Ik leer echt zoveel van mn vriend. We waren deze vakantie in Duitsland en ook een weekje in Berlijn. En ik snap gewoon best veel dingen niet, zoals hoe dat nou precies zat met het ontmantelen van granaten of dat de Berlijnse muur er nog staat.
En dan kan ik het aan hem vragen en hij legt me dan alles uit en het is zo heerlijk om naar zijn stem te luisteren en meer te leren
Eens. Ik kwam hier eigenlijk om te zeggen hoe fijn ik het vind dat wij allebei zo kunnen genieten van samenzijn in stilte. Of gewoon wat korte zinnetjes. Dat je samen op een kleedje naar de wolken ligt te kijken met af en toe een âZie je dat?â. Ik kan me dan heel erg verbonden voelen met mijn vriend, omdat ik weet dat hij ook geniet. (Veel) woorden verpesten zulke momenten eerder dan dat ze iets goeds doen. Maar ieder zân ding toch? Wat Kae zegt is wel waar, dat je als buitenstaander niet kunt zien wat er in mensen omgaat en of er chemie is. Het ene stille stelletje is het andere niet.
Ik kan af en toe ook echt wel de oren van zijn kop kletsen hoor. En op een terras praten we ook wel meer, maar ook dan vind ik het stiekem het allerleukst als ik helemaal op ga in een dessert en dat mijn vriend dan op een gegeven moment moet lachen en âLukt het?â vraagt omdat ik zo idioot opzichtig zit te genieten van iets simpels als een bolletje ijs of pancake.
Edit: Jezus, waarom zoveel woorden Keukenkastje?! Shut up
Mijn vriend en ik zijn dit jaar niet op vakantie geweest en ook niet veel gedaan ivm dat hij 5 weken nachtdienst had van mijn 6 weken vakantie. Weten jullie leuke hotelletjes die niet te duur zijn om samen een nachtje naar toe te gaan?
Ik heb een abonnement op LINDA. gekregen van echtgenoot. Daâs sowieso al . Zijn koosnaam voor mij is âsnoesâ, en vorige week viel de LINDA. op de mat, gericht aan S.N.O.E.S. [achternaam]. De klantadministratie zal wel gedacht hebbenâŚâwat een rare voorletters heeft deze mevrouwâ, maar ik vond het vĂŠt lief (nadat ik heel hard om had gelachen
)
ď¸
Ik heb lang haar en zou het kort (iets boven mân schouders) laten knippen omdat ik vind dat het er maar wat hangt. Kan er helemaal niks mee, er zit geen model in. Maar mijn vriend vindt lang haar mooier bij mij dus leert hij vlechten met youtubefilmpjes want dan kan hij mijn haar steeds mooi maken zegt hij
Een gewone vlecht, invlechten en een watervalvlecht kan hij ondertussen al haha
Ik ga mijn vriend wakker maken om dit te vertellen. Goals
Dit! Ik vind het zo heerlijk dat mijn vriend steeds beter begrijpt dat ik het fijn vind om gewoon bij elkaar te zijn zonder per se constant actief dingen te delen, en er langzaam maar zeker zelf ook echt van genieten wanneer we bijv. lekker uit eten zijn en helemaal zen aan tafel kunnen zitten zonder te praten, haha!
Ik las net ook dit terug, van toen we maar net samen waren en mijn vriend nog een beetje moest wennen aan mijn introvertie:
Ik ben gister weer even 100x verliefd geworden op mân vriend. Jezus wat is ie sexy in pak en gvdrmm wat kan ie dansen. ď¸
Ik post hier veel te veel, sorry. Maar damn, mijn vriend We hebben vandaag motor gereden en hij is zĂł sexy in zijn motorpak. Potverdorie
En dan lekker schuin over rotondes en van die inhaalacties die nèt kunnen. Ja, ik hou ervan.
Ik vind uitlachen echt triest.
Naar andere mensen kijken en ze judgen is 90% van de reden dat ik op een terras ga zitten.
Mijn vriend heeft mijn haren droog gefĂśhnd en daarna gevlochten en toen zei ik
âmisschien moet je maar eens een tutorial kijkenâ en toen zei hij âja ik moet dit toch ook kunnen bij onze dochter laterâ
ik ben nog steeds gesmolten denk ik
Ik heb een vakantie fotoalbum gemaakt die ik aan mijn vriend wil geven. En het is zo leuk. Wordt echt blij van de fotoâs en ik hoop dat hij het ook leuk vindt!
En nu droom ik dat we van elke vakantie/reis een fotoalbum maken en die later ergens in een kast in ons huis komen te staan.
Ik mocht vanmiddag in Sephora en Douglas mijn vriend zijn arm gebruiken voor swatches. Hij loopt dan ook altijd op zijn gemakje achter me aan en wijst allemaal dingen aan zo van âah dat is echt wat voor jouâ, âdit moet je de volgende keer bestellenâ en heel veel dingen herkent ie ook omdat ik het al heb haha.
Mag âm alleen NOG STEEDS NIET opmaken, echt zo teleurgesteld daarin.
Ik had vandaag afgesproken met mijn vriend en hij wilde iets leuks doen, alleen ben nog super gaar van Lowlands dus wilde beetje chillen.
Heeft ie allerlei lekkere dingen gemaakt en hebben we samen gepicknickt. En gewoon lekker gechilled samen haha.
Normaal kook ik echt altijd omdat ik normaliter eerder thuis ben. Maar dit keer was mijn vriend eerder thuis en heeft hij zo lekker gekookt. Echt dan ben ik weer x100 verliefd.
Ik had vandaag 10 uren gewerkt ivm overwerk, de hele tijd achter de pc. Bij mij slaat dat nogal snel op die spieren in mn rug en het resultaat is dan barstende koppijn.
En hij was zooooo lief. Hij nam gewoon even alles van me over, kleedde me uit en zette me onder de douche, waar die bij bleef staan om te kletsen. Daarna heeft ie me afgedroogd en moest ik op bed gaan liggen en toen heeft ie serieus een half uur lang mijn rug gemasseerd. Ik was er helemaal ontspannen en loom van geworden. ZO ZO ZO lief
Hij heeft voor morgen een nachtje van der valk geboekt, omdat hij tijdens mijn hele vakantie nachtdienst had 5 weken lang hebben we niet veel samen kunnen doen, dus heeft 'ie dat gedaan als goedmakertje. CUTIE
Door jullie lieve berichten mis ik mijn vriend nog erger. We hebben vanochtend wel heel fijn gefacetimed.
Omg