Het geluk dat een relatie heet

Dit! Ik vind het zo heerlijk dat mijn vriend steeds beter begrijpt dat ik het fijn vind om gewoon bij elkaar te zijn zonder per se constant actief dingen te delen, en er langzaam maar zeker zelf ook echt van genieten wanneer we bijv. lekker uit eten zijn en helemaal zen aan tafel kunnen zitten zonder te praten, haha!
Ik las net ook dit terug, van toen we maar net samen waren en mijn vriend nog een beetje moest wennen aan mijn introvertie:

8 likes

Ik ben gister weer even 100x verliefd geworden op m’n vriend. Jezus wat is ie sexy in pak en gvdrmm wat kan ie dansen. :heart:️

23 likes

Ik post hier veel te veel, sorry. Maar damn, mijn vriend :heart_eyes: We hebben vandaag motor gereden en hij is zó sexy in zijn motorpak. Potverdorie :heart_eyes: En dan lekker schuin over rotondes en van die inhaalacties die nèt kunnen. Ja, ik hou ervan.

3 likes

Ik vind uitlachen echt triest.

4 likes

Naar andere mensen kijken en ze judgen is 90% van de reden dat ik op een terras ga zitten.

18 likes

Mijn vriend heeft mijn haren droog gefĂśhnd en daarna gevlochten en toen zei ik
“misschien moet je maar eens een tutorial kijken” en toen zei hij “ja ik moet dit toch ook kunnen bij onze dochter later”

ik ben nog steeds gesmolten denk ik :no_mouth:

34 likes

Ik heb een vakantie fotoalbum gemaakt die ik aan mijn vriend wil geven. En het is zo leuk. Wordt echt blij van de foto’s en ik hoop dat hij het ook leuk vindt!

En nu droom ik dat we van elke vakantie/reis een fotoalbum maken en die later ergens in een kast in ons huis komen te staan.

8 likes

Ik mocht vanmiddag in Sephora en Douglas mijn vriend zijn arm gebruiken voor swatches. Hij loopt dan ook altijd op zijn gemakje achter me aan en wijst allemaal dingen aan zo van “ah dat is echt wat voor jou”, “dit moet je de volgende keer bestellen” en heel veel dingen herkent ie ook omdat ik het al heb haha.

Mag ‘m alleen NOG STEEDS NIET opmaken, echt zo teleurgesteld daarin.

19 likes

Ik had vandaag afgesproken met mijn vriend en hij wilde iets leuks doen, alleen ben nog super gaar van Lowlands dus wilde beetje chillen.
Heeft ie allerlei lekkere dingen gemaakt en hebben we samen gepicknickt. En gewoon lekker gechilled samen haha.

9 likes

Normaal kook ik echt altijd omdat ik normaliter eerder thuis ben. Maar dit keer was mijn vriend eerder thuis en heeft hij zo lekker gekookt. Echt dan ben ik weer x100 verliefd.

3 likes

Ik had vandaag 10 uren gewerkt ivm overwerk, de hele tijd achter de pc. Bij mij slaat dat nogal snel op die spieren in mn rug en het resultaat is dan barstende koppijn.
En hij was zooooo lief. Hij nam gewoon even alles van me over, kleedde me uit en zette me onder de douche, waar die bij bleef staan om te kletsen. Daarna heeft ie me afgedroogd en moest ik op bed gaan liggen en toen heeft ie serieus een half uur lang mijn rug gemasseerd. Ik was er helemaal ontspannen en loom van geworden. ZO ZO ZO lief

29 likes

Hij heeft voor morgen een nachtje van der valk geboekt, omdat hij tijdens mijn hele vakantie nachtdienst had 5 weken lang hebben we niet veel samen kunnen doen, dus heeft 'ie dat gedaan als goedmakertje. CUTIE

8 likes

Door jullie lieve berichten mis ik mijn vriend nog erger. :sob: We hebben vanochtend wel heel fijn gefacetimed.

1 like

Omg :heart:

Ik heb qua gevoel zooo veel ups en downs (gehad) en soms vergeet ik dan gewoon wat ik voor mijn vriend voel ofzo? Zag net foto’s van onze vakantie vorige week en we hebben overal zo’n lol, alle foto’s zijn 100x gemaakt omdat we telkens in een deuk lagen en ik krijg er zo’n warm gevoel door. En ik zie ineens ook weer wat een babe ik hem vind.

Oh en ik heb op vakantie een ring van hem gekregen waar ik echt suuuuper blij mee ben. Ook een beetje symbolisch wel omdat ik echt van de zee houd en we samen heel veel gesnorkeld hebben daar.

Samenvatting

27 likes

Vannacht een nachtje doorgehaald dus ben nu behoorlijk brak. Ik had wel zin om een visje te gaan eten, maar onderweg in de auto voelde ik me toch niet zo fit. Vriendlief zag 't aan me. Dus heeft de auto omgedraaid en zijn naar huis gereden. Nu heeft hij me lekker ingestopt in bed met m’n favo knuffels.

8 likes

Sorry voor de late likes iedereen maar ik lees voor het eerst dit hele topic door en ik hou echt van al die lieve verhalen haha :heart:️ hierdoor waardeer ik mijn vriend ook meer of zo.

2 likes

Ik heb geen relatie maar ik vind dit topic idd ook zo lief om te lezen, fijn om te lezen dat jullie zulke leuke vriendjes hebben.

2 likes

Toen ik eens liet vallen dat ik graag zo’n Bloomon bloemenabonnement wilde, zei mijn vriend dat hij het leuker vond om zelf elke week bloemen te halen voor me. En sinds we samenwonen doet hij dat dus trouw elke zaterdag. Gaat ie naar de markt en zoekt een paar bosjes uit, die hij soms zelf ook nog combineert tot boeketten. Steeds andere kleuren en soorten ook.

Lot uit de loterij die vent <3

71 likes

Achtergrond informatie: mijn vriend tolereert alle planten in huis maar houdt er eigenlijk totaal niet van, het is echt mijn liefde.

Komen we thuis van vakantie, ik was ff in de badkamer en hij ging alle ramen en deuren open zetten voor wat frisse lucht. Hoor ik hem ineens super enthousiast vanaf het balkon mij roepen dus ik denk, die heeft een pot goud gevonden of z’n familie staat daar als verassing weet ik veel. Nee hoor, de cactus baby is een cactus peuter geworden en hij was trots op de groeispurt. Liefdeeee

31 likes