 like

Bladbroccoli, ararat basilicum, citroen bergamotmint, rooibos, incabes, zwarte russische tomaten, meerjarige wilde rucola, lila/witte aubergine, zwarte zapote, kardemom en kaneelboom. De laatste drie zijn wel lastig te telen denk ik maar leuke uitdaging!

10 likes

Ik had vandaag even een moment dat ik er door heen zat. Dus ik sprak uit dat ik het gevoel had dat ik hem soms tegenhoud, omdat ik door omstandigheden langer doe over studeren dan ik zelf had gewild. Toen zei hij nee joh is onzin ik ben toch super verliefd op jou.

20 likes

Wij hadden er een puinzooi van gemaakt in huis, echt zo’n troep dat ik even niet meer wist waar te beginnen (en het daarom ook niet deed). Heeft mijn vriend zijn vrije dag omgewisseld en gisteren alles opgeruimd. Ik kon eindelijk rustig uitademen toen ik gisteren thuis kwam.

36 likes

Oh mijn god mijn droom

11 likes

Een tijdje terug zei ik dat ik het op een weekendje weg altijd zo chill vind om nog met een kopje koffie in bed te chillen in de ochtend, een soort pauze voor de dag begint. Sindsdien brengt mijn vriend me elke ochtend in het weekend koffie op bed :heart:. Geen onwijze moeite natuurlijk, maar voel me er zo geliefd door.

31 likes

Lief :heart:

1 like

Ik ga na straks acht maanden samen reizen met mijn lief alleen terug naar Nederland voor de baan die heb ik gekregen (:partying_face:) en ik ben nu al zo sip dat we over een maand afscheid gaan nemen op het vliegveld. We hebben al die maanden bijna altijd op een paar meter van elkaar af gespendeerd en dit gaat zoooo raar zijn. Super klef en zo, maar het voelt gewoon zo :joy:.

5 likes

Gister officieel alle documenten en papieren ingediend bij het IND zodat m’n vriend hopelijk hier kan komen op een partnervisum! Echt, wat een gedoe. We zijn wel zo’n 5 maanden bezig geweest om alles te verzamelen. Vooral de ongehuwdverklaring was een kriem. Dat moest in eerste instantie via de staat van New York, maar dat zou minstens 6 maanden duren. Dus we hebben diep in de buidel getast en het via een advocaat geregeld, dat mocht gelukkig ook.
We horen uiterlijk 8 september of het goedgekeurd is of niet!

41 likes

Ik had gister geregistreerd partnerschap getekend met mijn vriend. Een soort van ‘moetje’ omdat we in onze situatie dingen wettelijk moesten vastleggen. We wilden eigenlijk pas over een paar jaar ‘gewoon’ trouwen. Dus wij afgesproken dat we gewoon gingen tekenen en verder niks bijzonders.

Komt mijn vriend de week van te voren met: ik wil het eigenlijk toch speciaal maken, want ik vind het wel iets bijzonders. Dus wij nog ringen geregeld, toch nog jawoord gedaan. En op de dag zelf foto’s gemaakt op het water (op zo’n pontje dat in onze stad de hele dag overvaart haha). Daarna nog geluncht met getuigen en in de avond nog samen uit eten geweest. Was toch wel echt bijzonder zo samen :heart:.

80 likes

Wat leuk, van harte! En groot gelijk, niks mis met dubbel vieren. Hoor ook zo vaak dat mensen dan denken komt later wel, en dat gun ik jullie zeker, maar er komt vaak zoveel tussendoor (qua gebeurtenissen of financieel) dat het ook vaak genoeg niet alsnog komt. Dan is het juist extra leuk om dit moment in ieder geval gevierd te hebben.

8 likes

Wat super leuk! Gefeliciteerd :sparkling_heart:

2 likes

Mn vriend heeft ook alvast verlof omdat dat fijner was met werk afsluiten en omdat hij 19 (!!!) weken 100% betaald verlof op kan nemen. Hij heeft wel vaker gezegd dat ie wel max 3 dagen zou willen werken en meer het huishouden op zich te nemen. En nu zie ik hoe blij hij daarvan wordt en met hoeveel liefde hij het allemaal doet. Echt zo aandoenlijk, geniet er echt van (behalve dan dat het zo frustrerend is dat ik niks kĂĄn en hij daarom alles moet doen, maar dat laten we even achterwege haha).

26 likes

Ik zei tegen mn vriend dat ik ongesteld ben geworden en nu heeft hij mn go to reep Tony’s gehaald en 2 andere smaken “voor de afwisseling”.
Ik krijg later vanavond een proefplateau en een kop thee zodat ik onder mn dekentje kan blijven liggenđŸ„č

40 likes

Vandaag voelde ik me echt ellendig. Zei ik tegen m’n vriend: “Ik ben klaar met het leven,” was zijn reactie: “OkĂ©, maar wil je vanavond Yellowstone op bed of op de bank kijken?” Hahaha dus ik zei op bed. Kwam hij net met de ĂĄllerbeste avondetenborrelplank aanzetten en een lekker toetje en samen vreten en serie kijken en grapjes maken heeft me weer helemaal opgefleurd.

49 likes

Mijn vriend heeft in juni een verlaten stukje land van iemand gekocht om een moestuin aan te leggen waar zijn net gepensioneerde hyperactieve vader ook in kan werken/waar hij zijn grote cactussen in kan planten/fruitbomen in kan kweken en ik vond het in het begin niet zo’n goed idee (want het leven is al druk genoeg, hij heeft al genoeg hobby’s, Ă©n we kopen op dit moment al een huis!!! waardoor we echt 0 euro hebben), maar ik vind het nu eigenlijk wel echt leuk + hot om hem zo gepassioneerd bezig te zien en het voelt ook wel echt als een rijkdom, dat we nu al onze eigen abrikozen en appels kunnen eten, terwijl de (cactus)vijgen en granaatappels rijpen, de hazelaar bijna barst en er allemaal groenten bij komen. Ik ben zelf echt een fladderaar met commitment-issues en een partner hebben die juist heel goed weet wat hij leuk vindt en niet bang is om erin te investeren is echt mijn rust. :smiling_face_with_three_hearts:

64 likes

Mijn vriend is donderdag geland met kat en hoewel het wat stressvol is om de katten te introduceren aan elkaar, ben ik zo zo zo gelukkig dat hij hier is.
Ik ben heel down geweest de laatste paar maanden, wakker worden en dan het gevoel van geen doel hebben. Moeite met dingen ondernemen, weinig lachen, geen zin hebben in wat dan ook. Het leven voelt nu zoveel luchtiger :sob: we zijn vandaag impulsief naar een antiekmarkt geweest in de buurt en daarna wezen lunchen bij onze favoriete plekje. Het voelt als vakantie

40 likes