Mijn vriend geeft echt niks om Harry Potter e.d. maar stelde uit zichzelf voor om toch samen vanavond Fantastic Beasts te kijken op Netflix
Mijn vriend is opeens allemaal leuke dingen aan het bedenken die we binnenkort samen kunnen gaan doen. Ik word hier helemaal blij van en heb hier ook echt zin in.
Haha blijft toch leuk zoiets, ook al speelt de drank mee. Tegenwoordig doe ik beledigd als mijn vriend me geen ādronken hartjesā stuurt
We zijn een weekend weg geweest en daardoor voor het eerst 5 volle dagen samen geweest. We zijn elkaar totaal niet zat geworden en hebben het super leuk gehad. Gisteravond zijn we terug gekomen en beide naar huis gegaan, en vanochtend werd ik wakker met een berichtje dat hij mij nu al mist <3
Hahaaaaaa mijn vriend heeft me zijn sleutel gegeven wat op zich al leuk is maar nog leuker is dat ik dan een kerstpakket bij hem thuis kan neerleggen komend weekend (krijgt hij niet op zān werk, vond ik toch een beetje sneu). Ik hou echt van cadeaus geven maar word er tegelijkertijd heel awkward van dus dit is perfect
Ah wat lief dat je dat doet!
Ik heb ontzettend last van mijn rug.
Afgelopen avond mocht ik een film uit kiezen (dat werd een kerstfilm), was hij super zorgzaam Ʃn kreeg ik chocolade en thee op bed.
Hij zorgt altijd zo goed voor mij als ik ergens pijn heb of als ik ziek ben. Vind dat zo lief!
Als hij zn bril op heeft lijkt hij op Henry Cavill in Batman v Superman als we een chilldag houden en film gaan kijken doet hij altijd zn bril op voor mij haha
Mijn vriend en ik āmoetenā morgen al redelijk vroeg naar zijn ouders want ze doen daar altijd 's ochtends cadeautjes, maar we wouden onze cadeaus voor elkaar thuis doen. Dus vanochtend ik bed hebben we min eerste kerstdag bedacht en we hebben net cadeautjes gedaan zodat we morgen niet hoeven haasten, en het was zo leuk en hij heeft echt lieve dingen gegeven
Zoān leuke vraag! Mijne zit tussen Paul Newman en Dennis storm in
Ohhh wat ontzettend naar van je kies. En dat zo vlak voor kerst idd. Sterkte! Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van de kerstdagen. Laat je maar lekker verzorgen door je vriend
Mijne wordt door vrienden vaak het jongere broertje van Frans Duijts genoemd.
En hij zei vanochtend dat ik met mijn out of bed kapsel leek op Maroeska van Heel Holland Bakt.
- Hij kijkt Heel Holland Bakt met me mee
- Hij kĆjĢkt ook echt want hij noemde de naam van een deelneemster.
Ah mijn vriend heeft eten gehaald voor vanavond en staat nu te koken. Maar hij heeft ook goede wijn gehaald, gin tonic, ijs, broodjes voor morgen en sap
Ik heb al meerdere malen gehoord dat mijn vriend op yung felix lijkt maar dan zonder gouden tanden
Mijne lijkt een beetje op Freddy Mercury maar dan met een beter gebit en iets kleiner hoofd.
Mijn vriend lijkt op Thierry Baudet.
Vind ik niet erg
Hij is qua persoon wel veel leuker natuurlijk!
Ja en dit is echt
Mijn vriend lijkt een beetje op Matt Damon⦠maar ook wel Chris Pine
Beetje een mix
Mijn vriend en ik zitten in matchende kerst-onesies. Het is onze eerste kerst samen en het is alleen maar helemaal geweldig. Ben superblij
Ik ben afgelopen dagen voor het eerst lang aaneengesloten met mijn vriend samen geweest en het was zo fijn. Hij is net weg en ik mis hem nu al een beetje. En hij appte net ook dat hij alweer zin heeft om samen te zijn, ik ga even nagenieten!