Ah jaa die was ik vergeten. Ze zitten al vol voor het hele weekend ![]()
Houdt van eten
Brasserie Groen
Ah dat ziet er goed uit, veel vis
alleen pas 19 januari open. En die jij noemt @Solee heb ik opgeslagen voor na m’n zwangerschap. Alleen maar vega keuzes zowat voor zwangeren en heel machtig lijkt het, maar die andere gerechten lijken me ![]()
Ik ben enorm fan van Bistro Basta. Zit wel buiten het centrum (Helpman), maar het is echt de moeite waard, dus als je bereid bent om een stukje te fietsen is dit echt een aanrader!
Belangrijke dingen ![]()
![]()
Bedankt voor het delen! Heb me direct aangemeld ![]()
Heb me ook aangemeld! Super belangrijk dit initiatief.
Wat zijn nou echt leuke restaurants (bistro’s?), redelijk laagdrempelig, waar je ook heen kan als je alleen een wijntje wilt drinken? In de sfeer van Bistro Boys (maar dat zit dus compleet vol). Wadapartja gaat zo vroeg dicht, Gustatio / olijfboom / slingerij / buurman&buurman zijn altijd lekker, maar wel alleen voor het eten. Concerthuys vind ik matig de laatste tijd (het stinkt daar altijd naar frituur), en de Uurwerker ben ik ook wel een beetje ontgroeid. En Bax Bier vind ik ook heel gezellig, maar eerder met een groepje!
Ik woon al een paar jaar niet meer in Groningen maar wij gingen wel eens wat drinken bij Pronk, hebben in de zomer ook een fijne terrastuin.
Of cafe de sigaar?
Ik vind Rabenhaupt een fijne plek met een goede borrelplank ook!
Ik ben nu op weg naar Groningen en wil ergens lunchen heeft iemand tips?
Wadapartja, Pernikkel, Pigalle
Beetje uit m’n comfort zone maar ik ben een tijdje geleden verhuisd naar Groningen. M’n sociale cirkel hier is nog wel vrij beperkt. Zitten er hier meiden die het leuk lijken om een keer iets te doen?
Ik ben voor van alles in: naar de kringloop, sporten, ergens koffie drinken.
Of misschien insta uitwisselen en zien wat daar van komt? ![]()
Lijkt mij leuk! Weet niet of je van vintage kleding houdt, maar ze hebben eens in de zoveel tijd een Vino Kilo sale.
Lijkt mij ook leuk! Hit me up als je eens ergens wat wil gaan drinken ![]()
Ik ben ook soort van nieuw. Hoe oud zijn jullie?
Bar 1672, hele leuke sfeer (jazzy muziek, knus etc) en heerlijk eten, maar dus ook een winebar. Ook interessante cocktails etc.
Ik ben 24. Ik kan misschien een groepsgesprek aanmaken hier (kan dat?), dan kunnen we daar insta/nummers uitwisselen!
@Solee @Lumos
Jaa, goed idee! Ik ben 28, trouwens.