Hoop het!! Dan moet ik misschien via hun eigen site even kijken ipv TB.
Goede keus! Haha
Haha wie weet. Ik woon in in Z.
Hoi allemaal Ik ben een neppe Groninger want mijn vriend woont hier (en ik 170 km naar het zuiden ghehe) maar we zijn aan het ābedenkenā of ik hier ook kom wonen of niet
Ik vind het super spannend maar het lijkt me wel heel erg leuk. Maar zo jammer dat nu alles dicht is en ik niet echt kan ābelevenā hoe het hier is⦠ik zou hier graag crossfit/crossgym willen gaan doen, kent iemand daar een leuke plek voor? En zijn er normaal gezien koren hier, waar niet alleen maar 50+ers bij zitten?
Wat een dappere stap om te nemen! Zo ver weg. Is dat een beetje gunstig voor je werk of studie trouwens?
En inderdaad heel jammer dat er zo weinig te beleven is nu. Ik heb zelf geen ervaring maar hoor goede dingen van vrienden over Allround Crossfit.
Ja, ik woon al mijn hele leven (= bijna 30 jaar) op de plek waar ik nu woon dus wel echt super spannend! Ik zou mijn woning en baan moeten opzeggen en hier een nieuwe baan moeten zoeken. Maar daar maak ik me niet zo druk om want ik kan bij mijn vriend intrekken en ik werk in een sector waar wel goed werk in te vinden is! Ik vind het vooral spannend om mijn familie en vrienden āachterā te laten
Groningen is een hele jonge stad! De sfeer blijft alsof het een studentenstad is. Veel feesten en evenementen. Alleen is er voor iedereen genoeg te doen. Dat maakt de stad zo leuk haha.
Ik ken zo de sport faciliteiten niet, maar er zijn mooie gyms! En overal is wel een clubje voor haha.
Je hebt crossfit noord (de grootste) en all round! Zou gewoon eens een proeflesje inplannen en kijken wat je er van vindt
Oh leuk en spannend! Ja ik wil er wel over kletsen
Niet in Groningen, maar in Dokkum zit F.ansi ink. Die kan ik zeker aanraden. Leuke meid ook.
Nagelstyliste misschien Alex.and.ra van A.rk? Ook een leuke meid haha.
Oh en wil je perse naar basis fit? Anders zit er in Nāhorn een fijne sportschool. Niet zo massaal als BasicFit.
Ik meld me hier ook! Heb in Groningen gestudeerd, als kind in Zuidhorn gewoond en we hebben gisterem gehoord dat we zijn ingeloot voor nieuwbouw in de stad. We werken er allebei, en mijn werk wil dat we gaan verhuizen. Echt heel veel zin in, al duurt het nog 1,5 jaar voor het huis er staat
Ah leuk dit topic! Ga alleen binnenkort verhuizen uit Groningen, ga de stad echt missen!
Net dit topic ontdekt en het is vanaf nu mijn lievelingstopic
Crossfit Noord bevalt mij heel goed!
Ik heb daar ook gesport! Leuke mensen, leuke sfeer!
Zeker weten! Door hen had ik echt plezier in het sporten. Mis het zelfs!
Mijn opa is ook wethouder geweest in een dorp daar haha. Ik kom zelf uit GG.
Haha ik mis t sporten zelf niet maar heb nog steeds contact met de mensen die er destijds werkten
Hoe heet die sportschool?