Het geluk dat een relatie heet

Lig naast mijn vriend in bed, allebei op onze telefoon (no go eigenlijk natuurlijk, maar stiekem soms best fijn even). Hij doet een spel maar fluistert af en toe in zijn taal wat woorden en zinnen. Versta er geen bal van, maar geniet er gewoon van dat hij zo fanatiek zit te spelen? Laatst zat ie een sapje van zijn fruit uit blik op te drinken/slurpen. Vond ie helemaal lekker en toen zat ik ook zo naar hem te kijken :heart_eyes: :heart_eyes:
Als je zit te genieten van iemand zijn geslurp en gefluister moet het wel liefde zijn, toch?!

5 likes

Ja zeker van geslurp, krijg echt moordneigingen als mijn vriend slurpt hahaha.

3 likes

Kan zo intens gelukkig worden van die momenten wanneer we samen de slappe lach hebben en geen woord meer uit kunnen brengen haha
Ik ben echt een koukleum en mn vriend is echt een stoof (voor Nederlanders: verwarming :stuck_out_tongue: ) en dan wil hij graag savonds de airco aanzetten wanneer we in bed liggen, waardoor ik in standje eskimo verander haha. Dan gaat hij al het deken rond me wikkelen alsof ik een rups ben in een cocon haha en dan gaat’ie me helemaal vastpakken terwijl ik daar lig te cocoonen, zo knus love it :biggrin:

5 likes

Arm kind… trauma voor het leven!

1 like

Update: in februari gaan we samenwonen :exploding_head: …SPANNEND :grimacing:

53 likes

Volgend weekend zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen. We gaan een nachtje slapen in een luxe hotel in Zuid-Limburg. Daar was onze werkweek (middelbare school) 5 jaar geleden en is het allemaal begonnen. :blush: Zo veel zin in!

33 likes

Zo leuk!

Mijn vriend denkt van zichzelf ook dat ie bindingsangst heeft, maar in werkelijkheid valt dit echt mee. Hij heeft soms gewoon een beetje tijd nodig om te wennen aan dingen. :stuck_out_tongue: Zo ook samenwonen, ik begon erover en hij reageerde een beetje angstig. Toen heb ik er een maand helemaal geen woord over gezegd en uiteindelijk zat hij op een dag klaar met het inschrijfformulier van de gemeente.

3 likes

Haha ja exact dit! Voor mij was samenwonen absoluut geen must want ik moet nog 1 jaar studeren, dus heb het er ook nooit over gehad. Kwam hij plots af dat hij toch geïnteresseerd was in het huis van mijn zus “en oja, het zou voor ons twee zijn eh, om samen te wonen”.

2 likes

Vorig jaar had ik m’n nu vriend een berichtje gestuurd of ie een mcflurry wilde halen, dit was z’n gesprek met een vriend (die vriend had de screenshots gemaakt haha). Ik smelt zo erg (hij weet dat ik dit deel, vindt 't niet erg haha)

104 likes

Omygod ik word hier zo blij van zo lief joh!!

1 like

Ahw

1 like

O wow wat lief! :heart:️:heart:️

Haaaaahahhaha wat een grappig Whatsapp gesprek!! En inderdaad wat @Canvastas zegt

3 likes

Ahhh, zĂł lief!! :heart_eyes:

1 like

Dit is geweldig, ik was al zo hard aan het lachen en toen zag ik dat er meerdere screenshots waren en werd het nĂłg beter. Nooit gedacht dat mannen onder elkaar ook zo konden zijn :sweat_smile:
(Edit: haha het dringt nu pas tot me door dat die vriend gewoon doodleuk zegt dat hij verwachtte dat jij het awkward en kut zou vinden om hem te zien, lekker bot)

7 likes

Hahaha dit is zo cute! Ik ben nu echt benieuwd wat voor type je vriend is, ik wist niet dat mannen ook zo hysterisch blij konden reageren via whatsapp, echt zo schattig <3

2 likes

Zo lief omg​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dit zijn echt goals man :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Mijn vriend en ik hebben een lange afstandsrelatie en we gaan zondag eindelijk op vakantie. Zo chill om dan langer achter elkaar samen te zijn ipv 2 dagen.

22 likes

Waaaaahhhb zo cute!

1 like