Het Groningentopic

Imono? Daar at ik altijd graag maar ik ben geen ~kenner~

1 like

Hao2go!

7 likes

Jaa dit! De beste sushi en vriendelijke mensen

1 like

Ja hier bestel ik tegenwoordig ook!

Oee dit ziet er goed uit. Ben uiteindelijk voor Fujiyama gegaan. Dit bestel ik de volgende keer. :smile:

Wie weet een goede pedicure die ook gellac doet in Groningen of omgeving Winsum?

Beautysalon Anita? Ik weet niet hoe haar pedicure is, een vriendin gaat er wel eens heen voor schoonheids behandeling. Zit tussen Winsum en Garnwerd.

1 like

Eindelijk zit er een goede piercer in Groningen. Ze gaat in januari open. https://instagram.com/de_gaatjesmakerij?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kan echt niet wachten. :heart_eyes:

Haha nou werd ook wel tijd dat die toko open gaat :sweat_smile: Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!

1 like

Hoe gaat de dr. Denker bij jullie? Ik vind m best lastig dit jaar!

1 like

Wij hebben er nu 22. Ik vind het een leuk onderwerp.

2 likes

Ja even een frisse blik helpt ook! Soms kun je je zo blind staren! En gelukkig komt mijn zusje vanavond want samen associƫren werkt toch het fijnste

Ik had tot vorig jaar nog nooit van de puzzel gehoord, maar ze hebben ā€˜m hier net opgelost met de (schoon)familie.

Ik had een tijdje terug hetzelfde bij Oxioli, maar dan met gellak. Het was prima gedaan hoor, maar de taalbarriĆØre vond ik wel vervelend. Het duurde soms even voor ik begreep wat ze wilde dat ik deed omdat ze echt geen enkel woord Engels of Nederlands sprak.

1 like

Ik dacht toevallig vanochtend nog aan je en dat ik het heel attent zou vinden als je nog zou hebben onthouden een review van Oxioli te geven want zou het helemaal begrijpen als je dat zou zijn vergeten en toen kreeg ik niet lang daarna de melding van je post, toevallig :smile:. Gelukkig is het wel mooi geworden maar helaas niet zo mooi als je gewend bent. Snap dat de taalbarriĆØre inderdaad maakt dat je je niet helemaal fijn voelt, ik zou mij daardoor ook niet helemaal welkom voelen terwijl je als klant juist in de watten wilt worden gelegd en wilt ontspannen. Hopelijk volgende keer weer een lekker relaxt moment bij de Lash en Brow bar.

Ik ben net terug van mijn lash lift bij de Lash en Brow bar, ze hebben ook mijn wimpers geverfd en wenkbrauwen gewaxt. Ik ben er erg blij mee, ben erg benieuwd hoe lang het zo blijft zitten! Ik heb niet hele lichte wimpers qua kleur maar is wel even wennen dat mijn onderste wimpers nu ook allemaal donker zijn. Normaal doe ik alleen in het midden van mijn onderste wimpers mascara denk ik. Vond het wel even prikken aan het einde van de behandeling maar dat is nu gelukkig over. Blij met je tip voor deze winkel, dankjewel!

Toen ik nog in de stad woonde, mocht ik graag bestellen bij Ou Hai. Mis de daging smoor nog steeds.

1 like

Is er nog iets leuks te doen in de stad morgen/vrijdag? Ik ben er maar kort helaas

Versace in het Groninger Museum!

3 likes

Deze vraag is al tig keer voorbij gekomen maar niet specifiek met de vraag of ze een menukaart hebben of niet (ipv alleen verrassingsmenu).

Wie weet een goed restaurant in Groningen (hoeft geen luxe te zijn, maar wel goede kwaliteit) waar ze nog wel een menukaart hanteren? Als er veel vis op staat is dat helemaal goed, maar een mix is ook prima.

We wilden eigenlijk naar Brussels Lof maar ik ben zwanger dus mag heel veel niet van de kaart dus die bewaren we voor later.

Ik ben zelf wel fan van Dokjard. Zit aan de Noorderhaven. Hebben zowel verrassings als normale menukaart en voor ieder wat wils. Vind de sfeer ook heel leuk!

2 likes