Het geluk dat een relatie heet

en @Truitje

Superfijn jullie reacties. Ik maak het inderdaad bespreekbaar, heb letterlijk uitgesproken dat ik écht geen spelletjes wil spelen en gewoon eerlijk wil communiceren.

@Canvastas je hebt helemaal gelijk. Dat soort dingen probeer ik ook in mijn achterhoofd te houden.

Ik kan het meestal wel goed relativeren hoor, maar gevoelsmatig is er toch iets (soort zelfbeschermingsmechanisme) dat zegt 'misschien kan je maar beter niet teveel laten merken hoe leuk je hem vindt".

Nogmaals thanks, het helpt soms echt als andere mensen dit soort dingen zeggen en ik het niet in m’n uppie hoef te relativeren/analyseren enz.

3 likes

Lief, dankjewel! We zijn pas 2 maanden officieel, dus probeer er gewoon op te vertrouwen dat het moet groeien…

1 like

Net in m’n tussenuur naar huis gegaan zodat ik m’n vriend nog even 30 minuten kon zien, voordat ie weer tot zondag avond laat weg is :heart::heart:

5 likes

Afgelopen week ging ik 's avonds lekker alleen op bed series kijken terwijl mijn vriend in de woonkamer bleef, en had ik wat chocola gegeten. Komt hij naderhand de slaapkamer in, kijkt me aan en zegt: wat heb jij jou op je gezicht? Had ik echt super grote chocoladevlekken op mijn gezicht, dus hij zegt ‘aahh ik zie het al jij hebt chocolade zitten snoepen’ op zo’n hele schattige manier :blush: Komt hij gisteravond thuis van voetballen, gebeurt precies hetzelfde gewoon nog een keer haha

15 likes

De laatste tijd hebben we het allebei best wel druk, dus waren we op date night geweest. Heerlijk de hele avond in een kroegje met drankjes, hapjes en een kaart spel gespeeld. Eigenlijk vrij simpel maar kan er zo van genieten!

14 likes

Dat niets een strijd is, maar als vanzelf gaat, we liggen heel erg op één lijn. Ik kan 100% mezelf zijn en hij andersom ook. Hij is niet perfect en toch zou ik niets aan hem willen veranderen.

9 likes

Hij is een beetje ziekjes maar komt mij zo om 2.00 ophalen bij m’n werk zodat ik niet alleen naar huis hoef. Zo fijn en lief.

4 likes

Mijn vriend hoor ik vandaag al 2x praten:

1x tegen eufy de stofzuiger, die we huigelaar aka huigie noemen. Het volgende gesprek hoorde ik vanuit de badkamer:
Vriend: HUIGIE!!! Wat doe je nou? Daar staat toch de plant?! Nee nee, Ja goedzo, rijd er maar omheen.

Net tegen 1 van onze katten toen ie de andere kat achter na zat:
Hey hallo, zwartje is mijn liefje hoor? Zit m niet zo te pesten. Laat m met rust, hoezo doe je dat? Je bent helemaal geen baby EN JE BENT NOG DIK OOK. Ga lekker buiten rennen ofzo.

Wat een dwaas, wel grappig.

32 likes

Wegens drukke schema’s zouden mijn vriend en ik eind volgende week ergens samen kunnen uitslapen. Toen is hij gisteravond als verrassing langsgekomen om samen te slapen en vanochtend een beetje uit te slapen (beetje jammer dat ik me alleen kapot schrok dat er ineens iemand in mijn huis was hahaha en dat daardoor vriendinnetjes die bij mij thuis waren ook schrokken, maar het gaat om het idee).

5 likes

Ik had bij het boodschappen doen net geen waterdichte schoenen aan en toen heeft mijn vriend me over alle plassen heen getild ;-;

23 likes

Mijn vriend is op vakantie van vrijdag t/m maandag, dus ik ben het weekend alleen thuis. Ik kan daar echt van genieten. Lekker in huis rommelen, voor mezelf koken wat hij niet graag eet, uren achter de laptop mijn eigen ding doen. Maar ik besef me nu wel hoe blij ik ben dat dat dit een uitzondering is, anders zou mijn leven toch leger aanvoelen. Niet dat ik verder niet blij ben met mijn eigen leven hoor, maar het kunnen delen met iemand heeft zoveel toegevoegde waarde.

7 likes

Mijn vriend heeft een heel oud brommertje gekocht waar ik 'm onwijs mee heb geplaagd cq gepest maar ik zat gister achterop en ik stierf bijna van hoe gezellig dat was.

9 likes

Yes! We gaan voor gezinsuitbreiding.
Mijn vriend is zo gek op mijn sphynxen, en nu komt er eentje bij.
Zij is een halfzusje van mijn jongste sphynx en ik wist dit niet eens dus ik ben super excited!
Zelf is zij enorm speels en mijn oudste sphynx natuurlijk niet meer.
Volgende week gaan we kijken, maar het is al zo goed als zeker.

21 likes

Mijn vriend en ik gingen gisteren spontaan op datenight naar een concert en het was zo gezellig. Hij was überhaupt nooit naar een concert geweest en hij had het zo naar zijn zin en ik zat de hele tijd met een big smile omdat ik het zo leuk vond dat hij het zo leuk vond. Het was een top avond!

8 likes

Mijn vriend is blijkbaar extra schattig als hij slaapt of zo. Want ik post alleen maar hier als hij ligt te pitten. Net kroop hij ineens tegen me aan, gaf een aai over mn bol en riep " ik ben je niet vergeten hoor" en sliep weer verder.

Lig ik hier dan klaarwakker met vlinders in mn buik en een lady boner…

19 likes

Ik voelde me gister niet zo lekker en toen ik thuiskwam van werk ben ik meteen in bed gaan liggen. Mijn vriend lag bij me en ik ging even los met klagen over alles en na een tijdje ging ineens de bel. Dus ik zei huh wie is dat? Had hij via uber eats Mc Donalds voor me besteld :heart:
Roep al dagen dat ik er zo’n zin in heb en dan met name in de mini apple pie’s die ze sinds kort weer hebben. En ja hoor die zaten er ook bij. Zo lief!

34 likes

Hahaha dat topic ken ik ook nog wel. Heb zelfs ooit gedate met iemand van fok :joy:

1 like

Mijn vriend en ik hebben vannacht een picknick op bed gehouden, vanaf 00.15 keken we - omringd door zelfgemaakte pitabroodjes, chips, chocola en koekjes - 2 afleveringen Game of Thrones. Was echt goddelijk, ik vind het zo leuk dat hij overal een feestje van weet te maken!

23 likes

Wij hebben laatst gekampeerd in onze woonkamer! Gewoon omdat het kan in een tent van dekentjes en lakens, was zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Haha superknus. wat leuk!