Ik las een warm bad vol gluhwein en ik zat echt zo van wow!
Ik heb super veel deadlines in het weekend dus kon niet met mān vriend lunchen, en dat doen we vaak op donderdag. Staat hij ineens voor de deur om twee donuts af te geven. Hij weet wat ik nodig heb : p
Ik heb gister echt kutnieuws ontvangen. Appt mijn vriend om 4 uur dat ik geen boodschappen hoef te doen na het werk. Kom ik thuis, is hij 2 uur eerder van werk weggegaan, heeft boodschappen gedaan, is hij uitgebreid aan het koken, had bier en toetjes gehaald, en chocola want mevrouw is ongesteld, en heeft me de hele avond geknuffeld. Toch wel fijn zoān vriend.
Hoe gaan jullie om met jaloezie? Ik wil gewoon niet jaloers zijn haha het is echt frustrerend maar ik vind het zelf veel te ver gaan om te gaan claimen met wie mijn vriendin wel en niet omgaat. Ik vertrouw haar ook volledig maar toch ben ik jaloers.
Ik ben heel jaloers maar mijn vriend gelukkig ook. Dus wij āverbiedenā elkaar wel eens iets maar zo zijn we allebei dus vaak is dat geen probleem. Maar buitenstaanders vinden dat vaak raar of slecht.
Mān vriend is oom geworden en de naam van het kind verschilt 1 letter met de naam die wij al heel lang in ons hoofd hebben voor onze toekomstige hond. Ik had er niets over gezegd, maar dacht ondertussen shit hoe moet het nu met die hond. Het is zoān vast deel van ons toekomstbeeld, inclusief naam en tegelijk is die naam natuurlijk totaal niet belangrijk. Wilde het niet delen want dacht niet dat hij hij hier überhaupt bij stil gestaan zou hebben. Later appte hij me uit zichzelf dat we natuurlijk onze hond nog steeds zo gaan noemen. Zo blij dat ie hetzelfde dacht, voelde zo fijn dat ie wist waar ik aan dacht zonder dat ik het hoefde te zeggen.
Ik ben 17 weken zwanger en las ergens dat de baby rond deze termijn merkt/voelt wanneer je je hand op je buik legt enzo dus ik zei tegen mijn vriend dat hij ook contact moet maken met dr baby. Legde hij zn hoofd op mn buik en zei hij: Hallo baby,hoe is het daar binnen? Hier buiten is het heeel erg leuk maar dat zie je wel als je geboren bent. Blijf nog maar een tijdje lekker bij mama groeien.
Vond het zoo schattig
Haha ik ben zo vaak jouw vriend Deze week nog de matras beginnen omkeren omdat ik daar iets verloren was (?) en toen hij wakker was doodleuk de kamer uitgelopen om water te halen.
Hij weet ondertussen hoe hij er het best me dealt: gewoon zeggen āJa schat, dat zullen we morgen regelenā Dan ga ik weer braaf maffen
Hmm ja met mij kan je ook hele gesprekken voeren, maar meestal ben ik nogal koppig 's nachts (overdag ook hoor haha) en aangezien het elke week wel een keer of twee, drie gebeurt, wilt hij meestal gewoon dat ik mijn waffel houd en ga slapen
Aaaah dat is echt lief! En waarschijnlijk ook het enige wat je even wilt/nodig hebt als je half zit te stikken en super moe bent.
Mān vriend en ik zijn voor mān verjaardag een weekendje weggeweest en het was zo leuk.
Vrijdag heeft hij 5 bossen bloemen gehaald (was niet de bedoeling maar iedere keer zag hij weer een mooi boeket dus kocht hij dat ook maar ) en zijn we ās avonds uiteten geweest. Zaterdag heel de dag in de jacuzzi gezeten, Netflix gekeken en zowat het hele menu van een Italiaans restaurant laten bezorgen waar we de hele dag van gegeten hebben, was echt perfect <3
Ooohhhhh, ik ben echt verliefd man.
Heb voor Mn vriend zoān adventkalender zelf gevuld en die zaterdag gegeven. Vond ie heel leuk, maar hij had niets voor mij, want we hadden niets afgesproken. Niet erg natuurlijk, maar nu vind ik net een heel lief gedicht in Mn jaszak. Echt, wauwie. Krijg de lach niet van Mn gezicht.
Mn vriend die elke avond zowat zn handen op mn buik legt en zegt: ik hoop dat hier nu wat groeit.
Mijn hemel dan klap ik uit elkaar van liefde (en ja zijn bewust bezig met klussen HAHAHA sorry dit was een slechte grap)
Ondanks meerdere keren samenwonen, stukgelopen relaties en zelfs een huwelijk heb ik mijn vriend vorige week gevraagd of hij met me wil samenwonen en ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zoiets zou durven.
Hij is bij me ingetrokken en het maakt me zo blij.
Mijn vriend heeft een doos chocolaatjes in mijn schoen gedaan. Echt lief
Vandaag zat er ineens een kadootje in mijn jaszak. Was het een chocolade letter, de letter M (begint mijn naam niet mee), omdat ik laatst zei dat ik mijn letter altijd zo stom vond omdat hij zo klein en dik was en dat ik zou willen dat ik de M of W had.
Ahh lief! En je forumnaam begint wel met de M!
Ik ga meestal pas 3 uur later dan mijn vriend naar bed en de laatste dagen irriteerde me het een beetje dat hij telkens op mijn helft van het bed ligt als ik binnenkom. Niet heel handig aangezien ik zo zachtjes mogelijk probeer te doen om em niet te wekken. Maar net gebeurde het weer en ward hij een beetje wakker van me. Toen begon ik dus zachtjes te mopperen en zei hij ineens half slapend " maar liefje, ik maak het voor je warm want dan is et niet zo koud voor je" en toen kreeg ik een soort knuffelwurggreep en een kusje op mn neus en inmiddels ligt ie hier te snurken maar wat maakt het ook allemaal uit
Haha ja dat is waar, maar dat weet hij niet. Hoop ik tenminste
Ik moest een wortelkanaalbehandeling en nadien ging ik thuis even slapen omdat ik me zo gammel voelde, en ik werd wakker van de voordeur omdat mijn vriend voor me naar de apotheek was geweest en met een bos bloemen <3 liefje.