Het geluk dat een relatie heet

Ik was behoorlijk depri omdat ik echt een beetje op ben door alle drukte van mijn eigen bedrijf, dat van mijn vriend en prive. Doordat hij met personeelstekort zit probeer ik hem uit de brand te helpen maar loop ik mezelf voorbij. Ik zit er sinds gister echt even doorheen en ik vind het zo uitzichtloos, gewoon niets om naar uit te kijken maar elke dag hetzelfde. We zouden in januari samen 2 weken op vakantie gaan maar dat ging uiteindelijk niet, toen zouden we in mei gaan maar ook dat ketste af door hem, nu zeggen we dus al 2 maanden dat we in oktober gaan maar ik heb gewoon het gevoel dat het weer niks word en daarom heb ik voorgesteld dat ik in ieder geval iets voor mij alleen ga boeken in september want als ik het afwacht en het weer in de soep loopt, na oktober is het nergens meer lekker weer (althans niet waar ik dan heen wil).
In september is er een groot festival waar hij dus DE vakantie van wil boeken (ik betaal voor mezelf btw), dus dat kan niet eerder worden geboekt.
Hij belooft dat het goedkomt maar ja been there done that, hij wil niet dat ik weer alleen ga dus kwam hij zelf met het idee om eind september dan een week weg te gaan naar Griekenland ofzo :heart::heart:
Ik was hier zelf niet opgekomen maar ik mag nu dus iets leuks gaan boeken yeah eindelijk (het word onze eerste vakantie). Nu heb ik vast een gin tonic genomen en een watermeloen ijsje om in de sfeer te komen :smile:

tl;dr Mijn vriend stelt onze vakantie samen steeds uit vanwege zijn bedrijf, maar ik mag nu een tussenvakantie gaan boeken voor eind september, hier kwam hij zelf mee :heart_eyes:

13 likes

Mijn vriend gaf me in zā€™n slaap een kus op mā€™n neus.:smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik heb een nieuw telefoonnummer en mijn vriend heeft me nu als ā€œPoppie :heart:ā€ opgeslagen omdat mijn naam al bezet was, hahaha ik voel me weer even 11

5 likes

Nawh, ik smelt ook helemaal als mijn vriend me ā€˜popā€™ of een afleiding daarvan noemt <3

2 likes

Awh, ja ik ook. Vind dat zo lief klinken haha <3

1 like

Even een heel oppervlakkig geluksmomentje: ik hou echt van mannen in pak, alleen heeft mijn vriend nog nooit een pak aan gehad (vindt hij verschrikkelijk zitten), maar nu heeft hij een heel belangrijk feest en is hij dus helemaal in pak inclusief stropdas :drooling_face:

We hebben net gefacetimed en ik werd helemaal gek, voel me zo gelukkig/trots als ik dan besef dat dat gewoon mijn vriend is, hallo waar heb ik hem aan verdiend?!

Zo sexy pfffff (Blame it on the eisprong)

18 likes

Mijn vriend en ik zijn nog niet echt bezig met samenwonen maar kunnen wel uren huizen bekijken of Funda. Gisteren liet hij me ook een huis in de buurt zien en ik ben echt blij dat onze huizensmaak overeen komt.

5 likes

Laatst ging ik later naar bed dan hem, en toen ik in bed ging liggen strekte ik mijn arm een beetje. Pakte mijn vriend mijn hand beet terwijl hij sliep haha ik vond het zo schattig :joy:

7 likes

Ik herken dat wel hoor! De mijne is ook niet romantisch en word ook wel eens ontevreden door de te lieve dingen die hier soms gepost worden.

Heb je er wel echt behoefte aan dat je vriend dat soort grote /kleine gebaren maakt? En zo ja, hoevaak/veel? Of kan je er ook wel zonder?

Ik heb een keer tijdens een moeilijke tijd in onze relatie een heel Amerikaans relatieboek geluisterd via storytell: the 5 languages of love. Het is natuurlijk geen harde wetenschap, maar het heeft mij helpen vertalen aan mijn vriend waar ik behoefte aan heb, hoe ik mijn liefde uitdruk en aan hem gevraagd hoe dat bij hem zit. Dat is verschillend, ik ben nogal van de lichamelijk aandacht (van een aai over mijn bol, tot tegen hem aan hangen/knuffelen en sex) en hij is meer van het samen tijd doorbrengen (dus samen naar de supermarkt, samen ontbijten etc). Hoe liever hij me heeft, hoe meer hij samen wil zijn. Voor dat inzicht dacht ik altijd Jezus luiwammes ga gewoon alleen (wat hem dan ook kwetste). Misschien heb je er iets aan, het is al een oud boek, dus ook vast online te vinden :).

