Natuurlijk, dat doe ik al jaren. Gewoon daten voor de fun, de aandacht, alleen wanneer je zin hebt en zonder verplichtingen. Heerlijk!
Hoe vind je dan een leuke date? Tinder vind ik niks, zijn er betere alternatieven?
Er zijn veel leuke andere apps! Bumble hoor ik goede verhalen over (dan moet je als vrouw als eerste praten) en ik had toen ik de vorige keer single was leuke dates via Happn en Inner Circle. Ik ben er nu nog lang niet aan toe maar ga het uiteindelijk ook wel weer doen. Wordt vast leuk of in ieder geval altijd een mooi verhaal te vertellen!
Zo zonder verwachtingen daten vond ik het leukste wat er was, elke keer weer een totale verrassing.
Ik voelde me zo gelukkig toen het uit was, alles zelf beslissen, koken wat ik wil. Eten wat ik wil, hoe laat ik wil. Opstaan hoe laat ik wil, blijven liggen zo lang ik wil. Doen wat ik wil met vrienden of alleen. Zo fijn.
Ben nu al 2 maanden aan het daten en vind die onzekerheid daar omheen zo intens kut. Ook al hebben we het mega leuk hoor.
Maar voelde me zonder man in mijn leven veel vrijer. Ben me zoveel beter over mezelf gaan voelen sinds het uit is, heel fijn. Gun dat iedereen hier!
Ik heb bumble geïnstalleerd en het leek best leuk. Maar toen kwam ik erachter dat als ik wil chatten met iemand, ik 12 euro per maand moet betalen. Vind Ik best veel geld. Tja. Misschien toch maar tinder?
Oh wat raar, dat is dan nieuw. Een paar maanden geleden kon je gewoon gratis matchen en chatten en waren er wel wat betaalde opties.
Ja ik vind het best jammer. Ik kan niks zonder bumble boost te activeren. Dat kost 12,66 euro per maand. Is echt te duur voor mij.
Ja, ik heb nog nooit betaald voor zo’n app en ben ik ook niet van plan haha. Vind het ook best veel, niet eens eenmalig.
M’n ex belde net. De vorige eigenaresse van onze hond zit hem te stalken. Omdat het uit is tussen ons en ze maakt zich zorgen over de hond. Of ik haar wilde bellen? Ja zeg, ik ben gekke henkie zeker. Ga het zelf oplossen als je gestalkt wordt door een vrouw.
Ben trouwens begonnen met Tinder. Ik zet mn avonturen wel in het Tinder topic. Tijd voor het echte single life. Daten😁
huh wat raar? ik heb sinds 2 weken ofzo ook bumble maar ik kan gewoon chatten en hoef niks te betalen?
Ja ik kreeg eerst ook een betaalscherm maar toen drukte ik dat weg en kon ik chatten!
He? Dat is inderdaad raar. Ik snap niet hoe dit kan. En ik heb gisteren Tinder geïnstalleerd. Maar daar kan ik ook niet veel mee zonder te betalen.
Heh? Tinder kun je prima gebruiken zonder te betalen.
Met tinder kun je alles gewoon zonder te hoeven betalen hoor
Ik weet het niet. Het lukt niet zo goed. Maar het heeft ook geen haast.
Haha, inderdaad!
Ja ik weet hoe ik moet terug gaan. En swipen lukt prima. Ik krijg alleen geen match of bericht. Ben misschien een beetje ongeduldig 
Wat fijn!