Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend kon langer blijven liggen vandaag (ik werk thuis) en 2 uur later liep ik langs de slaapkamer en zag hem helemaal scheef met zijn hoofd op mijn kussen.
Dus ik vroeg, waarom lig je op mijn kussen (ik heb net een nieuwe, dacht misschien vind hij 'm lekkerder liggen dan zijne). En toen mompelde hij half slapend, “omdat ik jou dan ruik”
:heart_eyes:

7 likes
Off topic

€36 televisie internet. Waaaar?? Ik kreeg een mail van KPN dat onze verhoogd wordt naar €72. Maar we hebben 0 extra zenders?! :woman_shrugging:t2: Sowieso niks speciaals. Wel met opnemen, maar volgens mij kan dat bijna altijd wel.

Wij gaan naar T-Mobile Thuis, en alléén internet op de hoogst haalbare snelheid is €31,- per maand.

1 like

T-mobile thuis! En doordat ik als klant overgenomen ben van Vodafone heb ik ook al m’n extraatjes van Vodafone nog, dus 3 extra zenderpakketten en Fox Sports gratis :muscle:

3 likes

@Radio @Merel heb gelijk m’n vriend geappt. Die heeft ook nog tmobile mobiel, dus heb je ook weer extra voordeeltjes. Denk dat de overstap er aan komt

Ja, je krijgt dan korting en een extra zenderpakket. En geloof verdubbeling van je snelheid!

2 likes

Serieus wij hebben de laagst haalbare snelheid van xs4all en betalen al €43,50.
En tis zulke kut kwaliteit dat ik trouwens nieteens met de npo app live kan streamen.
Maar volgens m’n vriend is dit het beste wat er is dus we mogen niet overstappen :expressionless:

xs4all wordt binnenkort opgeheven als los bedrijf toch? Het was al langer onderdeel van KPN, maar zou nu daarin opgeslokt worden. Of heeft alle protest daartegen toch effect gehad?

Ah zo lief dat je het nóg een keer komt posten. Leuk om te lezen!

1 like

Ooh geen idee ik heb hier nog niks over gehoord. Maar zou fijn zijn, mss krijg ik m’n vriend dan zover dat we over kunnen stappen

Wow jullie betalen echt weinig voor tv+internet :open_mouth: ik betaal nu 65 euro. Ik ga mijn abonnement vandaag nog wijzigen of opzeggen damn

1 like

Ik betaal 39 bij NLE wat gewoon op het KPN netwerk zit.Dit is nog plus extra zenders.
Geloof dat je na een jaar 49 gaat betalen met extra zenders en anders 39 euro.

3 likes

Nouhouu ik kom hier voor zoetsappige teksten niet voor tv en internet aanbiederssss.

Mijn laatste was toch wel dat we laatst voor het eerst naar elkaar uitspraken dat we van elkaar houden, heftig onder invloed op koningsnacht. ‘Ik hou echt van jou!’ ‘Ik ook van jou’! ‘Ik al heel lang!’ Maar nu kunnen we het ook nuchter zeggen :blush:

8 likes

Ik ben vandaag één jaar samen met mijn vriend. Vanavond gaan we uiteten waar we een jaar geleden ook uiteten zijn geweest. Na die date is het officieel geworden :heart_eyes:

13 likes

Je gaat naar België toch? Ik vind daar de boodschappen over het algemeen flink duurder dan in Nederland. Zou daar rekening mee houden in je budget :worried: Ik vond over het algemeen mijn kosten daar anders dan in Nederland. Dat is even wennen, dus ik zou in het begin een beetje ruim budgetteren. Je moet bijv ook vaker dan in Nederland zelf iets voorschieten (als je naar de dokter gaat bijvoorbeeld), en toen ik in het begin heel blut was daar was dat soms een vieze tegenvaller. Ligt er natuurlijk wel ook aan of je echt emigreert of niet!

Ja klopt! Ik ga ook echt emigreren (maar dat is al vanaf 8 maanden in een ander land - dit wist ik zelf ook niet haha). Boodschappen had ik idd al rekening meegeboden, al hoop ik wel relatief gezien iets voordeliger te zijn doordat ik nu voor 2 kan koken i.p.v. 1 persoon.

(En stiekem heb ik ook al voorgesteld om elk weekend ff over de grens de weekboodschappen bij de appie te gaan doen :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes: maar dat is vooral omdat ik de Belgische supermarkten niet chill vind)

Edit: overigens heeft mn vriend een heel excel gemaakt, alles vrij ruim gerekend en dan nog gefocust op maandelijks €400 p.p. sparen… haha. Voor ons toekomstige koophuis.

Ik vind de supermarkten ook kut!! Zo’n grote Delhaize is wel mooi enzo maar wat een geld. Waar ik werk zitten ook echt geen relaxte supermarkten dichtbij, dus als ik me niet voorbereid door even verder te fietsen en op tijd in e slaan sta ik toch weer 20 euro af te tikken voor helemaal niet zoveel dingen bij de Proxy, of als ik echt pech heb, de :scream: Match :scream:.

Hah de match ken ik nog niet? Ik vind t vooral kut omdat ik nooit iets kan vinden en duur idd. Of dan hebben ze 10.000 soorten jam en maar 1 pindakaas (en dan niet eens de lekkere met nootjes) etc. En het kaas voor op brood aanbod is altijd zo klein. En de appie is ook lekker hip met courgetti en veel vega aanbod etc.

Er zitten toch gewoon AH’s in Antwerpen?
Ik vind de gem kosten in België niet anders dan in Nederland. Het ene is wat duurder en een andere wat goedkoper.

Toen mijn vriend vanmorgen opstond (hij moest vroeger de deur uit dan ik, en ik sliep bij hem op kamers), deed hij nog even de gordijnen extra goed dicht en de verwarming wat hoger. Klinkt heel stom, maar hij weet dat ik zo beter slaap en ik vind het zo fijn om samen te zijn met iemand die ook op de kleine dingen let!! :slight_smile:

12 likes