Fijn met m’n vriend geknuffeld, zo schattig dat hij de kleine lepel wil zijn. Hij mooi in slaap gevallen, kon ik nog mooi ff onder de dekens m’n sportwedstrijd afkijken
Ik heb me ziek gemeld voor college omdat ik ineens hele heftige menstruatiekrampen heb, en m’n vriend (vrij vandaag) is nu thee en een kruik voor me aan het maken terwijl ik op bed lig
We zijn gisteren samen uit eten geweest en het was zó gezellig! We zijn nu bijna drie jaar samen en hebben al best wat meegemaakt en toch voelt het alsof we elke keer nog een beetje dichter naar elkaar toe groeien
Ah dat is megalief!
Ik droomde vannacht dat mijn vriend het ging uitmaken en hij was echt heel erg onaardig. Maar toen ik vanochtend wakker werd realiseerde ik me dat het een nachtmerrie was en besefte ik me ook hoe blij ik met hem ben. Dit soort dromen heb ik wel vaker en die zorgen altijd voor besef momenten dat ik heel erg in mijn handjes mag knijpen dat wij bij elkaar zijn en word ik weer extra verliefd.
Hahahaha dit is echt een van de liefste dingen die ik ooit heb gehoord
Weten jullie nog leuke activiteiten/dates om te doen? Low budget is zeer welkom haha
Een van onze favoriete dates is poolen! Ook zwemmen, minigolf. Ook worden wij intens gelukkig van een strand of boswandeling waar we op pad gaan met mijn camera. Hopelijk heb je hier iets aan!
Ik lig naast mijn vriend in bed, die al een uur ligt te snurken, en vijf minuten geleden zei hij ineens superernstig: “Nora we moeten het over iets heel belangrijks hebben”, en ik schrok me dood want ik ben gestrest door persoonlijke omstandigheden en dacht dat ik op mijn kop zou krijgen omdat ik had beloofd voor 12 uur te slapen, maar toen kwam hij heel dichtbij mijn gezicht en zei hij: “Ik houd enorm veel van jou. Ik houd zo enorm veel van jou.” EN TOEN PLOFTE ZIJN HOOFD NEER OP MIJN BORST EN SNURKTE HIJ IN MINDER DAN TWEE SECONDEN WEER VERDER. Ik heb hem van me afgeschoven en nu ligt hij zo lief met zijn hele lichaam dat naar me toe lijkt te reiken, en voel ik me gewoon heel erg gelukkig dat ik dit mag meemaken. We zijn inmiddels anderhalf jaar samen, wat voor veel mensen weinig is, maar voor mij is het wel echt een ding, dat ik de dagelijkse routine, de sleur en de saaie momenten en mezelf wanneer ik het liefst weg zou willen rennen om iemand anders te worden op een onbewoond eiland met hem blijf delen en hij zo bijzonder voor me blijft. Ik schrik er soms wel van, dat ik niet meer 24/7 op een roze wolk zit en dat ik af en toe wanneer ik naar hem kijk alleen de vlek op zijn shirt zie of me herinner dat we nog moeten koken ofzo, maar eigenlijk is mijn liefdesrelatie zo fijn en zo mooi gegroeid vanaf de kriebelweken en roze wolken.
Na een ‘uitgebreide leuke nacht’ hebben we uitgeslapen en kreeg ik net ontbijt op bed. En nu hoor ik 'em ook nog eens mijn keuken opruimen, en dat is echt een enorme teringzooi!
Een hangt gewoon een mannenonderbroek op mijn wasrek hahahaha. Dan heb je pas echt een relatie toch, als je elkaars was doet? Waar ik na al mijn mannengesprek al niet blij van kan worden
Ik ga samenwonen en ik vind het zo fijn dat we straks dan gewoon altijd samen kunnen slapen
Mijn vriend: “Ik snap echt niks van mensen die helemaal wild worden als ze een baby zien. En dat ze dan met zo’n raar stemmetje allemaal onzin gaan uitkramen ”
Ook mijn vriend: “OMG KITTIIIIIEEEES! Ja, je bent een klein pelsdier! Ja, je bent pelzig! Mrauw! Prrr…”
Gotta love the man
Hahaha ik ga stuk om pelzig
Ik ook, elke keer weer . Hoe komt ie erop, he?
Mijn vriend had een feestje gisteravond en ik had hem verrast door bij hem te gaan slapen. Hij was zo blij mij in zijn bed te vinden toen hij thuiskwam. Echt lief. En vanochtend lekker samen ontbeten bij de mac
Ik heb superveel zin in snoep. Alles van Haribo, kom maar door! Nou, raad eens wie er naar de supermarkt is… ik ben het in ieder geval niet
Ik ben gevloerd door de griep en mijn vriend zet kopjes thee voor me en maakt flauwe grapjes <3, zo fijn om niet alleen te zijn als je je belabberd voelt.
Ik heb altijd zo’n onbestemd gevoel als ik weer naar mijn eigen huis ga nadat ik bij mijn vriend ben geweest, of als hij weer weggaat bij mij. Zo van: heb ik de tijd wel volledig goed benut met hem??? Eerst wilde ik dit in het leed topic plaatsen maar toen ik na ging denken dacht ik: ja doeiiii dit is gewoon geluk, ik vind hem gewoon zo leuk dat ik vaker bij hem wil zijn. Ik wil hem gewoon kunnen aanraken, aanstaren.
Ik word op dit moment bijna uit bed geduwd door m’n vriend, maar vind het helemaal oké. Want hij stelde zelf voor om bij mij te slapen (terwijl we meestal bij hem slapen en zijn bed groter is) en hij ligt zo lief te slapen en heel zachtjes te snurken