Ik heb m’n vriend gisteren verrast met kaartjes voor de Efteling. Hij was helemaal happy haha.
Ik ben weer wat meer gaan bewegen omdat ik gewoon te weinig beweeg en zeker ook te dik ben, alleen zit ik nu op de hometrainer omdat dat intensieve sporten niet meer gaat. En dat vind ik best wel saai. Echt heel erg saai eigenlijk. Dus nu komt mijn vriend me iedere keer gezelschap houden. Meestal terwijl hij naast me zit in een stoel in een dekentje gewikkeld
Ik voelde vanochtend al dat ik ziek werd en toen ik onderweg naar huis (huis van mijn vriend) was na een sollicitatie, begon ik me echt ziek te voelen. Lig dus al de hele avond mn longen naar buiten te hoesten en te rillen van de koorts. Nu heeft mijn vriend me heel schattig ingestopt in bed met extra kussens en dekens, me een dikke trui aangetrokken, en is hij naar de winkel geweest om allerlei eten en drinken voor mij te halen.
Ik ben er na bijna 2 jaar nog steeds niet aan gewend dat er iemand is die dit soort dingen allemaal uit zichzelf voor mij doet.
Ja precies dat heb ik dus ook!
Achtergrond informatie: mijn vriend en ik spreken Engels met elkaar, soms Italiaans maar nooit Nederlands. Hij spreekt het echt een heel klein beetje en verstaat vrij weinig.
Ik ging hem als verassing na mijn werk opzoeken op zijn werk, gewoon voor een kus en een praatje en daarna zou ik door naar huis. Meneer was al vrij chagrijnig en toen ik een (naar mijn idee normale) vraag stelde kreeg ik een uitbrander van hier tot Tokio. Normaal zou ik misschien de discussie aan gaan maar ik ben me omgedraaid, heb hem nog veel werkplezier gewenst en terwijl hij op de achtergrond nog van alles riep ben ik de deur uit gelopen, joejoeeee.
Krijg ik nog niet eens 2 minuten later een telefoontje van hem dus ik neem vrij kortaf op met een ‘ja…?’ hoor ik alleen ‘ik ben groot draak, heel veel sorry en groot koesjes’
Okee okee okeeee kan toch ook niet boos blijven op die gozert
Haha klinkt als een heerlijke, temperamentvolle Italiaan
Ah nee hoor dat was de kroeg waar hij was haha maar die hebben ze vast in meer plekken in nl thanks!
Haha zo lief, ‘knuistje liefje alles’
Het is zo’n speciaal gevoel als je weet dat iemand in jouw hoofd zit en je weet dat jij ook in iemands hoofd zit. Ik heb ruim een jaar 0,0 contact met mannen gehad, geen enkele jongen in mijn hoofd gehad en me echt gefocust op mijn eigen herstel. Net toen ik alles op de rit dacht te hebben en echt kon gaan genieten van daten, uitgaan en flirten enzo leerde ik iemand kennen. Nu heb ik een hele prille relatie weer en die rust die komt met weten dat het goed zit en dat er iemand is die om je geeft maakt me zo gelukkig.
Gerapporteerd misschien? Was toch een screenshot?
Huh hoe ziet jouw forum eruit
Helemaal zwart?
Ik heb het bloemetjes-thema
Ja ik begrijp het ook niet? Stonden alleen maar hartjes in van mijn vriend op app haha maar iemand heeft het gerapporteerd!
Omdat diegene je privacy (of die van je vriend) misschien belangrijk vond. Ik kon ook zo lezen waar hij geweest was en dus kun je snel googlen waar dat café is en waar hij dus mogelijk ook woonzaam is.
Ja op zich logisch! Had het niet goed genoeg weggehaald! Naja nu is het weg
Vet leuk weekend Rotterdam gehad, heel fijn gesekst en hij heeft bijna het hele weekend mn hand vast gehouden (me droom, ik wil altijd handje vasthouden en hij stopt zn handen liever in zn jaszak), lekker gegeten en toffe films gezien
Ik heb een hele prille relatie (maar we kennen elkaar al jaren), vind het altijd zo heerlijk als we samen slapen. Als ik me omdraai slaat hij automatisch zijn arm om me heen, volgens mij slaapt hij dan gewoon, ik voel me dan zo geliefd <3
Heb dit na 3 jaar nogsteeds! Zo fijn inderdaad, ultiem geluksgevoel haha. Hopelijk blijft het altijd zo
Vandaag vertelde mijn vriend me over iets waar hij mee zat. Dat is op zich al bijzonder, want hij is niet bepaald een prater. Mijn reactie was echter nogal eerlijk (lees: beslist niet wat hij wilde horen). Dus om het een beetje te verzachten vroeg ik of hij het ook met anderen had besproken, want “mijn mening is ook maar één perspectief”. Zijn reactie? “Jouw mening is de enige die telt.”
Ik ben trots op mijn vriend omdat hij voor zichzelf is opgekomen en gestopt is met voetbal. Wat een energiezuigend team was dat, niet te filmen. Ze komen zichzelf nog wel tegen, aangezien mijn vriend de topscoorder was daar.
Ik had al een tijdje een geurkaars op de salontafel staan die mijn vriend echt vreselijk vond ruiken. Ik niet, dus ik stak hem iedere keer aan want gezellig. En iedere keer mopperde hij er weer over.
Nu kwam ik gisteren thuis na een etentje en mijn vriend lag al op bed. Op tafel stond een tas met allemaal geurkaarsen van H&M Home die hij wél lekker vond ruiken.