Ik had via Etsy een sterrenkaart laten maken met daarop de sterrenhemel van de dag dat we elkaar voor het eerst hebben ontmoet en de eerste date hadden. Vond mijn destijds vriend, inmiddels man, geweldig!
Ik had vandaag voor mn vriend en mij 2 verschillende pakken drinken meegenomen wat we heel lekker vinden maar niet vaak in huis halen. Dus toen hij thuis kwam ging ik hem verrassen met dat drinken⊠en vervolgens haalt hij precies dezelfde pakken uit zijn tas die hij had meegenomen om mij te verrassen <3
Wij hadden laatst een bezorger van de AH thuis die een beetje nors was, en niet heel vriendelijk deed gewoon. Dus toen hadden mijn vriend en ik het daar over, dus ik zeg:âNee hij was echt niet vriendelijk nee, want ik deed gewoon super aardig tegen hemâ. Toen zei mijn vriend:âI know you were being all sweet and he just took your cuteness for granted, I wonât allow itâ
hahahaha ik moest er wel om lachen, vond het wel schattig.
Ik vind mijn vriend zo lief met ons vogeltje. Hij noemt hem altijd âour handsome boyâ en vindt alles wat hij doet helemaal geweldig haha. Hij werkt thuis en ik krijg altijd wel een paar fotoâs van hoe het met hem is of een update over wat hij nou weer uitvreet. Dat beestje heeft hem helemaal ingepakt, en gister toen we in bed waren zei hij:
âI really love Beaky, youâve made a really good choice with him,â nawww ik smelt hoor.
Oke ik moet dit vragen vanwege je forumnaam. Komt Beaky van Buckbeak?
Omg wat een gemiste kans.
Beaky komt van een of ander raar Brits lied die mijn vriend leuk vond toen hij jong was en ik vond de naam gewoon leuk haha.
Eten is echt onze love language. Dit weekend zat ik echt heel erg in de stress door alles wat er gebeurt, had hij stiekem sushi voor me meegenomen. En een tas met snoep, koekjes en ijs hahaha dat vind ik niet eens lekker allemaal maar het was zogenaamd voor mij. Hij heeft het natuurlijk allemaal zelf gegeten.
Nu heeft hij stress, zijn bedrijf probeert het zusterbedrijf te redden dus hij heeft vandaag een werkdag van 13 uur en krijgt maar liefst 10 extra stuks betweterige ouwe slagers voor zân kiezen waar hij leiding aan moet geven. We hadden het er gister over wat we het meest zouden missen als er een lock down komt en hij zei dat hij al een week zin heeft in een Long Chicken, dus ik heb net de BK gebeld of ze nog open zijn en bezorgen en jawel, er is een Long Chicken onderweg. Die gooi ik vanavond voor hem in de oven! Zonder slaai.
Mijn vriend is al bijna een week bij me door de Corona-toestand en het is zo fijn.
Op dit moment zit-ie naast me en doet hij Dungeons & Dragons. Hij speelt een dwerg. Het is echt een beetje weird allemaal, maar ik hou zo enorm veel van deze man en ben zo enorm dankbaar dat ik in deze spannende tijden iemand naast me heb die me zo gelukkig maakt.
Ben eerder enorm verliefd geweest en echt veel van anderen gehouden ook, maar ik heb nog nooit zoveel vertrouwen in een relatie gehad als nu en dat vind ik echt fijn.
Ik vind het gĂȘnant om te posten, maar door allerlei angsten ben ik de laatste tijd echt een wrak. Ik krijg haast niks meer uit mân vingers in het huishouden enzo. En mân vriend heeft gewoon alle verantwoordelijkheden op zich genomen terwijl hij ook al overuren draait op het werk. We hebben het er uiteraard vaak over en dan zeg ik hem dat het niet hoeft. Maar hij zegt zelf dat hij het juist fijn vindt dat hij op die manier iets voor me kan betekenen. Heb ik echt geluk mee dus.
Ik vind dit echt ontzettend schattig 
Ik heb vriend net gemillimeterd. Heeft ie normaal nooit, maar âde kappers zijn dicht en ik zit toch nog 2 weken thuisâ en omg hij is echt 10 x zo knap geworden 
We werken nu al 2 weken samen van thuis uit en ik vind het nog altijd alleen maar leuk om zo veel samen te zijn.
Wij wonen niet zo groot en een kind erbij, dus had de hel verwacht, maar we vinden het ook hartstikke gezellig en zijn mega productief 
Gezellig iedere dag samen ontbijten en lunchen. Om de beurt even het kind laten luchten bij gebrek aan tuin, of met hem spelen. Het gaat echt prima! Ik mis overigens wel mân me time een beetje. Maar het is voor een goed doel 
Mijn vriend wil dat ik dit ook bij hem doen maar volgens mij staat hem dat helemaal niet. Ik probeer er ook steeds maar overheen te praten zodat hij afgeleid is en het vergeet.
Hahaha nou ik was ook wel even bang, dus we hebben eerst 5 mm gedaan, toen een uur later 3 mm en een dag later pas zonder opzetstukje, zo kon ik een beetje wennen. Maar uiteindelijk was het dus mega heet 
Dat zei ik ooit ook een keer tegen mijn vriend en het baardje is nooit meer weggegaan en nu zou ik hem nog wel eens een keer willen zien zonder baardje eigenlijk
En ik vind het dus een hele gewaarwording als mijn vriend bij mij thuis werkt en ik hoor hem dan praten met zijn collegaâs. Ik vergeet altijd dat hij een serieuze baan heeft en dan is het opeens best sexy ofzo? 

Ik moet altijd zo hard mijn lach inhouden als die van mij aan het bellen met cliënten is, dan gaat hij opeens rondjes lopen en het huis opruimen.
We hebben een 2 persoons matras in de woonkamer tussen de bank en de tv gelegd. Hebben inmiddels 2 seizoenen geer&goor terug gekeken, gezellig wijntje erbij en ik heb net zijn teennagels gelakt. Laf it.
Mijn vriend en ik zijn spontaan/noodgewongen weer gaan samenwonen door de Coronacrisis en ik vind het echt zo gezellig! Had gedacht dat ik er meer moeite mee zou hebben of dat we meer (kleine) irritaties zouden hebben, maar dat is niet het geval.