Het geluk dat een relatie heet

Ah ik vind dit zo lief van hem!

2 likes

+1000 punten voor jouw vriend, vet lief!

2 likes

Ik hoop echt dat er een dag komt waarop ik dit soort dingen post. Lijkt me heerlijk als je daar zo stabiel in bent.

3 likes

ben nog steeds zo verliefd op mijn vriend! en hij ook op mij :handshake:
bijna 4 jaar olé

24 likes

Mijn vriend en ik zijn bezig met een huis en nu zegt hij net: “Zullen we naar een woonboulevard gaan? Om inspiratie op te doen.”

Ik vind het wel grappig :stuck_out_tongue:

Maarja ik ben ongesteld en ik vind dan alles lelijk (bij mezelf) en weet nooit wat ik wil en hormonen, frustraties dus ik weet niet of dit een goed idee is. Voor vandaag dan

8 likes

Ik was gister op een feest en zag iemand langslopen. Ik dacht bij mezelf: wat een knappe jongen! Was het gewoon mn vriend. In pak, dus niet gewend hahaha

47 likes

We lagen lepeltje lepeltje en hij had z’n armen om me heen en kuste m’n schouders en nek. Ik zei van ‘dit is zo fijn, ik voel me zo fijn, gelukzalig of hoe zeg je dat’ en hij zei ‘euforisch’. Ja wij voelen ons euforisch bij elkaar. Zo kneiter verliefd nog. En nu zit ik met een bak ben&jerry op de bank omdat ik hem mis omdat ik hem twee dagen niet zie. Echt, wat is dit joh haha

10 likes

M’n vriend heeft de lege ijsblokjestray gevuld en in de vriezer gezet :raised_hands:t2: Beter. Anders was ik morgen chagrijnig omdat ik geen ijsblokjes had :tipping_hand_woman:t2:

6 likes

Hij appt net: “voor iedere dag 1 wholesome meme of foto stuur AAN”
:heart_eyes:

3 likes

Gister zat ik in de tuin te lezen en m’n vriend was met z’n drone aan het spelen. Dat vind ik in huis/tuin altijd kut want de kat en hond snappen niks van die herrie en bovenmaatse bromvlieg. Ik stond op het punt er wat van te gaan zeggen tot dat ding ineens voor m’n neus hing met een post-it waar “ik hou van jou” opstond! Toen kon ik natuurlijk niet meer boos worden en ik heb het zelfs op instagram gezet want zo extra ben ik.

Ohja even later vloog dat ding vast in een plant dus de piloot kreeg alsnog straf gnagna.

29 likes

Mijn vriend doet weinig in het huishouden maar eergisteren hadden we ruzie en ging hij afwassen en het gasfornuis poetsen.
Nu ben ik voor tien mensen lasagne aan het maken en het schone gasfornuis flink aan het besmeuren.
Moet het wel zelf schoonmaken maar voelt wel eens leuk iets vies te maken wat hij heeft schoongemaakt.

Hehe eerst liet ik door te wild roeren een bende uit een van de pannen vallen per ongeluk en dacht ik even van kut! En toen zo’n sneaky glimlach van ohja ik heb het niet schoongemaakt haha! :smiling_imp:

3 likes

Ik stuurde hem een goedemorgen en dit plaatje:

Reageert hij met een foto van mij met dezelfde tekst als op het plaatje dat ik stuurde.

Ik ging echt stuk haha ik dacht; zit ik lekker droog mijn bedliefde te verspreiden en die schat maakt er dan iets heel liefs van.

26 likes

Ik heb sinds vandaag een hamster.
Mijn vriend moest er de afgelopen weken als ik het er over had niks van weten.
Nu is hij niet bij de hamsterkooi weg te slaan, noemt zichzelf “papa hamster” en draait zelfs muziek voor de hamster. “Ja dan wordt ze rustig!”

44 likes

Guys
 dat is niet zijn naam :joy: maar bedankt voor de bezorgdheid :kissing_heart:

1 like

Je mag sowieso geen screenshots van gesprekken of emails delen. Ook al staat er geen naam bij.

Ah, die memo had ik gemist

Niet alleen voor jou maar voor iedereen: dat staat in de huisregels:

Veel plezier vanavond. En missen is vaak een rot gevoel tot je diegene weer terug ziet❀

2 likes

Ik gaf mijn vriend een compliment over iets liefs dat hij gedaan had. Zijn reactie was voor de grap oh dat weet ik toch. Daarna zei ik moet maar stoppen met complimenten geven anders ga je nog naast je schoenen lopen. Half uur later kwam hij zo de kamer in gelopenđŸ€Ł


Hij maakt me altijd aan het lachen met zijn flauwe humor

61 likes

Haha, ik moet hier te hard om lachen :rofl:

4 likes