4 likes

Okay, ik moet weer wat kwijt hoor en volgens mij gaat dit een lang verhaal worden, sorry daarvoor.
Ikzelf ben fotograaf en mijn vriend filmmaker (lekker clichĆ© dit). Hij was met mij mee geweest naar Stockholm, omdat daar een plek is waar ik, toen ik er nog woonde, veel fotografeerde. Ik ging terug omdat ik nieuwe en betere fotoā€™s wilde maken van die locatie. Ik ging er dat weekend 2 keer heen en de tweede keer dat ik erheen ging was op een zondagavond en hij wilde toen mee. Beetje verlaten plek, veel bomen, in de avond, regen. Hij vond het niet fijn dat ik alleen zou gaan. Dus hij ging mee om een beetje de wacht te houden en vervolgens om een beetje mijn assistent te spelen :stuck_out_tongue: Toen ik bezig was, zag hij een heel filmscenario voor zich, dus vertelde hij me dat hij een film wilde maken op de locatie waar ik al super veel gefotografeerd had. Ik reageerde toen heel positief, want dat vond ik leuk. Uiteindelijk waren mijn fotoā€™s af, super goed gelukt, ik helemaal trots. En hoe meer hij over de film begon die hij wil gaan maken, hoe meer weerstand ik begon te krijgen. Want eigenlijk voelde die plek als ā€˜mijn plekā€™, gezien ik er al zoveel ben geweest en het hier zo goed als onbekend is. Alsof hij aan ā€˜mijn kindjeā€™ zat. Which is bullshit, I know. Lekker kinderachtig van mijn kant. Dus nadat hij gister op zoek ging naar actrices, merkte ik dat het me echt dwars begon te zitten, dus besloot ik het te vertellen aan hem. Hoewel mijn moeder nog zei dat ik dat niet moest doen. Conclusie, ik heb het allerbeste vriendje ooit. Hij reageerde zo begripvol op mijn kinderachtige gedachte. Hij zei dat hij het begreep en met zā€™n project zou kappen als ik dat zou willen. Uiteraard gezegd dat ik dat echt niet wil en dat hij echt moet doorgaan ermee en ik alles wil weten en horen. Dat ik het alleen gezegd had, omdat ik niet wil dat mijn weerstand groter zou worden en als ik het uitspreek het ruimte krijgt, zodat het na een tijdje (hopelijk) wegtrekt. Hij zei na het gesprek dat hij zo blij met me was en dat hij het moedig van mij vond om er eerlijk over te zijn en hij is zo lief :cry: Kom ik aankakken met mā€™n kinderachtige gedachte en dan reageert hij zo begripvol. Wat moet die man met mij

18 likes

Mā€™n vriend snurkt vrijwel altijd, dus onderhand ben ik er wel aan gewend, maar vannacht werd ik er gewoon wakker van. Toen draaide ie zich om en stopte het, haalde zn neus op en toen was dat precies hetzelfde geluid als zn snurk waardoor ik moest lachen :joy::joy: Toen moest ie zelf ook lachen :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Mijn vriend gaat morgen rozen voor me halen. Love it. Alleen jammer dat ie het vooraf verteld en het niet als verrassing doet haha :see_no_evil:

10 likes

Niet zo boos doen over jezelf, je bent geen zeikwijf! Je ziet heel duidelijk ook de dingen die hij wƩl doet, maar neemt niet weg dat jij toch soms behoefte kan hebben aan iets anders?

Dat is echt niet gek hoor!

Ik ben dit weekend met mijn vriend (en veel vrienden) op een festival geweest incl kamperen en het was echt perfect! Zo blij dat ik dat met hem heb kunnen doen en dat hij zo lief, gezellig en lekker zichzelf was. Ben weer helemaal verliefd met van die prille verliefdheidskriebels en hij noemde me de vrouw van zijn leven #klef

5 likes

Net liet ik echt een harde scheet naast mijn vriend. Zegt hij:ā€™ Ok dan, mijn vriendin is officieel shrekā€™. Dus ik lach en zeg:ā€™ Bedoel je niet Fiona?ā€™. Zegt hij:ā€˜Neeā€™. :no_mouth: :joy:

23 likes

Hahaha thanks! Ik probeer het weleens op instagram maar mijn vriend houdt er niet van om op film enzo te staan echt heel irritant :joy:. Dat filmpje met die muur toen moest ik er ook afhalen van hem eigenlijk haha

2 likes

Ik ben nu een paar dagen op vakantie en ik blijf weg voor drie weken. Voordat ik wegging ging het niet zo goed tussen mij en mā€™n vriend, en een (tijdelijke) breuk zat er zelfs wel aan te komen (vanuit mij). Maar het is pas drie dagen en ik mis hem zo intens erg. Aan de ene kant zo kut want het moet nog voor zo lang maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ik hem zo mis, er is dus echt nog hoop voor deze relatie. Met mā€™n ex had ik dit totaal niet en toen heb ik het niet veel later ook echt uit gemaakt, dus ik waardeer het missen nu heel erg. Maar ook weer niet want ik kom pas in augustus weer terug :cry:

3 likes

Mijn vriend en ik sturen elkaar altijd kaartjes vanaf zakenreizen, en in zijn laatste noemt hij me zijn prinsesje en het is zo klef maar ook zo lief dus nu is hij straks kleine lepel ondanks de warmte.

15 likes

Zojuist voor de eerste keer thuisgekomen na vakantie sinds we samenwonen, en dus niet na een hele fijne week weer alleen naar huis. Zooo blij <3 echt een leuke vakantie ook!

11 likes

Dat is heel lief van je!!

2 likes