Wij gingen 3 dagen naar Luxemburg, gewoon lekker met de auto en laagdrempelig.
Wat een leuke vraag! Wij hebben voor Madrid gekozen, maar dat viel een beetje tegen. Zal ook wel aan ons liggen hoor
Bedoel je dat jullie al naar Stockholm zijn geweest of dat je daar nog naartoe wil gaan?
Onze eerste vakantie samen was 2 weken naar Kreta. Maar toen ging mijn familie ook mee, dus we konden niet gaan en staan waar we wilden. Verder zijn we nog nooit met zn tweeën alleen op vakantie gegaan, wordt eens tijd
Onze eerste echte eigen vakantie was 3 weken naar ItaliĂ« met de auto, maar toen waren we al wel 3 jaar samen en ook al met elkaars familie op vakantie geweest (o.a. 3 weken met mijn ouders naar Portugal en meivakanties naar Frankrijk met zijn ouders) dus dat was niet spannend in de zin van âvoor het eerst lang op elkaars lipâ.
We zijn nog niet met zijn tweetjes geweest! We wilde dit jaar naar Kroatie maar we hebben toch nog niet genoeg geld, dus waarschijnlijk volgend jaar
Wij gingen 2 weken naar Solvenië (kamperen) en we kenden elkaar toen pas 2 maanden, dus iedereen vond het snel, maar we hadden gewoon afgesproken dat we terug zouden gaan als het niet bleek te werken. Was dus echt een hele leuke vakantie. We bleken over heel veel dingen hetzelfde te denken en onze verliefdheid groeide alleen maar. Goede herinneringen aan!
Leuke vraag! Wij zijn na 3 maanden een weekendje naar Maastricht geweest. Daarna naar Disney & Parijs om dat jaar af te sluiten in Griekenland
Barcelona.
We hebben elkaar ontmoet tijdens het backpacken. Eigenlijk was dat onze eerste trip samen.
Ons eerste weekendje weg was een stad in de buurt van zijn woonplaats. Vind ik niet echt tellen. Onze eerste echte vakantie samen was naar Griekenland
Mijn vriend en ik gingen in februari vorig jaar voor het eerst samen op vakantie, naar Istanbul! We waren bijna een halfjaar samen en het was echt maaagischhh.
Istanbul wat een goede keuze
Wij zijn na 2 maanden voor het eerst samen naar Marseille geweest. Het was een verrassingsvakantie en dit hadden we âgewonnenâ via vaka.ntievei.lingen. Was ook meteen een goede test, want: de terugweg hadden we onze vlucht naar Nederland gemist. Met alle drama tot gevolg etc. hebben we geen ruzie gekregen. #goodteamwork
Een aantal dagen Maastricht! Was trouwens ook de eerste vakantie zonder ouders (ik was net 16) en we hadden nog maar een paar maanden.
Oh Portugal lijkt me ook prachtig! Jullie hebben goede smaak haha, wordt vast net zo leuk
Eerst een weekendje Parijs en een dagje Londen, maar eerste echte vakantie was in Split. We vertrokken paar dagen na ons laatste examen en het was zo leuk met zn tweeĂ«n. Veel goede herinneringen aanâ€ïž
Je kan ook dagjes weg met de bus! Dat doen wij best regelmatig naar Londen of Parijs. Heel leuk omdat je echt even âop vakantieâ bent en helemaal niet duur (40 euro geloof ik)
Ik heb bedacht wat ik mijn vriend voor zijn verjaardag ga geven. Een bioscoopabonnement. Ik neem er dan ook één en dan kunnen we een paar maanden lang onbeperkt naar de film. We gaan eigenlijk zelden naar de bioscoop, dus het lijkt me leuk om wat vaker te gaan. Moet het nu wel nog een maand stilhouden tot zijn verjaardagâŠ
Dat ga ik misschien ook geven voor mân vriends verjaardag! En hopelijk Ajax real Madrid kaarten
Wij gingen na 1,5 maand een paar dagen naar Parijs. Nu hebben we onze eerste echte grote vakantie gepland: in juni gaan we 3,5 week naar Amerika! Echt heel veel zin in
en @Canvastas hoe doen jullie dat? Ik vind het zo moeilijk om niet een beetje jaloers te doen en hard to get/nonchalant te doen. Ben snel bang dat ik afhankelijk overkom (of nog erger, afhankelijk wordt).
Voorbeeld
Had verwacht 'em vanavond te zien, maar hoor dat het niet doorgaat. Ik wil eerst nonchalant sturen âOh prima, ga ik naar de biosâ, maar gewoon eerlijk geweest en gezegd dat ik het jammer vind en me erop had verheugd hem te zien. Hij appte terug, maar verder geen reactie op mijn opmerking. Dat soort dingen maken me snel onzeker. Weet dat het nergens op slaat, maar tips zijn welkom.