Het geluk dat een relatie heet

Simple life 2.0

2 likes

@quantum ik heb toch een doosje gevonden in een la!

1 like

Hahahaha ik dacht inderdaad dat ik in het ‘leed’ topic zat, sorry! Geniet alsnog van de leuke verhalen hoor.

Ik heb het uitgebreide verhaal gelezen. Wat lief dat hij deze besteld heeft:o

1 like

Ik heb ook het lange verhaal gelezen, superlief! Welke Happy Socks waren het ?

1 like

Haha, ik heb ook de uitgebreide versie gelezen, super lief!

1 like

Aaaah die zijn zo leuk!!! Ik wil ze ook haha :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Zijn hooikoorts houdt me al een paar dagen wakker en nu wil hij op de bank gaan slapen voor mij, zo sneu :sob: Ik heb gezegd dat het natuurlijk niet hoeft

1 like

Haha zo lief. Neemt ‘ie wel iets in?

Ja dat wel, maar zo gauw hij slaapt gaat het alsnog mis. :sleepy: Nu klinkt hij meer als een schildpad haha

1 like

Ik ben best vaak beroerd bij mijn vriend thuis. Vanochtend weer
 Heeft hij mij (weer) naar huis gebracht in de auto. :heart: Eventjes 2 uur (uurtje heen en uurtje terug) in de auto zitten om mij thuis af te zetten. :heart:

3 likes

Hahaha, dat is NIET OKE!

2 likes

IMG_9635

hnnnnnnnggghhh

14 likes

Ik was gisteren de hele dag in de UB en toen kwam ik thuis en toen had m’n vriend m’n kamer opgeruimd en m’n kleren opgevouwen en afgewassen en gestofzuigd :heart::heart: omg waar heb ik dit aan verdiend

8 likes

Ik had ook even de foto als hint doorgestuurd, meneer weet hoeveel ik van sokken met printjes hou. Krijg ik terug: ’ Jeetje wat een geld voor 4 paar sokken!’ Well, I tried :sweat_smile:

11 likes

Mijn vriend heeft verse broodjes in de oven gedaan toen ik nog lag te slapen :star_struck:

6 likes

Mijn vriend gaat over 2 weken weg naar het buitenland voor een aantal maanden, waar hij heel beperkt internet zal hebben en bellen vrij duur is. Mensen die dit ook hebben meegemaakt en die tips hebben voor een lange afstandsrelatie? (Hoop dat het in dit topic mag! Zou even niet weten waar anders)

Ik ben na een maand nĂłg niet gewend, maar mocht dat ooit zo ver komen zal ik met tips komen

1 like

Mijn vriend en ik hebben 5 periodes gehad waar een van ons voor een aantal maanden in het buitenland zat. De eerste weken (met name de eerste twee) zijn echt het kutste, vooral als jij degene bent die blijft, voelt behoorlijk als liefdes verdriet. Na een tijdje werd het makkelijker.
Wij hebben van te voren niet heel veel afgesproken, vooral gekeken hoe het ging. En het ging behoorlijk vanzelf bij ons. De laatste keer belde we bijna elke dag, de keren daarvoor 3 keer per week ofzo.
Qua tips, wees eerlijk en spreek dingen uit door te bellen (of spraakmemo), als je de frequentie van contact niet fijn vindt, zeg het. Als je jaloers bent, deel het. Serieus, anders gaat het echt knagen.
Verder ervaarde ik de periodes waarin hij weg was ook als heel leerzaam. Je bent weer even ‘alleen’ en waar je normaal veel tijd met je vriend doorbrengt is die tijd nu over en ik deed dan ook extra veel leuke dingen met vrienden, familie en alleen. Ook leer je elkaar weer zo waarderen en missen en als jullie weer bij elkaar zijn is het zo fijn en leer je elkaar elke keer ook weer opnieuw kennen haha.

2 likes

Vanavond zie ik eeeindelijk mn vriend weer na 3 weken! Ik ben zondag jarig en dan hebben we ook 1,5 jaar verkering haha zo leuk. Echt zin in dit weekend

21 likes