Het Groningentopic

Niet in Groningen, maar in Dokkum zit F.ansi ink. Die kan ik zeker aanraden. Leuke meid ook.
Nagelstyliste misschien Alex.and.ra van A.rk? Ook een leuke meid haha.

2 likes

Oh en wil je perse naar basis fit? Anders zit er in N’horn een fijne sportschool. Niet zo massaal als BasicFit.

1 like

Ik meld me hier ook! Heb in Groningen gestudeerd, als kind in Zuidhorn gewoond en we hebben gisterem gehoord dat we zijn ingeloot voor nieuwbouw in de stad. We werken er allebei, en mijn werk wil dat we gaan verhuizen. Echt heel veel zin in, al duurt het nog 1,5 jaar voor het huis er staat

9 likes

Ah leuk dit topic! Ga alleen binnenkort verhuizen uit Groningen, ga de stad echt missen!

2 likes

Net dit topic ontdekt en het is vanaf nu mijn lievelingstopic :heart:

2 likes

Crossfit Noord bevalt mij heel goed! :grin:

Ik heb daar ook gesport! Leuke mensen, leuke sfeer!

1 like

Zeker weten! Door hen had ik echt plezier in het sporten. Mis het zelfs!

Mijn opa is ook wethouder geweest in een dorp daar haha. Ik kom zelf uit GG.

1 like

Haha ik mis t sporten zelf niet maar heb nog steeds contact met de mensen die er destijds werkten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe heet die sportschool? :slight_smile:

F.ysiof.it

2 likes

Dou toch nait zo eelsk op aal dai social media :rofl::crazy_face:

1 like

Omg ze zijn er weer :joy:
Ik begrijp alleen niet helemaal het linkje met NikkieTutorials, waarom dat nou weer zo nodig moet?

Ja die snap ik dus ook niet. Vind hun statement ook maar vaag.

‘Henk de Haan is sowieso iemand die eelsk doet,’ licht de rapper toe. ‘Ook Nikkie de Jager is nogal eelsk. Ik rap dat ik in het weekend er net zo bijloop als zij en dat is niet omdat ze transgender is ofzo maar om dat overdreven gedoe op internet. Wij steken met iedereen de draak. Ook met ons zelf. We hebben niet specifiek een community op het oog.’

Vind ondanks hun statement het niet zo netjes eigenlijk, hadden ze wel genoeg Groningers voor kunnen gebruiken oid. Maar goed, het nummer zal het ook wel niet extreem ver schoppen.

Jemig wat dom zeg van wat aans.

Kenden jullie deze al? God wat mooi

5 likes

Knoop doorgehakt, ik verhuis binnenkort van friesland naar groningen. ZO spannend. Niet groningen stad overigens, al had ik daar graag gewoond. Maar onbetaalbaar dus nu vlakbij Groningen. Duurt waarschijnlijk nog even want de huizenmarkt is idioot maar toch wilde het even delen :star_struck:

15 likes

Ik ben ook zo blij dat de terrasjes weer open zijn echt heerlijk geluncht in het zonnetje met uitzicht op de martini toren. Maar weet iemand een leuk terrasje in het centrum waar ze cocktails serveren? Liefst met mooi uitzicht :smiley:

1 like

Stadjers; iemand een idee waar een ebike veilig te parkeren in het centrum? Mijn kind wil op de fiets en dat is helemaal prima, maar het is een nieuwe fiets en dat vind deze suffe moeder een beetje spannend!