Het Groningentopic

Is het restaurant YammY een aanrader? We willen wat lekkers vanaaf haha.

We wilden eigenlijk naar Andre Dokter gaan, maar die zit al vol. We gaan normaal altijd standaard naar FourRoses of Cantina, maar we hebben zin in wat anders een keertje.

Oké ik heb even tot een jaar teruggezocht in dit topic maar het is al lang niet meer besproken: waar gaan jullie heen voor drankjes in de binnenstad? Ik heb het gevoel dat ik heel erg bij de standaard plekken blijf hangen (Uurwerker, Mofongo, Poele- en Peperstraat, etc). Cocktails zijn geen must (mag wel), bier en wijn is prima. Iemand al bij Cilinder geweest, of andere aanraders?

1 like

Ik vind café Hooghoudt wel chill, maar daar moet je wel echt van houden.

1 like

Kombu Jiro is beter! Zelfde concept maar beter eten vind ik.

4 likes

Hebben jullie aanraders voor plekken waar je lunch to go kan halen? Ik zat zelf te denken aan broodje van eigen deeg maar misschien dat dat op de zaterdag zo populair is dat er maar weinig over is :sweat_smile: waar zouden we nog meer terecht kunnen voor iets soortgelijks?

Hier ben ik het mee eens!

@croissant Backwerk misschien? Haal daar zelf regelmatig een broodje. Of bij Pigalle, daar kan je ook afhalen.

Ja Pigalle!

2 likes

Ja cilinder is leuk! Stockroom nog net een tikkie leuker, maar daar kunnen echt maar 20 mensen binnen zitten, dus zit snel vol. En voor bier is Mout mijn favoriet, de eigenaresse is ook zo’n lieverd. En ik vind de minnaar ook altijd wel een gezellige bruine kroeg, maar die zit net wat buiten het centrum.

Ik herken het hoor, ik blijf ook vaak naar dezelfde plekken gaan!

6 likes

Wie is er al eens naar restaurant Naud geweest?

Weten jullie een fijne tandarts in Groningen? Ik zit nu nog bij een tandarts in de stad van mijn ouders en ik wil eigenlijk overstappen, maar ik heb zoveel horrorverhalen over tandartsen gehoord dus ik durf niet zo goed :grimacing:.

1 like

In welke buurt zoek je een tandarts?

Buijs tandartsen. Beste tandarts die ik ooit gehad heb.

2 likes

Helemaal mee eens

Same! Zit er sinds twee jaar en heel erg tevreden

2 likes

Ik heb een hele fijne tandarts in Haren, dat kleine stukje fietsen echt waard. Praktijk heet Werleman.

1 like

Heeft iemand ervaring met een fijne fysiotherapeut in de stad? Gaat om nek- en schouderklachten, dus niet speciale sportblessures ofzo. Over mijn huidige praktijk ben ik niet heel erg tevreden meer, dus zou graag over willen stappen!

Ik ben ook niet geselecteerd. Wel fijn om te lezen dat ze genoeg mensen hadden.

2 likes

Mijn fysiotherapeut gaat in de zomer met pensioen maar is echt een lifesaver geweest toen ik 1,5 jaar met rugklachten zat. Ga nog steeds af en toe voor een afspraak heen. De praktijk heet Meijering & Bouma en zit aan de Kamerlingh Onnesstraat. Echt een aanrader, heb voor dezelfde klachten twee andere fysiotherapeuten gehad maar die konden mij niet zo goed helpen als mijn fysio hier.

1 like

@Florence @Pimpelmees @anon43983847 @Chaussures @anon42887991 Bedankt allemaal! Ik woon in Helpman dus dat komt mooi uit.

1 like

Ik ging in Groningen naar Fysiosportief, ook voor nek en schouderklachten. Zij hebben ook manuele therapie. Ik zat bij Stefanie, maar volgens mij hebben ze meerdere.
Ik was altijd wel heel tevreden daar.

1 like