M’n man is het helemaal met me eens dat we een home gym nodig hebben. Dus ik zit in het zonnetje te chillen en te marktplaatsen naar de inboedel, terwijl hij as we speak een muurtje zet om de schuur in tweeën te delen. ![]()
Ik zie de laatste tijd mijn vriend ietsje minder, want drukke periode met werk. Hij zit dan al heel vroeg in de auto. Vandaag zag ik dat hij (ondanks dat hij al weg ging voordat ik goed en wel wakker was) m’n standaard kopje heet water met medicijnen voor me heeft klaargezet op m’n nachtkastje, m’n Apple Watch had opgeladen, m’n sloffen en badjas klaarstaan naast de badkamer zodat ik gelijk door kan sloffen, m’n oortjes & ereader volledig opgeladen klaar lagen op tafel etc.
Blijkbaar heeft hij ook nog gestofzuigd en m’n schoenen in de gang wat netter neergezet omdat ik met verschillende vrienden had afgesproken en ik nog niet zeker wist of ze hier zouden komen.
Zijn echt kleine dagelijkse dingen, maar ik vind het zo lief dat hij dat doet uit zichzelf ondanks dat hij wss met z’n ogen halfdicht de deur uitging.
Foto als het af is!