Hebben onverwachts zo’n gezellige Valentijn gehad samen, hadden eigenlijk een verjaardag van familie. Wel redelijk dramatisch ook. We zouden dien naar een Verjaardagsfeestje gaan, met de auto, helemaal ready to go met kado + hond. Gooit mijn vriend de klep van de auto dicht en klapt de ruit er uit. Stonden echt met verbazing een paar seconden te kijken van hooooly shit wat was dit??? Hele harde klap en ooooveral glas. Totdat we ineens onze hond in onze ooghoek door de straat zagen rennen en ik naar de riem keek en alleen nog maar een losse lijn met zijn tuigje eraan bungelend vast had. Hij was dus als een soort Houdini ontsnapt van schrik ofzo? Maar goed dat was dus ff paniek want wonen aan een drukke straat waar auto’s hard rijden en ook trams etc. Hond eindelijk gevangen en naar binnen gebracht, konden we glas gaan ruimen. Besloten om dus maar thuis te blijven, gezellig avondje muziek aan en wijntjes drinken. Gaat mijn vriend naar de wc, staat de hele wc blank en drijft zijn drol bovenop. Samen de wc gedweild en uiteindelijk nog tot 4 uur snachts gezellig gedanst en gekletst, dat was echt extreeeem fijn en voelde me zooo verliefd. Maar jezus zeg, wat een avond zijn verklaring is overigens dat alles allemaal gebeurde om er voor te zorgen dat we niet de weg op gingen, hij had het gevoel dat we soort van gered zijn van een mega eng snelweg ongeluk ofzo. Vind ik ook wel een lieve gedachte van hem haha.
Ook wij wilde niks aan Valentijn doen. Kom ik thuis van m’n werk (erg intensief) heeft hij een kruikje in bed gelegd en m’n joggingpak klaargelegd.
Vervolgens kom ik beneden heeft hij allemaal hapjes GEMAAKT en spelletjes klaar staan voor een tapas avondje samen
Man van m’n leven hoor jongens
Ik hou ervan dat we elkaar bijna iedere dag lastig vallen met stukken tekst van het Koningslied. Als de een aan de ander vraagt om een verzoekje dan is het eerste nummer echt veel te vaak het Koningslied. Als we aan de ander vragen: oké ben je er klaar voor? Dan zegt de ander altijd: kun je dat ooit echt zijn? Het is mij betreft het beste nummer uit de Nederlandse taal. En niemand vindt het grappig behalve wij :’)
Op Valentijnsdag had ik mijn vriend een kaart en een snoep pizza gegeven.
Ik heb echter een week aan moeten horen hoe verschrikkelijk hij Valentijnsdag vindt.
De lol was er dus voor mij daardoor er ook wel een beetje af. Ik heb niks gekregen op Valentijnsdag.
Gisteren ging de deurbel. Een groot Greetz pakket, voor mij!
Ik maakte hem open en er kwam een ballon uit met een kaartje. Daarin stond “eindelijk is Valentijnsdag voorbij en kan ik iets liefs doen zonder dat het daarmee te maken heeft”.
Ik vind het zo lief van hem. Hij is nooit echt van de cadeautjes.
En hij had mijn voornaam met zijn achternaam gebruikt
Hahaha dit vind ik echt heel grappig Koningslied ook echt
mijn vriend verzint vaak wel eigen teksten op liedjes wat ie dan voor mij of voor de konijnen zingt. Of juist hele vunzige teksten (op liedjes van Nick en Simon of Jan Smit schudt ie ze echt zo uit z’n mouw
)
Nog een trucje trouwens. Ik weet niet wie er YouTube filmpjes kan aanzetten door te casten naar de tv, maar dat doen wij wel. Je kunt namelijk echt super irritant zijn. Soms kun je zelfs filmpjes casten wanneer je in de trein zit (geen idee hoe, iets met WiFi volgens mij.) Dit werkt niet altijd, maar als het werkt is het heel fijn om het Koningslied op maximaal volume aan te zetten. Vooral wanneer de ander net iets anders aan het kijken is.
Hahha wij doen dit ook soms. En ook dat stuk van ‘Hou je veilig zolang als ik leeef’, hebben wij ‘hou je veilig!’ van gemaakt als een soort kreet als je weggaat. A la ‘rustig aan he, joe!’. Dus dan gaat hij boodschappen doen en voordat ie dan de deur uitloopt ‘hou je veilig!’
Één van de liefste dingen ooit vind ik niet-Nederlandse mensen Nederlands horen praten. Nou heb ik het met mijn vriend echt enorm getroffen, want hij komt uit het buitenland maar doet echt zijn best. Ik appte hem net “eet smakelijk!” en kreeg als reactie “dank u lekkerdink”. Oh en @ Koningslied discussie hierboven, mijn vriend vindt dat om een of andere reden ook helemaal het einde. Soms zegt hij ineens heel blij “W van Willem!”.
Haha oke dat is wel heel erg schattig. Het is zo’n heerlijk nationalistisch nummer. Op zich niks mis mee, maar omdat we als heel Nederland collectief gingen haten op het nummer (en de tekst) werd het toch nog een bijzondere gebeurtenis.
Mijn vriend en ik gingen laatst voor een nieuwe auto kijken bij een dealer. Ik zag er eentje staan die me wel wat leek en het eerste wat mijn vriend checkte was of de auto wel Isofix heeft. “Voor later.” Hij moest me uitleggen wat het was en heb toen heel hard geglunderd vanbinnen.
Ah zo lief!
Ik nies nogal vaak en altijd zegt mijn vriend dan “heee” op een toon alsof ie zich heel erg zorgen maakt omdat ik moet niezen. Laatst stond ik op hem te wachten terwijl hij in een paskamer stond te passen en ik moest natuurlijk weer niezen, hoor ik echt 5 meter verderop heel zachtjes “hee”. Moet er altijd om lachen!
Ik had geen paraplu bij me vandaag en toen is mijn vriend me met paraplu bij de metro komen ophalen. En hij heeft een puzzelplaat gemaakt, zodat ik bij hem thuis dan ook kan puzzelen
Ah zo schattig haha. Dat hij ook weet wat dat is!
Dacht laat ik eens weer een briefje achter laten met ‘Love you, werkse’ zodat hij het in de ochtend kan lezen. Heeft meneer het niet eens gezien terwijl ik nog gezorgd heb dat het duidelijk zichtbaar op tafel ligt, naja in ieder geval toen hij het s avonds pas zag vond hij het alsnog lief van me
Mijn man is zo lief. Ik ben super ziek en hij is al het hele weekend voor me aan het zorgen, terwijl ik me groen en geel hebben zitten ergeren (inwendig) toen hij de vorige keer ziek was. Tbh lijdt hij wel ernstig aan de mannengriep heb me voorgenomen de volgende keer wat beter voor hem te zorgen
Langer dan drie jaar samen, 4 nachten en dagen aan een stuk door samen geweest, hij is nu 2 uur weg en ik mis hem
Zoals jij laatst tegen mij zei: natuurlijk verdien je hem! Hij is niet voor niks bij je.
Mn vriend die zoooo lief is kan er gewoon niet over uit. Hij gaat vanavond de kroeg in en hoewel ik dat een beetje kut vind in onze situatie (wil gewoon ff niet zoveel alleen zijn), weet ik dat hij ook gewoon ff een avondje lamlullen nodig heeft. Dus ik ga zo naar de supermarkt om em morgenochtend een katerontbijtje te brengen op bed