Na een ‘uitgebreide leuke nacht’ hebben we uitgeslapen en kreeg ik net ontbijt op bed. En nu hoor ik 'em ook nog eens mijn keuken opruimen, en dat is echt een enorme teringzooi!
Een hangt gewoon een mannenonderbroek op mijn wasrek hahahaha. Dan heb je pas echt een relatie toch, als je elkaars was doet? Waar ik na al mijn mannengesprek al niet blij van kan worden
Ik ga samenwonen en ik vind het zo fijn dat we straks dan gewoon altijd samen kunnen slapen
Mijn vriend: “Ik snap echt niks van mensen die helemaal wild worden als ze een baby zien. En dat ze dan met zo’n raar stemmetje allemaal onzin gaan uitkramen ”
Ook mijn vriend: “OMG KITTIIIIIEEEES! Ja, je bent een klein pelsdier! Ja, je bent pelzig! Mrauw! Prrr…”
Gotta love the man
Hahaha ik ga stuk om pelzig
Ik ook, elke keer weer . Hoe komt ie erop, he?
Mijn vriend had een feestje gisteravond en ik had hem verrast door bij hem te gaan slapen. Hij was zo blij mij in zijn bed te vinden toen hij thuiskwam. Echt lief. En vanochtend lekker samen ontbeten bij de mac
Ik ben gevloerd door de griep en mijn vriend zet kopjes thee voor me en maakt flauwe grapjes <3, zo fijn om niet alleen te zijn als je je belabberd voelt.
Ik heb altijd zo’n onbestemd gevoel als ik weer naar mijn eigen huis ga nadat ik bij mijn vriend ben geweest, of als hij weer weggaat bij mij. Zo van: heb ik de tijd wel volledig goed benut met hem??? Eerst wilde ik dit in het leed topic plaatsen maar toen ik na ging denken dacht ik: ja doeiiii dit is gewoon geluk, ik vind hem gewoon zo leuk dat ik vaker bij hem wil zijn. Ik wil hem gewoon kunnen aanraken, aanstaren.
Ik word op dit moment bijna uit bed geduwd door m’n vriend, maar vind het helemaal oké. Want hij stelde zelf voor om bij mij te slapen (terwijl we meestal bij hem slapen en zijn bed groter is) en hij ligt zo lief te slapen en heel zachtjes te snurken
Vriendje dat in halfslaap met zachte stem zegt dat hij altijd van me gehouden heeft, van de allereerste keer dat hij me zag en dat hij mij altijd gaat steunen, helpen en beschermen = ik beginnen janken van ontroering
Oh wat fijn, het zou mijn vriend ook zo’n goed doen! Die van mij heeft eens in de laatste minuut van zo’n filmpje gezegd ‘duurt dit nog lang??’. Terwijl het aan stond voor mij, hij later naar bed ging en ik bijna sliep en helemaal zen was :’).
Dit is wel alweer 4 jaar terug en nu doe ik ze nooit als we tegelijk naar bed gaan maar als ik er 1 doe als die naar bed komt is die iig stil.
Mijn vriend douchte laatst met de deur open omdat ie dan naar me kon kijken. Ik vond dat irritant, want ben even niet zo blij met hoe ik eruitzie.
Dus ik deed de deur dicht en zei: “Het is mooi geweest, je kan nog vaak genoeg naar me kijken.”
Zegt-ie: “Ja maar, deze 5 minuten krijg ik niet meer terug, dus als ik nu niet naar je kijk is dat verloren tijd!”
Hij kan dat soort kleffe dingen zo oprecht zeggen. Ben stapelgek op hem!
Vriendje had gisteren een slaappil genomen en na een tijd begon hij al wat vaag te doen, greep mijn borsten iets te stevig vast en mompelde dan de hele tijd ‘sorry tietjes, sorry tietjes’
Mijn vriend maakt elke paar weken mijn auto helemaal schoon van binnen (en ik maak er een tyfuszooi van), lekker olietje bijvullen, ruitenwisservloeistof bijvullen. En ik deed gsiter m’n motorkap open, had hij de héle binnenkant schoongemaakt. Dat is toch pure liefde?
We douchen altijd samen, maar eigenlijk hebben we dan altijd ruzie wie eronder mag want de niet-geïsoleerde badkamer is superkoud en je wil gewoon snel klaar zijn, dus eigenlijk is het helemaal niet leuk. Dus ik zei van de week “eigenlijk is samen douchen in de winter helemaal niet zo leuk”. Keek hij me eventjes heel droog aan, ik zag hem in z’n hoofd processen, zegt ie: “Okee, ik ben blij dat dat uit de lucht is”. Blijkt dat hij echt wachtte totdat ik het zei uit liefde om mij niet te kwetsen. Haha, schatje!
Ja, dit vind ik ook heel fijn aan mijn relatie. Mijn vriend en ik kunnen samen naar andere mannen en vrouwen kijken en dan bespreken of we met ze naar bed zouden willen en waarom dan wel of niet. En praten ook heel open over voorgaande relaties en bedpartners. Sterker nog, dat laatste zorgt bij mij echt voor seksuele territorium drift haha.
Ik ben binnenkort een bepaald aantal jaar samen met mn vriend, en ik verwacht geen cadeau van hem, maar heb zelf zoiets leuks bedacht om te geven. Heb het vandaag laten maken en het is echt heel mooi geworden. Kan niet wachten om het te geven. Normaal kan ik het dan niet geheim houden en verpest ik de verrassing al, maar mag het nu van mezelf op zn vroegst pas dinsdag vertellen/geven. Wish me luck
We gaan maandag vliegen en ik heb hele erge vliegangst. Ik had net valdispert ingenomen om te kijken of het werkt om rustiger te worden. Het werkt blijkbaar goed en ik brabbel veel onzin op het moment. Dus mn vriend heeft besloten het ook in te nemen om te kijken of het hem helpt met slapen. Nu zitten we onzin brabbelend op de bank onder een fleecedekentje te wachten op onze pizza en het is heel gezellig.
Haha dit klinkt eigenlijk gewoon heerlijk. Geluk bij ongeluk!
Weet iemand iets kleins om te vieren dat je 11 jaar samen bent? Zoek iets kleins maar orgineels…