Het geluk dat een relatie heet

Ik heb vandaag echt zo’n slechte dag elke keer als ik de bank even verliet moest ik daarna weer liggen en huilen en mijn vriend is dan vaak zo lief en zorgzaam :heart: Waar heb ik dat toch aan verdient.

6 likes

Mijn vriend kwam me net halen want er was wat ergs gebeurt en ik moest even mee naar boven om het te zien. Hij keek zo beteuterd en ik bleef maar vragen stellen dus ik vroeg is er iets met het bad? ‘ja’, dus ik vroeg of het bad lek was (tis opblaasbaar) en hij keek zo zielig dat ik echt dacht dat het bad lek was maar hij had het bad klaargezet omdat ik had gezegd graag in bad te willen :heart_eyes:

13 likes

Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag een grote alpaca knuffel gekregen. We hebben haar Jolene genoemd en ze sliep vannacht bij ons in bed.

image

34 likes

Ach, wat lief! Heb je een foto? En is je verjaardag vandaag?

Ah dat is extra leuk inderdaad, helemaal zijn eigen idee haha. Mooie oorbellen hoor :relaxed:

Aah wat heerlijk om te lezen dit soort dingen!

Ik ging vanochtend weg toen mijn vriend nog en bed lag, deed-ie z’n ogen open en zei:

“Ik ben trots op je!”

Ik: “Huh, hoezo dat ineens?”

Hij: “Ja gewoon, om wat je allemaal doet.”

Wat een geweldig begin van de maandag :slight_smile:

18 likes

Hij liet laatst vallen dat hij misschien toch wel ooit wilde trouwen omdat hij het wel mooi idee vond om officieel aan mij vast te zitten ( blijkbaar is fiscaal en zakelijk partner niet genoeg :’) )
maar ik vond het vooral onzinnig omdat we alleen maar elkaars namen kunnen aannemen en dat zouden we niet snel doen. Dus we hebben nu een eigen achternaam gekozen die we gebruiken voor alle dingen waar geen legitimatie bij hoort. Zoals thuisbezorgd, reserveringen en bestellingen :joy: Het is ook nog eens een belachelijke naam die we expres heel sjiek hebben gespeld. Ik hou van deze man :heart_eyes:

@Canvastas Schouders <3 Vriend in tanktop is helemaal top!

23 likes

Mijn oma ligt al 1,5 week in het ziekenhuis, en het gaat eigenlijk alleen maar slechter met haar. Gisteren kregen we te horen dat ze moet geopereerd worden, wat niet zonder gevaar is gezien haar leeftijd. Toen we thuiskwamen ging ik zo doelloos in de zetel zitten, en ik was zo stil.
Mijn vriend pakte me gewoon vast en gaf me een stevige knuffel, waardoor ik mijn tranen de vrije loop kon laten. We hebben daar zo wel een kwartier gezeten zonder iets te zeggen tegen elkaar.
Het was zo bijzonder voor mij (en ons), omdat ik zo’n actie van hem nog nooit heb meegemaakt (en we zijn al 10,5 jaar samen). Ik voelde mij zo veilig bij hem met al mijn verdriet. :disappointed_relieved: Zo blij met mijn lieve vriend :heart:

22 likes

De afgelopen maanden ging het niet echt goed tussen ons. Ik was prikkelbaar, stress door uni en werk,… Nu hebben we zo een goeie week samen gehad. Gewoon weer leuke dingen doen en non stop knuffelen. Het gevoel is weer terug en het maakt me zo blij :heart_eyes:

8 likes

Mijn vriend en ik kunnen echt van die sukkels zijn. Gisteren hadden we een woordenwisseling, best wel fel, en daarna zaten we zwijgzaam aan tafel te eten. Zit ie heel de tijd met zijn vingers te klooien, hoofd ook naar beneden. Kijkt ie mij op een gegeven moment aan en dan kunnen we allebei geen pokerface houden en dan moet ik glimlachen en zegt ie: ‘ja dag, ik ben nog wel boos maar het lukt me niet door jou met je dimpels, daar kan ik niet boos op blijven’ en barsten we in lachen uit en is het weer goed.

