Ah love deze verhalen, heerlijkš
Ik heb zoān heerlijk verjaardagsweekend met mān vriend gehad. We hebben in een cafĆ© uuuuuren gepraat over alles: onze jeugd, wie we missen, over onze relatie, over gedoe met mān moeder (ik wil ons contact misschien verbreken). We kunnen heel mooi discussiĆ«ren over dingen waar we elkaar niet in kunnen vinden. Ik heb zoveel liefde in een andere vorm dan ānormaalā gekregen van 'm. Ik heb vorig jaar een passieve relatie van 7 jaar beĆ«inidigd en ik heb dit zo gemist. Ik snakte naar dit soort dingen en hij geeft me dit op alle fronten. Hij is echt mān beste vriend en mijn bron van onvoorwaardelijke liefde.
We gingen verf uitkiezen voor mijn kledingkamer (sowieso al +1 dat ik die heb) en hij kwam zelf met roze tinten want dat vond hij daar wel bij passen. Uiteindelijk is het een metallic roestbruin geworden want ik houd nou eenmaal van glitter en ik moest optimaal gebruik maken van dit moment!!
Hahaha mijne ook! Van Windows phone naar iPhone dus hij heeft apps ontdekt, bij alles wat ik zeg zegt ie ādaar heb ik een app voor!ā Sukkeltje
Ahh mijn vriend en ik waren een lang weekend weg en het was zoooo fijn. Goede gesprekken, enorm gelachen met elkaar en goede seks Zo chill wat een beetje ontspanning en afstand van het dagelijkse leven teweeg kan brengen
Ik hoop maar dat Ajax wint want mijn vriend is dan serieus chagrijnig als ze verliezen. Opzich best wel cute ook
Ik ben vanaf werk onderweg naar hem toe maar ben mn pinpas vergeten, dus kan niet wijn/sigaretten halen maar ik heb daar wel zin in
Dus besloot subtiel even een balletje op te gooien via whatsapp āheb je zin in een wijntje?ā Heeft ie alles al in huis gehaald
Mijn vriend is nu weer doordeweeks intern ergens in het puntje van Nederland, is super kut, maar hierdoor zijn alle weekenden zó fijn. Alleen al samen bankhangen is echt mān hoogtepunt (hihaho) van de week.
Ik vind corgiās echt de allerleukste honden ter wereld en ik wil er heel graag eentje. Mijn vriend weet dat. Hij heeft niet per se iets met honden. Is er ook niet meer opgegroeid. Maar nu stuurt hij me zo af en toe een plaatje of een filmpje van corgiās. Zo lief! En hij komt op werkreis in Amerika best vaak corgiās tegen en dan gaat ie ze ook aaien voor mij.
Ik heb dat fotoalbum net achtergelaten bij mijn vriend op bed met een cheesy briefje erbij. Ben gewoon een beetje nerveus wat hij gaat zeggen als hij thuiskomt van werk en wat hij ervan vindt haha. Ik heb nog nooit zoiets gedaan denk ik
Mān vriend is echt zo lief.
Ik zou hem niet meer zien, na het weekend pas, maar net belde hij of ik zin heb om vanmiddag naar de stad te gaan met hem, lekker even samen weg en misschien een leuk jurkje kopen. Echt bijzonder want normaal heeft hij echt een hekel aan winkelen
Wat vond hij ervan?
Ja hij vond het heel leuk en lief en creatief haha! En toen stuurde hij een foto dat hij het fotoalbum ergens in zijn kamer had neergezet en dat briefje hangt aan zijn memo bord
Haha ik krijg ineens een filmpje toegestuurd van hem waarin hij keihard Ti Amo staat te zingen in zijn uniform voor het restaurant waar hij werkt, dus gewoon midden op straat. Zo heerlijk dat hij geen schaamte kent wat dit betreft
Mijn vriend kwam vannacht pas heel laat thuis en toen ben ik blijkbaar in mijn slaap tegen hem aan gekropen als little spoon. En toen we vanmorgen wakker werden lagen we nog steeds zo, helemaal knuffelend ļø Zo lief. En zo fijn dat dat weer kan nu het niet meer zo warm is.
Mn vriend zou gister na werk langskomen, maar moest waarschijnlijk tot 20.30 werken en dan nog langs huis en dan naar mij (uurtje reizen) dus had hem pas rond 23.00 verwacht. Stond hij ineens om 21.00 al op de stoep, bleek hij iets eerder klaar te zijn geweest en niet langs huis te zijn gegaan āwant ik wilde zo snel mogelijk bij jou zijnā
Als hij mij āzijn vriendinnetjeā noemt Klinkt zo schattig uit zijn mond.
Vanavond een datenight gehad met mijn vriend en het was zooo fijn. Lekker gewandeld en daarna bij een leuk tentje lekker wat biertjes gedronken en goede gesprekken gehad. Hij zei allemaal lieve dingen over hoe geweldig hij mij wel niet vindt en allerlei complimentjes. Helemaal week in de knieƫn
Super knap natuurlijk
Ik heb op het moment heel veel relationele voor- en napret. Morgen vertrekken we op vakantie (kamperen met de hond) en over een maand zijn we getrouwd . Daarvoor gaan we nog in september naar de Efteling om ons 8jarig jubileum te vieren. En! Er was laatst een iBood hunt (lievelingsmoment in het jaar van vriend) en nu komt er een kitchenaid deze kant op. Ik ben even een hele gelukkige meid.