Het geluk dat single zijn heet

Helemaal zelf je eten en snacks kunnen bepalen. Ik kan prima chips als avondeten eten maar ja dat ga je je date die komt eten niet voorschotelen. En ja, dan wil je ook wel een dessert of wat lekkers s avonds bij de koffie maar nu zit ik dus met allemaal lekkere dingen in huis terwijl ik die verleiding helemaal niet kan weerstaan :confounded:

5 likes

Heb zelf een relatie en de schoonouders zijn hier al een paar keer opgenoemd maar wat zou ik graag allebei de kerstdagen in pyjama omringd door chips in bed slechte films willen kijken. Alle gordijnen dicht want fuck daglicht en douchen als ik daar eventueel zin in heb. En anders ook gewoon niet. En als ik menselijk contact zou willen kies ik zelf wel naar wie ik ga, niet dat verplichte programma met de schoonfamilie die ik überhaupt liever vermijd laat staan op m’n vrije dagen.

3 likes

Aangezien ik skeer ben komt er nu een fwb een pizza naar me brengen :joy:

Love it

21 likes

Na 3,5 jaar relatie nu weer single. Ik heb deze keer zelf een einde gemaakt aan de ellende. Nu ben ik veel gelukkiger. M’n ex was de laatste maanden zo vaak boos en agressief. Ben zo blij dat ik nu rust heb.

Edit. Die rust bleek relatief. Ook via WhatsApp wil hij ruzie maken. Ik doe m’n uiterste best om m’n grenzen te bewaken. Mijn ex blijkt gewoon een hele nare man te zijn.

6 likes

Fijn dat je de keuze hebt gemaakt!
Ik wil niet topic politie spelen, maar misschien heb je meer aan het break-up topic? Daar kan je misschien beter je ergenissen kwijt. Hier zitten vooral meiden die al lang single zijn en daarmee strugglen.

Is er een break up topic? Goed idee, ga ik naar kijken.

Break up topic is members only en ze is nog niet zo lang lid.

1 like

Ik kan het helaas niet vinden.
@Sjern

Aha. Helaas heb ik daar geen toegang toe.

Ben ook weer single, heb het zelf uitgemaakt. Zo verwarrend! En gek om het weer alleen te gaan doen! Maar meteen even goed begonnen door in mijn eentje naar de bios te gaan. Dat vind ik altijd heerlijk!

11 likes

Ik ben ook echt sinds een paar maanden zoooo gelukkig alleen. Ik ben al heel lang alleen, maar ik ben zo blij dat ik er zo van kan genieten en dat voelt als denk ik wel het grootste goed. Deze week wees ik een veel te gulzige man af die na 1 date al helemaal wist dat hij een relatie met mij wilde. Dat voelde zo afstotelijk :confused: ook de eerste keer dat ik iemand zo afwijs. Beetje naar misschien, maar het voelt ook heel lekker eens een keer de andere kant te ervaren haha

3 likes

Ik vind het single zijn heerlijk. Maar misschien wil ik wel weer gaan daten. Gewoon voor af en toe. Niet voor een relatie. Zou dat kunnen?

3 likes

Natuurlijk, dat doe ik al jaren. Gewoon daten voor de fun, de aandacht, alleen wanneer je zin hebt en zonder verplichtingen. Heerlijk!

7 likes

Hoe vind je dan een leuke date? Tinder vind ik niks, zijn er betere alternatieven?

Om toe te voegen aan @Schattepatat, ik zou wel open zijn naar die mannen dat je geen relatie wilt, om gebroken harten te voorkomen, maar verder: tuurlijk kan dat! Tinder staat inderdaad vol haha
Edit: lees nu dat je juist geen Tinder wilt. In dat geval zoek ik ook naar de gouden tip, dus kan je niet helpen

1 like

Er zijn veel leuke andere apps! Bumble hoor ik goede verhalen over (dan moet je als vrouw als eerste praten) en ik had toen ik de vorige keer single was leuke dates via Happn en Inner Circle. Ik ben er nu nog lang niet aan toe maar ga het uiteindelijk ook wel weer doen. Wordt vast leuk of in ieder geval altijd een mooi verhaal te vertellen! :slight_smile: Zo zonder verwachtingen daten vond ik het leukste wat er was, elke keer weer een totale verrassing.

1 like

Ik voelde me zo gelukkig toen het uit was, alles zelf beslissen, koken wat ik wil. Eten wat ik wil, hoe laat ik wil. Opstaan hoe laat ik wil, blijven liggen zo lang ik wil. Doen wat ik wil met vrienden of alleen. Zo fijn.
Ben nu al 2 maanden aan het daten en vind die onzekerheid daar omheen zo intens kut. Ook al hebben we het mega leuk hoor.
Maar voelde me zonder man in mijn leven veel vrijer. Ben me zoveel beter over mezelf gaan voelen sinds het uit is, heel fijn. Gun dat iedereen hier!

9 likes

Ik heb bumble geïnstalleerd en het leek best leuk. Maar toen kwam ik erachter dat als ik wil chatten met iemand, ik 12 euro per maand moet betalen. Vind Ik best veel geld. Tja. Misschien toch maar tinder?

1 like

Oh wat raar, dat is dan nieuw. Een paar maanden geleden kon je gewoon gratis matchen en chatten en waren er wel wat betaalde opties.

Ja ik vind het best jammer. Ik kan niks zonder bumble boost te activeren. Dat kost 12,66 euro per maand. Is echt te duur voor mij.

1 like