Het geluk dat een relatie heet

Haha ik wil dit ook maar ik ga m’n vriend nooit zo gek krijgen!
Edit : vooral omdat we dan meerdere keren per week 100% nl moeten luisteren hehe.

4 likes

Mijn vriend zit nu bij zijn Nederlandse taal cursus en daarna gaan we het samen doornemen en een half uurtje Nederlands praten haha

15 likes

En bellen in de auto is ook niet zo handig

Mijn vriend is altijd helemaal gelukkig als ik een “Dutch Breakfast” voor hem maak (gewoon gebakken eitje met bacon) en dat vind ik altijd zo cute haha.

En hij doet altijd alle afwas, dat stel ik ook zeer op prijs!

6 likes

Dat hij zelf voorstelt om zaterdag een dagje naar de dierentuin & naar Rotterdam te gaan :hugs:

4 likes

Ah ik heb echt zo’n fijne avond gehad! M’n vriend is vandaag jarig en hij was zo blij met z’n cadeautje. We zijn uit eten geweest en dat was zo lekker en zo gezellig en fijn om er even lekker uit te zijn met zn tweetjes. Daarna nog een rondje door stad gelopen. Was erg geslaagd! Voel me vandaag en gisteren net wat extra geliefd en dat geeft zo’n fijn gevoel <3. Normaal ook hoor, maar wanneer je samenwoont wordt het elkaar zien toch wat meer ‘normaal’. En er uit gaan maakt het dan juist extra leuk en speciaal!

5 likes

Ik vroeg mijn vriend wat hij zou kiezen: 100 000 euro of met onze kat kunnen praten en hij heeft zelfs niet getwijfeld om voor het geld te gaan :joy:

24 likes

Mn vriend levert volgende week zn thesis in en dan is ie afgestudeerd. Ondertussen is ie bezig met sollicitaties, gaat heel goed dus hopelijk kan ie snel een contract tekenen. Toen belde ie afgelopen week dat ie dan binnenkort alvast een restaurant wil reserveren voor ons jubileum in december omdat ie dan naar een chiquer restaurant wil omdat hij dan toch geld heeft. Haha love it, hij weet dat hij me met uit eten gaan het allerblijst maakt :stuck_out_tongue:

15 likes

Hahaha ik mag jou vriend wel!

1 like

M’n vriend kwam gisteren terug van de kapper met een nieuw kapsel en na 9 jaar kreeg ik nog steeds kriebels van hem :star_struck:

12 likes

Hahaha ja ik ben ook altijd bang dat 'ie het helemaal afscheert ofzo of dat 'ie met iets thuiskomt waar ik niet happy mee ben. Erg eigenlijk, want hij moet dat natuurlijk helemaal zelf kunnen bepalen :laughing:

1 like

Ohhh ja mijn vriend heeft prachtige krullen. Zo’n 6 maanden per jaar, de overige 6 maanden zijn z’n krullen aan het herstellen van de kapper :weary:

4 likes

Ik heb morgenochtend een repetitie in een andere stad en de ov verbinding is echt ruk! Maar nu mag ik van mijn lieve vriend zijn auto pakken :smiley: terwijl hij eigenlijk zelf plannen had. Scheelt me in totaal 2.5 uur reistijd.

6 likes

Mijn vriend toont echt amper interesse over de app. Misschien is dit typisch een mannending? Maar ik erger me er best wel aan dat hij vrijwel niet uit zichzelf een appje stuurt om te vragen hoe het gaat of iets is afgelopen.

3 likes

^ Volgens mij zitten jullie verkeerd :joy:

Mijn vriend is niet de meest attente kerel op de aardbol, maar vandaag kwam ik thuis en had ‘ie champagne gehaald (ik had goed nieuws gekregen) en gekookt (oké ik had vanmorgen gezegd dat het zijn beurt was, haha, maar hij had wel echt iets lekkers gemaakt uit de slowcooker).

Beetje jammer alleen dat ik doodmoe was en slecht tegen alcohol kan, want na één glas lag ik te slapen op de bank en toen hadden we nog niet eens gegeten :’)

2 likes

Wauw, vind het altijd heel knap als mensen hun eigen haar succesvol kunnen knippen!
Ja I know… hij doet het nu ook een beetje omdat ik zo met zijn haar bezig ben en ooit boos ben geworden na een kapper bezoek haha

1 like

Hij heeft de was opgevouwen :biggrin::biggrin:

5 likes

Het festivalseizoen is weer begonnen en mijn vriend gaf laatst aan dat hij oordopjes hiervoor wil aanschaffen maar dit elke keer vergeet. Ik heb dus oordopjes besteld en nu wilde ik als slechte grap deze in een ringdoosje stoppen en ingepakt geven. Gewoon om zijn grote doppen dan te zien, maar ik was vergeten dat ik mijn doos waar ik al mijn sieraden in bewaar en die doosjes dus ook bij hem thuis heb staan ter decoratie nu zijn huis te koop staat. En nu ben ik chagrijnig dat ik mijn slechte grap niet kan uitvoeren.

1 like

@quantum en dan random om zo’n doosje vragen? haha ze zien me al aankomen

1 like

Ik hou van deze simpele blijdschap :smiley:

1 like