Deze is heel goed!!
Oh ik wilde die juist afraden. Vond ze erg vissen naar hoeveel sessies ik verzekerd had en ze lieten me echt te vaak terug komen voor waar ik voor kwam.
Oh dat klinkt wel anders dan hoe mijn ervaring was maar dat is inderdaad niet zo prettig. Misschien verschilt dat ook per behandelaar.
Oohh zo fijn dat je dan eindelijk iemand vindt die je van je klachten afhelpt! Ik ga nu al jaren naar dezelfde praktijk (wel verschillende behandelaren gehad) en heb het idee dat ze hun werk niet echt leuk vinden en ook niet zo goed snappen waar ik last van heb helaas.
Thanks voor de suggesties, ik ga er eens naar kijken
Heel erg fijn, had de hoop op pijnvrij kunnen bewegen met mijn rug al een beetje opgegeven en die heb ik dankzij hem weer teruggekregen. Klinkt wat dramatisch maar had al lang veel pijn en nu gaat het zoveel beter ook al wordt het denk ik nooit meer 100%, zit zeker op 90%. Ook dankzij veel oefenen en het had heel veel tijd nodig, dus is geen wondermiddel maar ben echt blij met de behandeling die ik heb gehad.
En wat jammer zeg! Dan is het op twee punten niet wat je zoekt. Goed idee om naar een andere praktijk op zoek te gaan! Succes met kiezen
Misschien heb je al genoeg tips gehad, maar ik heb zelf nog fijne ervaringen met ECEZG
Mocht iemand nog een goed restaurant zoeken. https://once-groningen.nl/ Authentiek Mexicaans eten⦠ik heb er zelfs over gedroomd vannacht. Man, wat is dit lekker.
Eet je vlees? Ik heb namelijk echt een totaal andere ervaring helaas⦠Weinig keuze voor vegaās, eten smaakte flauw, veel aardappel. Wel een 10/10 mezcal margarita gehad
Nee ook vegetarisch. Ze hebben inderdaad weinig voor vegetariƫrs, maar ik had ook alleen een voorgerecht. Dat was wel vega in combinatie met een cocktail en gratis nachos 10/10.
In een Vindicat huis waren gewoon hakenkruisen en jodensterren op de muur getekend en ze hadden twee levende ganzen opgesloten in huis!
Fuck die lui.
Dat ook niemand denkt āze haten ons al, we moeten het niet nog erger makenā
Ze gaan aangifte doen
En terecht, dit is toch om te kotsen. Ik schaam me als Groninger.
Dat zijn geen Groningers
Dat weet ik. Maar Groningen word zo weer lekker op de kaart gezet, mede omdat er zo weinig aan die hufterige streken gedaan word.
Hoi allemaal! Ik wil heel graag een professionele kleurenanalyse laten doen. Iemand ervaring met zoiets in Groningen toevallig?
Wie weet een terras in de luwte in de stad waar je lekker kunt lunchen? Een terras met heaters is eventueel ook goed!
News cafƩ? Of het goudkantoor. Weet van beide dat ze heaters hebben
Pronk en 't schimmelpenninck hebben beiden een een binnentuin! En volgens mij zit je bij het pomphuys ook snel uit de wind, is echt een van mijn favoriete terrassen.
Ojaa pomphuis stond al op mān lijstje om eens heen te gaan maar goed dat je zegt dat dat vaak uit de wind is. Lopen we daar eerst langs