Het geluk dat een relatie heet

Ik had bij het boodschappen doen net geen waterdichte schoenen aan en toen heeft mijn vriend me over alle plassen heen getild ;-;

23 likes

Mijn vriend is op vakantie van vrijdag t/m maandag, dus ik ben het weekend alleen thuis. Ik kan daar echt van genieten. Lekker in huis rommelen, voor mezelf koken wat hij niet graag eet, uren achter de laptop mijn eigen ding doen. Maar ik besef me nu wel hoe blij ik ben dat dat dit een uitzondering is, anders zou mijn leven toch leger aanvoelen. Niet dat ik verder niet blij ben met mijn eigen leven hoor, maar het kunnen delen met iemand heeft zoveel toegevoegde waarde.

7 likes

Mijn vriend heeft een heel oud brommertje gekocht waar ik 'm onwijs mee heb geplaagd cq gepest maar ik zat gister achterop en ik stierf bijna van hoe gezellig dat was.

9 likes

Yes! We gaan voor gezinsuitbreiding.
Mijn vriend is zo gek op mijn sphynxen, en nu komt er eentje bij.
Zij is een halfzusje van mijn jongste sphynx en ik wist dit niet eens dus ik ben super excited!
Zelf is zij enorm speels en mijn oudste sphynx natuurlijk niet meer.
Volgende week gaan we kijken, maar het is al zo goed als zeker.

21 likes

Mijn vriend en ik gingen gisteren spontaan op datenight naar een concert en het was zo gezellig. Hij was überhaupt nooit naar een concert geweest en hij had het zo naar zijn zin en ik zat de hele tijd met een big smile omdat ik het zo leuk vond dat hij het zo leuk vond. Het was een top avond!

8 likes

Mijn vriend is blijkbaar extra schattig als hij slaapt of zo. Want ik post alleen maar hier als hij ligt te pitten. Net kroop hij ineens tegen me aan, gaf een aai over mn bol en riep " ik ben je niet vergeten hoor" en sliep weer verder.

Lig ik hier dan klaarwakker met vlinders in mn buik en een lady boner…

19 likes

Ik voelde me gister niet zo lekker en toen ik thuiskwam van werk ben ik meteen in bed gaan liggen. Mijn vriend lag bij me en ik ging even los met klagen over alles en na een tijdje ging ineens de bel. Dus ik zei huh wie is dat? Had hij via uber eats Mc Donalds voor me besteld :heart:
Roep al dagen dat ik er zo’n zin in heb en dan met name in de mini apple pie’s die ze sinds kort weer hebben. En ja hoor die zaten er ook bij. Zo lief!

34 likes

Hahaha dat topic ken ik ook nog wel. Heb zelfs ooit gedate met iemand van fok :joy:

Mijn vriend en ik hebben vannacht een picknick op bed gehouden, vanaf 00.15 keken we - omringd door zelfgemaakte pitabroodjes, chips, chocola en koekjes - 2 afleveringen Game of Thrones. Was echt goddelijk, ik vind het zo leuk dat hij overal een feestje van weet te maken!

23 likes

Wij hebben laatst gekampeerd in onze woonkamer! Gewoon omdat het kan in een tent van dekentjes en lakens, was zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Haha superknus. wat leuk!

Toen ik verkering kreeg met m’n vriend waren we nog tieners/begin twintigers. Hij werkte ergens als stagiaire en ik als vrijwilliger. Hij werkt daar nog steeds, maar heeft nu dus stagiaires onder hem zitten. Gisteren belde er eentje. Toen bedacht ik me dus hoe erg we gegroeid zijn sindsdien. Toen was het echt nog zo’n jongetje en nu is het echt een (sexy) man. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Hm wij wensen elkaar een fijne Valentijnsdag als we wakker worden en daarna gaan te werken :joy:

Wij doen eigenlijk veel meer op ‘gewone’ dagen. Laatst hebben we nog onze 2 jaar, 6 maanden en 7 dagen samen gevierd met een romantisch etentje.

2 likes

Zoals al genoemd is er eigenlijk geen norm, maar mijn vriend en ik beschouwen het altijd als een goed excuus om uit eten te gaan. En ik roep een paar weken van te voren voor de zekerheid altijd ‘we doen toch geen cadeautjes met Valentijnsdag hè!?’ omdat ik het wel jammer zou vinden als mijn vriend iets voor mij zou kopen en ik niks voor hem. Maar het antwoord is gelukkig altijd nee :grin:

1 like

We hadden net samen gedoucht en zouden nog een paar afleveringen kijken. Met slagroom en vegterse rolletjes die ik had gekocht voor oud & nieuw maar was vergeten. Toen ik zijn shirt omhoog trok en plagend slagroom op zijn buik spoot, schrok hij even en zei hij “pas op ik heb net schone kleren aan” zo schattig.
Waarop ik geen moment aarzelde en heel zijn spijkerbroek heb ondergespoten en ingewreven.
De rest is wel te raden denk ik.
Misschien tmi maar ik moet er nog steeds om lachen. En ik was heel blij dat ik een geïmpregneerde bank heb.

12 likes

Wij doen meestal een klein cadeautje en we eten extra lekker (=ongezond) maar verder niet iets anders dan normaal haha. Van mij hoeft het niet heel uitgebreid maar vind het toch wel leuk om iets kleins te doen.

OMG vegter’s rolletjes boks. Wij eten die ook vanavond! Vond het zo jammer dat ik ze rondom nieuwjaar niet gehad had

1 like

Yes! Zo jammer dat hij de rest na z’n nachtdienst alleen heeft opgevreten een paar dagen later. En ze niet meer te koop zijn nu.
Maar dit hoort eigenlijk in het leed dat een relatie heet :joy:

Eetsmakelijk!

Heb ze vandaag bij de Aldi nog gekocht :grin:
Thanks!

1 like

M’n vriend heeft dit jaar een zorgverzekering met hoog eigen risico maar hij wou niet overstappen toen ik dat zei want het was al laat en oudejaarsdag.
Dus daar hadden we het net over en ik zei volgend jaar doen we wel zo’n samenverzekering en dan nemen we geregistreerd partnerschap en kunnen we ons samen verzekeren.
Toen zei hij ik dacht dat je dit wel wat officiëler zou vragen en toen ben ik in m’n fluffy pyjama op m’n knie gegaan en heb hem gevraagd of die volgend jaar een geregistreerd partnerschap wil. Het antwoord was ja ;).

Het jammere is dat die me nooit ten huwelijk gaat vragen en ik dus m’n enige kans op een proposal net verpest heb :’).

36 likes