Het geluk dat een relatie heet

Haha ja dat van die weekboodschappen is een grapje he. Er zitten wel AH’s in a’pen maar die zitten best wel ver weg (beetje afhankelijk van waar je woont natuurlijk). Misschien ben ik wel verwend met een ah op 2 minuten en op 10 minuten loopafstand haha.

Wij woonden eerst in een dorp in België, met de dichtstbijzijnde AH op 45min. Als we dan een weekend naar fam in Nederland gingen, reden we altijd met een flinke krat vol boodschappen terug naar België :see_no_evil:. Nu gelukkig in een stad waar wel AH’s zitten.

Qua budget had mijn vriend alle maandelijkse kosten op een rijtje gezet om te kijken wat we voor budget hadden om te huren. Bepaalde vaste lasten kun je misschien een beeld van krijgen door mensen te vragen die in een soort gelijk appartement wonen naar hun kosten te vragen?

2 likes

M’n vriend en ik hebben vandaag de sleutel gekregen van ons eerste huisje samen! :heart: We kennen elkaar pas net een jaar en ik had nooit gedacht dat ik zo snel zou gaan samenwonen maar ik heb er zoveel zin in om lekker elke nacht standaard samen te slapen (en om over een tijdje een kat te nemen haha) :smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Ik heb geen idee wanneer ik mijn vriend weer ga zien en dat maakt me heel verdrietig maar tegelijkertijd besef ik me meer en meer hoe gek ik op hem ben.

Kan niet wachten om weer iedere dag samen te zijn en leuke dingen te doen etc. Ik ga echt niks meer voor lief nemen, zelfs samen naar de supermarkt gaan klinkt nu als een hemels uitje :sweat_smile:

3 likes

Jaloers op de mensen die na een jaar al samen gaan wonen. Of uberhaupt. Mijn vriend wil na ruim 3 jaar nogsteeds niet en zie het ook niet snel veranderen.

@sofetch geniet ervan, superleuk!

2 likes

Ja :frowning: moest laatst nog aan jullie denken… er is dus nog niks bekend over je visum?

Ik heb nu al bijna een week een koortslip (bijna voorbij), maar ik krijg nu de hele tijd lieve kusjes op m’n voorhoofd/wang/nek/kaak enzo. En heel veel knuffels. Bij gebrek aan kusjes op de mond zeg maar. Hij is zo lief. Na een heel diep dal vorig jaar ben ik zó blij met hem.

4 likes

Ahjoh ik woon met 7 jaar nog steeds niet samen! (Heeft wel specifieke redenen maar je kan ook een volwaardige relatie hebben zonder een wasmachine te delen)

15 likes

6 en 7 jaar, dan gaat mijn geduld nog wel op de proef gesteld worden hahahah. Nee zeker doet ook niks af aan je relatie verder, maar ik wil het gewoon :upside_down_face:

2 likes

Nope :weary: Er is in ieder geval al een maand voorbij en dat ging heel snel dus ik hoop dat de komende maanden ook zo snel gaan!

Ik ook om mezelf hahaha

Ja ik zou het ook graag willen! Maar soms is het niet anders. En voor hetzelfde geld zit je over een jaar naar iets te kijken samen!

3 likes

Ik was al wakker en zat in bed, mijn vriend was er al uit en ik voelde iets tegen mijn voet. Dit bleek zijn telefoon te zijn.
Hij laat die altijd slingeren in huis en er staat geen code op.
Dit werkt zo goed voor mijn wantrouwen want mijn ex-man ging vreemd en was altijd aan zijn telefoon geplakt.
Omdat mijn vriend er zo mee omgaat voel ik niet eens de behoefte in zijn telefoon te kijken, echt zo fijn

13 likes

Mijn vriend zit dus intern om af te kicken van alcohol. Hij is nu anderhalve week weg en sinds woensdag is die klaar met z’n medicatie daar en het is zo fijn.
We hebben donderdag gebeld en ik heb gewoon weer helemaal m’n oude vriend terug <3!
Morgen mag ik weer op bezoek en ik heb er zoveel zin in hem weer te zien!!

74 likes

Wat superfijn voor jullie dat er zo’n vooruitgang is :heart:

2 likes

Ik weet nog dat je een paar maanden geleden vertelde dat je daarover aan het denken was. Wat fijn! Veel geluk.

Mijn vriend en ik wonen nu dik twee jaren samen en ik merkte de laatste tijd aan mezelf dat ik de passie een beetje miste. Tuurlijk, je relatie is na 3 jaar samen anders dan in het begin, maar ik wil geen sleur.
Dus ik heb dat gister tegen hem gezegd, dat ik het mis om overdag af en toe even een appje te krijgen (al is het maar een hartje, gewoon even een teken dat iemand aan je denkt), dat hij ook eens het initiatief neemt om iets te gaan doen samen etc. In het begin had hij veel ‘excuses’ als: ja maar ik heb het druk op m’n werk, het komt gewoon niet in me op. Toen heb ik hem uitgelegd dat dat juist het ‘pijnlijke’ is voor mij. Het gaat niet letterlijk om het appje, maar inderdaad dat het niet eens meer in hem opkomt.
We hebben er een heel goed gesprek over gehad en hij vond uiteindelijk ook dat ik gelijk had, dat hij dit even nodig had om zich dat te realiseren. En hij was gisteravond zo lief. Hij zei dat het hem echt speet dat ik niet kon weten hoeveel hij van me hield en hoe zeer hij mij waardeert.

Nu zit ik al de hele ochtend als een verliefde tiener er aan terug te denken :heart:

26 likes

Wat ontzettend goed om te horen!!! Heel fijn!

Mijn vriend is thuis en hij heeft zo lunch gemaakt als ik thuis kom van werk :heart:

4 likes

Ik zie mijn vriend tot vrijdag niet en hij heeft zo’n lief briefje achtergelaten :heart:

4 likes

Wij reden zondag naar mijn vader om op visite te gaan. Ik moet altijd DJ spelen van hem dus was van alles aan het opzetten, op gegeven moment ook van die hele overdreven cheesy romantische nummers. Toen kwam er opeens een beeld in me op, van ons op onze bruiloft (dat is totaaal nog niet ter sprake gekomen haha) en toen werd ik opeens zo verdrietig? Omdat mijn ouders dus gescheiden zijn en ik kreeg opeens een heel rotgevoel dat dat dan weer gedoe oplevert etc. Dus uit het niets stroomden opeens de tranen over m’n wangen, hij zag dat en heeft meteen de auto aan de kant gezet. Toen vroeg hij wat er was, en wilde ik het eerst niet zeggen haha want ik wilde 'm niet bang maken met dat ik nu al over onze eventuele bruiloft nadenk haha of dat hij het suf zou vinden. Maar hij was zo lief. Hij zei ook dat ik nooit bang hoef te zijn dat hij me dom vindt en dat ie er altijd voor me is.

Pfoe was zo raar dat dat ineens zo sterk naarboven kwam, maar zo lief dat ie echt meteen de auto stopte? Hij is echt mijn steun en toeverlaat, zo fijn.

32 likes