Het geluk dat een relatie heet

Hahahahahaha love it

Ik was vanochtend al vroeg wakker maar mn vriend lag nog te slapen, zegt ie ineens "ik ben echt zo dol op je":heart_eyes:

8 likes

Vriendje maakt het huis schoon en gaat zo meteen koken zodat ik rustig door kan werken aan mijn werk en school. Hoefde het niet eens aan hem te vragen, het was z’n eigen idee zodat ik minder erg hoefde te stressen :two_hearts:

2 likes

Vandaag was ik aan het koken, en toen kwam mijn vriend kijken wat ik aan het doen was, en toen zei ik dat ik een chef kok was, en zette ik een soort Mexicaans/oost Europees accent op. En hij ging me toen de hele tijd vragen stellen over ‘mezelf’/ mijn personage ‘jeffe cook’ haha. En het werd gewoon steeds weirder en dommer haha, maar mijn vriend ging er helemaal in mee. Hij zei toen op het eind van:’ dit heb je echt lang volgehouden eigenlijk’. En toen zei ik in dat domme accent:’ ja, al zes jaar he, ik ben blij dat ik nu eindelijk de echte ik kan tonen’. Hij:’ wat?’. Ik:’ wow waar ben ik? Het afgelopen half uur is een waas’. Ik weet niet ik vond het echt zon leuk dom moment haha.

33 likes

Mijn vriend fietst 's ochtends vroeg door de weilanden naar zijn werk. Soms krijg ik als ik wakker word een kus-selfie van hem op de fiets, met slaperige oogjes, omringd door grasland. ZĂł schattig :heart_eyes:

20 likes

Geniaal dit hahaha

1 like

Vandaag eindelijk m’n vriend weer gezien nadat hij in z’n eentje op vakantie was geweest. Lekker klef de hele middag knuffelen haha

2 likes

Oh my! Houden die man!! :two_hearts:

1 like

Awww thanks haha :blush:

1 like

Ik vind dit zo’n lief topic! :heart:

Mijn vriend is zo lief dat ik me eigenlijk een beetje schuldig voel. Vooral de laatste tijd komt er best wel veel op hem neer en hij klaagt eigenlijk nooit. Wat ik enorm schattig vind: hij is helemaal niet bijgelovig, maar heeft een aantal jaar geleden bedacht dat hij een geluksshirt heeft. Bij elk ziekenhuisbezoek in de afgelopen jaren heeft hij dus dat shirt aan. Ik krijg elke keer de neiging om aan alle verpleegkundigen uit te leggen dat we écht niet arm zijn en dat ie écht wel meer kleren heeft. :joy:

21 likes

jeeeetje zeg dit topic! Zoveel liefde! :two_hearts:

Mijn vriend heeft een keer mijn pizza opgegeten, die ondersteboven op de smerige vloer van mijn zieke tante was gevallen. Zij liet hem vallen en hij zag mijn woedende hoofd en zei meteen dat hij hem wel at. Toen mocht ik zijn pizza en was er een rel voorkomen. Echte romantiek

25 likes

Love mijn vriend die heel slecht uit bed kan komen, maar toch voor mij vanochtend naar de bakker is gegaan voor verse croissantjes en jus.

8 likes

Gefeliciteerd! Gaan jullie het vieren?

1 like

Oh dat is jammer. Beterschap voor je zoontje en anders gewoon een andere dag vieren.

1 like

Ik zit eventjes minder lekker in m’n vel, gewoon wat stress en werk gerelateerde struggles. Maar m’n vriend is zo ontzettend lief voor me! Heel begripvol en niet pusherig maar staat wel 100% voor me klaar. Gewoon echt precies wat ik nu nodig heb

5 likes

Mijn vriend is zó lief ondanks dat ik de laatste paar dagen niet zo lekker in m’n vel zit en hij dit soms ook een beetje te verduren krijgt. Wordt nooit boos en geeft me alleen maar meer knuffels en kusjes. Het is cute.

6 likes

Echte liefde.

1 like

Vrijdag gaan we uiteten (bij een Argentijns restaurant) omdat ik heel droog zei ‘hey we hebben een half jaar’ en toen zei hij dan neem ik je mee uit-eten om het te vieren!

Wat een schatje. :heart:

15 likes

Nog gefeliciteerd!! :gift_heart:
Hebben jullie het nog kunnen vieren?

1 like