18 likes

We waren vorige week 4 jaar samen en toen kreeg ik deze mooie ketting :heart_eyes:

33 likes

mijn vriend zijn na 3 jaar nog steeds zoooo zoetsappig, klef en verliefd op/naar elkaar. :rose: :heavy_heart_exclamation: :boom:
ben benieuwd wanneer dat voorbij gaat, maar ik vermoed nog lang niet, héérlijk maar soms misschien cringy naar de buitenwereld hahah

18 likes

Aww, inmiddels hebben we haar opgehaald en ik smelt echt helemaal hoe hij met haar omgaat.
Hij zegt altijd een kat is maar een kat maar volgens mij is ie nu al van gedachten veranderd.
Als hij thuiskomt gaat hij eerst haar zoeken in plaats van mij lol.
Vannacht de 2e nacht en ik moest tot laat doorwerken, toen ik in de slaapkamer kwam sliep hij al en lag ze tegen zijn schouder aangeplakt, vredig te slapen.
:heart_eyes:

5 likes

-Zijn buik en taille/heupen.
Hij is niet heel gespierd ofzo, niet dik, niet mager ofzo.
-Zijn baardgroei, mond en kaaklijn
Hij heeft geen baard maar scheert maar 1x per week en elk stadium erin vind ik geweldig.

Misschien is dit ook omdat hij er totaal anders uitziet dan mijn laatste partner? Hij had toch wel 25 kilo overgewicht, was klein en kaal. Op zijn uiterlijk viel ik absoluut niet maar dat is dan ook niet het belangrijkst.

Wel heel prettig om dat nu wel weer te hebben, ook echt op zijn uiterlijk te vallen

2 likes

Lief dat je daar naar vraagt! Uit het bloedonderzoek voor mijn buikpijn kwam niets en ben doorverwezen naar een MDL arts. Ik ben verder chronisch ziek door een hersenaandoening en heb even een hele slechte week met heel veel hoofdpijn, maar dat hoort er ‘gewoon’ bij

Jeetje wat klinkt dat heftig zeg. Goed dat je bent doorverwezen zodat ze even serieus gaan kijken wat er eventueel aan de hand kan zijn. Sterkte!

Ik zit momenteel eventjes zonder werk en heb niet gigantisch veel te besteden, en mijn vriend belde daarnet vanop zijn werk:
‘‘Ik heb een vraag voor je’’
‘Ja zeg maar?’
‘‘Heb je 2 april al iets te doen?’’
‘Ehm… niet dat ik weet, waarom?’
‘‘Nou dat komt goed uit want ik heb zonet tickets gekocht voor Beirut (ik ben grote fan). En maak je maar niet druk over hoeveel het kost.’’

En gisteren mocht ik in een plantenwinkel een mooi veldbloemenboeket laten samenstellen (’‘Maar niet voor valentijn hoor want dat haat ik!! Gewoon zomaar’’)

:heart_eyes:

21 likes

Mijn vriend had gister ook iets op mijn werk laten bezorgen (zeg ff niet wat ivm herkenbaarheid), was echt zo verrast want meestal als we samen wakker worden vraagt hij heel verdwaasd “welke dag is het” en moet ik 'm vaak een beetje herinneren aan wat ie gaat doen. Had dus niet zoveel planning verwacht, was zelf ook vergeten dat het valentijn was.

Geheel in zijn chaotische stijl had ie 't overigens wel laten bezorgen bij 't bestuur van mijn werk, een instelling van >6000 werknemers, zo gelachen echt, moest daarna met een enorm overduidelijk valentijn-related cadeau twee enorme gebouwen door, wel echt ongelooflijk lief

6 likes

Mijn vriend en ik wonen samen (hij heeft zelf gevraagd of ik bij hem in zijn huis kwam wonen en ook dat was al een geluksmomentje, had ik nog niet verwacht). Ik heb nog wel mijn appartement, maar verder eigenlijk alles hier. Ik moet er stiekem wel een beetje aan wennen, maar mijn vriend is er echt heel lief in. Als ik bv zeg ‘ik eet bij jou’, dan verbeterd ie me ‘ik eet thuis’.
Nu net had ie een pakketje opgehaald en ik mocht hem uitpakken, zit daar zo’n naambordje voor bij de voordeur in met onze namen erop.

Hij hoopte dat ik het leuk vond, en dat ik me daardoor ook nog meer thuis ging voelen. :smiling_face_with_three_hearts:

57 likes

Mijn vriend, zijn kinderen en ik gingen vandaag even wandelen en toen gingen we wat drinken ergens op het terras. Maar het was toch best fris dus ik kreeg het koud en zijn dochter stond op en kwam achter me staan en probeerde me warm te knuffelen. Was echt heel lief.

20 likes