M’n man is het helemaal met me eens dat we een home gym nodig hebben. Dus ik zit in het zonnetje te chillen en te marktplaatsen naar de inboedel, terwijl hij as we speak een muurtje zet om de schuur in tweeën te delen. ![]()
Ik zie de laatste tijd mijn vriend ietsje minder, want drukke periode met werk. Hij zit dan al heel vroeg in de auto. Vandaag zag ik dat hij (ondanks dat hij al weg ging voordat ik goed en wel wakker was) m’n standaard kopje heet water met medicijnen voor me heeft klaargezet op m’n nachtkastje, m’n Apple Watch had opgeladen, m’n sloffen en badjas klaarstaan naast de badkamer zodat ik gelijk door kan sloffen, m’n oortjes & ereader volledig opgeladen klaar lagen op tafel etc.
Blijkbaar heeft hij ook nog gestofzuigd en m’n schoenen in de gang wat netter neergezet omdat ik met verschillende vrienden had afgesproken en ik nog niet zeker wist of ze hier zouden komen.
Zijn echt kleine dagelijkse dingen, maar ik vind het zo lief dat hij dat doet uit zichzelf ondanks dat hij wss met z’n ogen halfdicht de deur uitging.
Foto als het af is!
Iets kleins hoor maar ik was gisteren mijn werktelefoon en nog iets vergeten mee te nemen naar kantoor. Hij zou ook naar kantoor en werkt in het gebouw naast mij dus hij zou mijn spullen meenemen (hij zou later naar kantoor gaan). Maar toen hoefde ie toch ineens niet meer naar kantoor, maar is ie toch op de fiets mijn spullen komen brengen tussen zijn afspraken door.
Ik heb binnenkort een sollicitatie maar dat is meer dan 2 uur ov’en. Dus mijn vriend bood spontaan aan om mij af te zetten voor het gesprek zodat ik het sowieso haal en geen stress heb als er opeens treinen uitvallen. Als ik word aangenomen dan gaan we ook de dagen dat ik moet werken carpoolen dat ik hem eerst afzet bij zijn kantoor en toen zei hij dat extra halfuur wat jij dan naar je stage zou moeten rijden past qua kosten ook gewoon in mijn reiskostenvergoeding. Dus dan kan ik gewoon gratis reizen en gezellig samen reizen.
Ik was een weekendje weg met mn man en het was zó fijn samen. Echt fijn om even weg te zijn van gezin en taken, en te merken dat het gewoon geen moeite kost om elkaar te vinden en het leuk te hebben samen.
Wat fijn te lezen na alles wat jullie samen hebben doorstaan ![]()
Ik kwam terug van een week vakantie zonder mijn man en het huis was echt spik en spannnn (je mag verwachten dat het opgeruimd is maar het was zo schoon
), de babykamer was hij veel verder mee doorgegaan dan ik had gedacht dus dat was ook een leuke verrassing. Er stond eten voor me klaar in de koelkast & hij had snacks en een bosje bloemen voor me gehaald voordat hij thuis kwam van werk.
![]()
leuk thuiskomen
Ik heb een beetje gezeik met de pil (hele tijd doorbraakbloedingen ook zonder doorslikken). Dus was bij mijn vriend en was opeens ongesteld maar na 21.00 dus alle supermarkten in zijn dorp zijn dicht. Hij ging kijken wat er nog wel waar open was en nu rijdt hij naar de stad om in de supermarkt tampons voor mij te halen.
Tellen vriendschappelijke relaties ook? Ik kwam vandaag thuis van vakantie en in de brievenbus lagen twee waanzinnig lieve kaartjes van vriendinnen. Ik vind het echt hartverwarmend dat er gewoon twee individuele mensen zijn die opeens bedachten ja ik ga haar even een kaartje sturen. Eentje die qua zwangerschap een vergelijkbaar traject heeft afgelegd en wilde laten weten dat ze aan me denkt. En de ander die een compleet willekeurige foto van mij die ze had gemaakt zo leuk vond dat ze hem heeft laten afdrukken en opgestuurd. Zit al sinds ik thuis ben met een mega grijns op mijn gezicht.
