Het geluk dat single zijn heet

Ja ik vind het best jammer. Ik kan niks zonder bumble boost te activeren. Dat kost 12,66 euro per maand. Is echt te duur voor mij.

1 like

Ja, ik heb nog nooit betaald voor zo’n app en ben ik ook niet van plan haha. Vind het ook best veel, niet eens eenmalig.

M’n ex belde net. De vorige eigenaresse van onze hond zit hem te stalken. Omdat het uit is tussen ons en ze maakt zich zorgen over de hond. Of ik haar wilde bellen? Ja zeg, ik ben gekke henkie zeker. Ga het zelf oplossen als je gestalkt wordt door een vrouw.

Ben trouwens begonnen met Tinder. Ik zet mn avonturen wel in het Tinder topic. Tijd voor het echte single life. Daten😁

2 likes

huh wat raar? ik heb sinds 2 weken ofzo ook bumble maar ik kan gewoon chatten en hoef niks te betalen?

Ja ik kreeg eerst ook een betaalscherm maar toen drukte ik dat weg en kon ik chatten!

1 like

He? Dat is inderdaad raar. Ik snap niet hoe dit kan. En ik heb gisteren Tinder geïnstalleerd. Maar daar kan ik ook niet veel mee zonder te betalen.

1 like

Heh? Tinder kun je prima gebruiken zonder te betalen.

Met tinder kun je alles gewoon zonder te hoeven betalen hoor

2 likes

Ik weet het niet. Het lukt niet zo goed. Maar het heeft ook geen haast.

Haha, inderdaad!

Ik heb hier een screenshot. Kun je dat zien?

Ja je moet betalen om te zien welke mannen jou leuk vinden! Zo te zien heb je daar op geklikt (de 99+).
Maar je kan gratis zelf swipen en dan wachten tot je een match hebt.

Ja ik weet hoe ik moet terug gaan. En swipen lukt prima. Ik krijg alleen geen match of bericht. Ben misschien een beetje ongeduldig :blush:

1 like

Ik up deze weer eens, sta bijna te kijken van mezelf nadat ik eigenlijk fulltime poster was in het leed dat single zijn heet topic.
Maar man, ik geniet er momenteel even zo hard van. Terwijl ik niet eens aan het daten ben ofzo.
Ik heb nu zo’n lekker ritme met werken, boodschappen halen, koken, serietje kijken, boekje lezen, langs bij familie, dingen doen met vrienden. Ik zit er helemaal lekker in. Ik voel me ook echt goed momenteel (ik dank de ontwikkelaar van antidepressiva) en ik heb ook vet veel zelfvertrouwen. Gevoel dat ik echt een superlekker wijf ben haha. En geen daten = geen drama voor mij, dus ik heb ook geen knagende onzekerheden ergens of wat dan ook.
Dit is voor mij echt heel vaag hoor, ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo :+1: ben geweest.
Nouja dus ik dacht, in plaats van weer ergens hier op het forum te zeiken over mijn single status, zal ik er eens blij over doen!

EDIT: oke als ik dan nog over één ding moet zeuren is dat ik dus al 7 maanden droog sta, dat is wel even kut. Maar ONS/scharrel is helaas niet geschikt voor mij gezien de grens seks/liefde nogal vaag is bij mij, maar ik ben ook erg dankbaar voor het bestaan van de Satisfyer.

37 likes

Wat fijn!

1 like

Er zijn weinig dingen die de satisfyer kunnen vervangen, zelfs geen piemel (in de meeste gevallen)

2 likes

Heeee wat goed om te lezen zeg! Ik ben ook van plan om die vibe op te pakken. :sunglasses: Geen mannen geen drama just me myself and I jwz :v:

3 likes

Wat fijn zeg!! Motiverend om dit te lezen.
Hou het vast :grin::grin:

3 likes

Ah dit klinkt heel fijn! Geniet van het gevoel haha

1 like