Het geluk dat een relatie heet

Zo lief en leuk! Ik waardeer dit soort kleine dingetjes ook echt enorm.

Ik ga denk ik mijn vriend een lief kaartje sturen. :heart: Ik heb niet het geld om voor hem allemaal dingen te kopen zoals hij voor mij doet dus ik doe het met kleine gebaren haha.

4 likes

Afgelopen weekend vierde ik mijn verjaardag, nadat iedereen weg was hebben we nog de hele nacht samen buiten zitten kletsen. Mijn ex is altijd een beetje een gevoelig punt, omdat dat net uit was toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Daar hadden we het een beetje over en ineens begon hij te huilen, toen ging het wel weer zei hij en ineens barstte hij echt in snikkend huilen uit. Hij kon ook gewoon niet praten omdat hij zo erg moest huilen. Uiteindelijk kwam er al snikkend uit dat hij gewoon zo veel voor me voelt dat het hem helemaal emo maakt.

27 likes

Ik had zin in chips, maar kon niet kiezen. Dus voor de grap vroeg ik om Heartbreakers, Hamka’s, Sensation, Nibbits en Bugles. Dat ligt nu allemaal voor me :smiley:

8 likes

Gisteren ging ik op pad met mijn vriend en zijn kinderen. We gingen onder andere waterfietsen en het was zo gezellig.

Mijn vriend appte ook dat hij het zo leuk vond en dat hij het fijn vindt om ons zo samen te zien. En hij had ook een filmpje gemaakt dat ik met zijn zoontje op een vlot zat en het is zo leuk ook om terug te zien. Ik ben echt blij en opgelucht dat het zo gaat.

17 likes

Dat is ook echt wat ik echt zo erg waardeer aan mijn relatie, wij laten elkaar heel vrij. Hij is ook in april in zijn eentje een weekend naar Florence gegaan, omdat hij gewoon even behoefte had aan in zijn eentje zijn en ik vind het zo chill dat dit gewoon kan bij ons. :pray:

3 likes

Haha ja hij is echt een mega lieffie, maar ik voelde me echt een koude bitch want moest dus niet huilen. Maar dat was volgens mij meer omdat ik schrok dat hij zo moest huilen, dat ik hem vooral ging troosten en probeerde te achterhalen wat er was.

Vind dit echt zo’n fijn topic om te volgen, word echt blij van alle verhalen ! Maakt ook echt dat ik me realiseer hoe blij ik zelf mag zijn met alle kleine gebaren die ik van mijn vriend krijg; net als, lieve knuffels, appjes of wakker worden met een vriend die zegt ‘goedemorgen lieffie’ :heart:

4 likes
  • hij heeft het vrijwel nooit koud, zeker in bed is ie echt een kacheltje. Nu niet per se heel fijn, maar in de winter echt heeerlijk
  • ik ben een lichte slaper en word altijd veel wakker s nachts. Heb dan de hinderlijke eigenschap dat ik hem ook vaak wakker maak. “weet je nog toen…?” “ik hoor een geluid!” “ben je die afspraak niet vergeten?” Hij wordt hier nooooit boos om. Echt vind dat zo fijn
    Het weekend kwam ie dronken thuis en toen las ik vannacht op de facebook van de politie van onze woonplaats dat ze boetes voor openbaar dronkenschap hebben uitgedeeld, o.a. vlakbij ons. Heb ik hem wakker gemaakt om te vragen of ie een boete voor openbaar dronkenschap heeft gekregen. Hij vond ‘t een domme vraag maar was niet geergerd dat ik hem wakker had gemaakt :relaxed:
4 likes

Ik heb al eens benoemd dat ik mijn vriend zoveel knapper vindt in blouses en nette broeken maar dat die dat nooit zou dragen want het is zijn stijl niet.
Nu hebben we een bruiloft waar die dat wel bij aanmoet dus hij heeft helemaal bedacht wat die allemaal gaat kopen en we stonden voor die winkel en hij zat echt bij alles ja dat wil ik ook wel en dat ook. En toen zei die dat die echt het geld niet had om nu een nieuwe kledingstijl te ontwikkelen en ik zat echt zo:

22 likes

Ik bedacht me gisteren dat het wel leuk was om mijn vriend een lief kaartje te sturen, maar Greetz lag er uit dus dat feest ging niet door. Staat er vanmiddag een enorme doos voor de deur met een bos bloemen en een kaartje. Zo lief! En heel toevallig haha.

14 likes

Ik voel me al twee dagen kut door een ruzie. Nu stapt mijn vriendje zo in de auto om het goed te komen maken. Hij moet 100km rijden. 100!!

Help, waar heb ik deze man aan verdiend?

10 likes

Ik heb zin om mijn vriend te verrassen door iets leuks naar hem te versturen per post maar ben compleet inspiratieloos

Kaart van Greetz? Reep Tony Chocolonely met zelf ontworpen wikkel? Bloemen? Thuisbezorgd? Helium ballon?

M’n vriend zit 4 dagen in New York voor werk en door een extra opdracht die ze hadden binnengehaald, hadden ze nog maar weinig vrije tijd over om wat van de stad te zien. Dat was natuurlijk wel jammer, maar ik zei tegen hem dat werken in NY nog altijd leuker is dan werken in Utrecht.
Reageerde hij: Zeker, maar ik vind het belangrijker dat jij dichtbij me bent.

:revolving_hearts:

18 likes

Haha nee, ik zei goedmaken maar bedoel uitpraten. We zaten allebei fout. Hij vond het te belangrijk om tot het weekend te wachten.

1 like

Ik had en deed dit ook (wel echt minder heftig met een flinke lading pillen en puffen kon ik wel werken) en ik heb nu al 3 jaar een mirena spiraal en ik heb nergens meer last van. Tis wel een stap maar ik ben er zo blij mee. Zie er nu al tegenop als die eruit moet (wil het jaar erop kinderen dus vind het te duur voor een jaartje).
Wel heel lief van je vriend!

2 likes

We hadden vorige week knallende ruzie en dat is uitgepraat en bijgelegd en nu ben ik weer zo verliefd en zijn we weer extra lief voor elkaar en ook een stuk voorzichtiger met dingen uitdrukken richting elkaar en bellen we weer iedere dag.
Veel beter voor de relatie!

10 likes

Ik ben vaak eerder wakker en dan kijk ik naast me en ligt ie zo lief en vredig te slapen en dan word ik soms overvallen door een geluksgevoel zo van aaaah jijjj ik wil jou doodknuffelen maar probeer hem wel te laten slapen hoor.

7 likes

Dit topic. :heart:

5 likes