Ik heb net mijn man door de regen op pad gestuurd om voor mij een speciaal ijsje te halen waar ik ineens mega veel zin in had.
Voel mij een beetje schuldig, maar dat is denk ik voorbij als ik mn craving in mn handen heb ![]()
En echt mega lief dat hij het voor mij gaat halen natuurlijk, heb het ook maar 1 keer hoeven vragen.
Op een stokoude laptop moest ik iets terugzoeken en toen kwam ik foto’s uit 2011 tegen van één van de eerste vakanties van mijn vriend en mij 🥹 Echt zo lief, je ziet ons onze domme lol maken en verliefd zijn. Ik weet ook nog dat ik daar al ziek was en hoe lief hij voor me was, en dat we daar voor het eerst over kinderen hebben gefantaseerd. Ik werd er gewoon weer helemaal verliefd van
Echt zo blij dat ik deze persoon al zo lang in mijn leven heb en nog steeds zo gelukkig ben met hem.
We hebben hele zware jaren achter de rug waarin hij een enorme steun was/is en er is nu eindelijk weer ruimte voor wat luchtigheid in ons leven zoals we vroeger hadden. Dus nu ga ik een fotoboekje maken van die oude foto’s, als cadeautje voor hem maar ook omdat ik dit zelf vaker wil terugkijken haha.
Echt gelukkig dat we elkaar nu al zo lang kennen dat we gewoon vies en zweterig, in enkel een onderbroek op de bank voor een ventilator kunnen vegeteren en elkaar dan nog steeds leuk vinden ![]()
Jaaa inderdaad dit besefte ik me ook…in ondergoed en hangtietjes, ik ben zo blij met m’n vriend dat ie me gewoon alsnog mooi laat voelen op m’n lelijkst
Man: ‘welke muziek zullen we aanzetten?’
Ik: ‘zullen we weer die girly bangers 2000s lijst aanzetten?’
Hij (niet zo enthousiast): ‘hmmm… wat is dat dan, even kijken in de lijst. …. OOOH BRITNEY! En Sugababes!!!
’
Haha ![]()
Welke lijst is dat, klinkt fantastisch
Nou zo heet ie op spotify! Of om precies te zijn: 2000s GIRLY BANGERZ ![]()
Mijn man heeft meerdere vrijwilligersbaantjes in de stad waar wij wonen. En af en toe zijn er dan activiteiten of dagen dat je als partner mee mag.
En ik vind dat dus zo’n leuke ‘eigen wereld’. Iedereen is super aardig en behulpzaam voor elkaar. En dan gaan ze samen een voedselbos in de stad maken of een boerderij die helemaal gerund wordt door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. En alles gaat met de hand ipv. efficiënt.
Echt zo anders dan mijn werk met drukke trein van drukke stad naar drukke stad en nadruk op efficiëntie. Vind het echt leuk om dankzij hem te weten dat dit ook nog bestaat en af en toe zoiets samen te doen.
Ik kan nogal zwabberen in mijn ambities, maar als ik dan weer een keer iets opgooi bij mijn man is hij meteen helemaal all in. Weer een carrièreswitch, een periode naar het buitenland, een phd, een nieuwe studie. Hij zegt altijd als je het echt wil dan passen we er wel een mouw aan en dan begint hij enthousiast mee te onderzoeken.
Ik vind dat zo leuk en motiverend! Zelf ben ik helemaal niet per se zo en ik heb daardoor ook al vaker dingen doorgezet die ik in mijn eentje waarschijnlijk gewoon niet had aangedurfd of niet rond had gekregen.
Man die sinds kort ook naar mijn kapper gaat en wist dat ik ook een afspraak had staan en alvast voor mij had betaald (highlights, toner, de hele mikmak) om mij te verrassen als ik zou afrekenen🥰