@5HT
Wij hebben een online cursus gedaan, vanwege kosten maar ook omdat mijn partner Prive dingen niet wil besperken met anderen/therapeuten en het heeft echt een groot verschil gemaakt in hoe goed we elkaar begrijpen en communiceren en er hebben doordat er een aantal thema’s op tafel worden gelegd door de cursus ook wat lastige thema’s kunnen bespreken wat beter ging omdat het door een neutrale partij ipv een van ons werd opgeworpen. Als je zoekt op verbeter je relatie psychologie magazine kom je hem tegen, kost eenmalig €55
Dit is een heel fijne tip!! Dankje!
Ik vroeg hem die lekkere pistache ijsjes van de supermarkt mee te nemen en hij nam die mee EN nam die witte biscoff ijsjes mee pff 🥹 perfect
M’n kinderen hadden allebei dezelfde lilleke knaloranje polo aan die m’n moeder voor ze heeft gekocht en ik stuurde daar een foto van naar m’n man. Stuurt hij een gifje terug van Rob Geus. Trots
M’n man kwam net naar beneden met z’n haar los
We hebben 2,5 week geleden een kind gekregen samen maar het heeft me echt compleet anders naar mijn partner doen kijken. Ik wist dat hij een goede vader zou zijn maar het in praktijk zien is echt nog een ander level. Hij is zó goed voor haar en voor mij. Mijn hart explodeert elke dag 6 miljoen keer van geluk als ik hem met haar zie. Hij is alles wat ik ervan had verwacht en nog zoveel meer
Ja dit is echt het beste wat er is
Omg kom terug van een bruiloft en dan ligt er nog een koude McDonalds cheeseburger op me te wachten love my life
Ik heb sinds deze zomer na heel erg lang weer een relatie, en ik voel me echt de hele tijd dronken van geluk. Geen specifiek incident ofzo maar ik durfde op zoiets eigenlijk niet te hopen voor mijzelf, ik ben echt vreselijk blij met hem en hoe dat helemaal wederzijds is is zo enorm fijn. Dat kende ik nog niet.
Ik moest gisteren een boodschap naar mijn schoonmoeder brengen. Het was nog droog maar er werd regen verwacht. Mijn vriend kwam even langs om iets op te halen (we wonen niet samen) en hij vroeg of hij me even moest brengen, ik zei dat het niet nodig was, dat ik wel droog over zou komen. Het is een wandeling van 5 minuten. Je raad het al, het begon te regenen voordat ik bij m’n schoonmoeder aankwam. Toen ik daar een kop koffie had belde m’n vriend daar heen om te vragen of hij me even thuis moest brengen.
En toen kwam hij vanaf z’n huis naar z’n moeder om mij even naar huis te rijden.
Ik vind dat zó lief
Ik voel me niet helemaal fit vandaag, en was de hele dag alleen met ons kind. Mijn vriend heeft gezorgd dat hij wat eerder thuis was van werk en staat nu met ons kind op zijn arm eten te koken, onder het mom van ‘papa helpen’, zodat ik even op de bank kan chillen
M’n man komt thuis na een (1!) nachtje weg met werk en voel me echt een beetje een verliefde puber, want ik vind het zo fijn dat hij weer terug is. Moet een beetje lachen om mezelf, maar tegelijkertijd vind ik het ook heerlijk dat we het 15 jaar en 2 kinderen later nog steeds zo goed hebben samen.
Mijn vriend heeft als verrassing een stoov big hug voor mij besteld, omdat ik het altijd koud heb 🥹🥹🥹
Er stond net een gozer voor m’n deur van m’n favoriete chocolade winkeltje. Heeft m’n vriend die winkel gemaild en een berichtje gestuurd via Instagram om te zorgen dat er chocolade bij mij thuis werd bezorgd voor onze 3 year anniversary ik deed bijna niet open, want ik zit in m’n pyjama en ben aan het versieren voor kerst. Maar ik dacht, ik doe het toch. Ik kan niet wachten tot hij eindelijk hier woont en we voor eeuwig aan elkaar vastzitten
Wat lief!!
Ik kreeg vanochtend de vraag: “sinterklaas is toch sinds gisteren in het land? Ik vraag me af of hij ook hierlangs is gekomen.” Stond mijn schoen in de gang met een chocoladeletter.
Ik ben alleen op familiebezoek in Canada en daar hebben we bewust voor gekozen hebben, want mijn familie en ik zit bij hun in huis en we gaan verder ook niet veel doen. En dan snap ik goed dat mijn man denkt joe ga ik geen duur ticket voor kopen. Eerste stukje geluk is dan ook dat we elkaar dit gunnen.
Tweede stukje geluk: Hij gaat vanavond bij mijn ouders eten, heeft zichzelf uitgenodigd en niemand heeft hem gepushd zeg maar. En dat vind ik toch zo ontzettend fijn. Hij heeft zelf geen beste band met zijn moeder (denk dat zij niet eens weet dat ik weg ben bijvoorbeeld) en vond in het begin de band die ik heb met mijn ouders lastig. Ik had dus ook nooit gedacht dat hij uit zichzelf bij mijn ouders zou gaan eten. Begreep laatst al dat hij regelmatig app contact heeft met mijn vader, is laatst met mijn moeder naar een concert geweest. Ben daar zo ontzettend blij mee. (en ik ben door jetlag en gierende hormonen wat emotioneel, dus zit hier ook te huilen, haha)
Ik denk dat het hier het beste past - ik heb sinds kort een vriend en we gaan morgen langs m’n moeder zodat ze hem kan ontmoeten.
Dit is de eerste keer dat ik iemand meeneem om voor te stellen (ik ben begin 30) en vind het best spannend! (Maar ook heel leuk )
Aah zo leuk! Zal hopelijk een leuke en gezellige eerste ontmoeting worden
Mijn vriend was al de hele tijd aan het hinten op een kerstcadeau voor mij. Nu moest ik net even op zijn kantoor zijn en zag ik een doos van Badesofa staan
Mijn vriend kwam gisteren opeens met mijn vader heeft iets voor je. Had hij een chocoladeletter gekocht en ingepakt want ik hoorde ook bij de familie. En mijn vriend zegt ook elke keer als hij bij zijn vader is dat die vader steeds zegt wat een leuke vriendin heb je toch en wanneer komt ze weer langs en zo hahahahha. Er is niet echt een geluk wat schoonfamilie heet topic. Dus daarom maar hier.