Het geluk dat een relatie heet

Gisteravond samen lekker Disneyfilm kijken onder een dekentje met kaarsjes aan terwijl baby slaapt :two_hearts:

13 likes

@NoyraSoturi haha ja dat was ook wel beetje bot, zit wel een verhaal achter (heb toen tegen m’n vriend gezegd dat ik 'm even niet meer wilde zien, was een aparte situatie :p) dus zijn vriend refereerde daar naar. Niet dat dat het botte wegneemt.
@Elderflower De grap is dat hij bij defensie zit :joy: Je zou, zoals @tuula al zei, niet verwachten dat hij zo hysterisch/in paniek kan zijn want hij is best wel groot en idk. Maar eigenlijk is hij echt een mega softie en zo lief :upside_down_face:

12 likes

Dit deed mij breed glimlachen. Wat onwijs lief!!

1 like

Als je vriend dit savonds meeneemt OMG YES

17 likes

Vandaag zei mijn vriend: ‘We blijven toch de rest van ons leven samen? Daar ben ik wel zeker van’. Echt zo’n moment dat ik helemaal smelt, na tien jaar ben ik echt nog zo dolgelukkig met hem :heart:

33 likes

Awh echt cute dat hij zo groot is maar wel een softie

1 like

Dat vind ik oprecht zo lief!!

1 like

Wauw wat leuk/lief! Heb je ze ook allemaal nog bewaard?

Dit is echt heel lief!

1 like

Hahahaha mijn vriend doet dit ook soms. Laatst zei hij opeens midden in de nacht hardop “FOR FUCK’S SAKE”

3 likes

Ja hoor, na zes jaar zelfs!

2 likes

Nou toch leuk! :hugs:

Ik heb zoveel zin in de Subway. Raad eens wie er nu een lekker broodje voor me aan het halen is😏

7 likes

We hebben afgelopen donderdag alleen maar naar Bob Ross afleveringen gekeken met wat thee haha super gezellig

10 likes

Ik sta nu op een camping in de Franse bergen met mijn vriend. We wandelen inclusief wandelschoenen, we koken op een gasstelletje, drinken 's avonds wijn in het ieniemienie voortentje in onze slaapzak uit een plastic beker. Van zulke ouwelullen vakanties moest ik braken als puber, maar denk dat ik nooit gelukkiger ben geweest.

30 likes

Wow dit is echt zo leuk om te hebben! Echt zo’n herinnering aan hoe het ooit zo nieuw en spannend was wanneer je al jaren samen bent haha

Komt hij naar NL??? Ga nu googlen omg

Ik was net mijn makeup er af aan het halen en mijn vriend was met zijn lenzen bezig, toen vroeg ie ineens waar al mijn reiniging precies voor is dus ik vroeg of hij het wilde proberen. Ja, maar dan alleen als ik het zou doen. Dus ik heb zijn gezicht gereinigd, daarna een maskertje aangebracht en toen wilde die dook nachtcrème en oogcreme. En nu zit ie de hele tijd met zijn handen aan zijn gezicht te roepen dat zijn gezicht zo zacht is.

Denk dat ik alles maar achter slot en grendel zet voortaan want hij gaat er met zn vieze vinger in zitten graven.

40 likes

We zijn vandaag naar Brussel geweest en alles was zo perfect leuk, echt zo’n mooie dag :heart_eyes:. En nu gaan we naar de bioscoop als afsluiter, ik ben zo blij dat m’n vriend mijn liefde voor mode, architectuur en films deelt.

8 likes

Spontane middagdutjes samen op zondag zijn de beste middagdutjes

12 likes