Het Groningentopic

Haha ben nu wel benieuwd waar je woont natuurlijk! :smiley:

Haha je kan het vrij makkelijk traceren denk ik :slight_smile:

Weet iemand wat info te geven over de Indische buurt? Hoe is het er wonen? Wat voor buurtje is het?

prima wijk, gezellig, lekker dicht bij de binnenstad, goede mix tussen stadjers en studenten.

2 likes

Nou precies wat @Max zegt ja, een fijne, gezellige wijk, leuke mix van mensen.

Edit: Mijn vriend woonde er eerst, ik vind het nog steeds jammer dat ie daar niet meer woont haha want ik kwam er heel erg graag.

2 likes

Ik heb er ook altijd met veel plezier gewoond! Ben nu net verhuisd naar Helpman en denk wel dat ik het ga missen.

Edit: Taco Mundo bezorgt niet in Helpman volgens mij?:sob:.

1 like

2 jaar geleden nog wel haha. Lijkt mij nu ook nog steeds logisch dat ze daar wel bezorgen.

Hoop het!! Dan moet ik misschien via hun eigen site even kijken ipv TB.

M’n vriend en ik hebben vandaag bij Ribhouse Bronco besteld en het was zo fucking lekker :drooling_face: We hadden allebei spareribs met friet/wedges en salade en nog een portie nacho’s erbij. Het was zo veel zo lekker! We hebben de spareribs niet op gekregen haha. Oh en we kregen zelfs gratis m&m cheesecake. Weet niet waarom eigenlijk. Misschien voor het lange wachten?


Dit was de doos haha :joy:

Edit: vind de spareribs van Blokes wel nog iets lekkerder. Maar die bezorgen niet hier met thuisbezorgd. Wel met ubereats zag ik net, dus misschien doen we dat de volgende keer.

2 likes

Heeee weg gewerkt haha.

Waar uit het Westerkwartier komen jullie vandaan? Ben ik wel benieuwd naar, mijn opa is daar lang wethouder geweest haha

Ben wel ineens bang dat ik mensen ken uit dit topic :sweat_smile:

Oh echt! Wat leuk! Echt lekker vind ik. Pls geen gore geheimen over de keuken vertellen nu :grimacing:

Goede keus! Haha

1 like

Haha wie weet. Ik woon in in Z.

1 like

Hoi allemaal :slight_smile: Ik ben een neppe Groninger want mijn vriend woont hier (en ik 170 km naar het zuiden ghehe) maar we zijn aan het ‘bedenken’ of ik hier ook kom wonen of niet :smiley: Ik vind het super spannend maar het lijkt me wel heel erg leuk. Maar zo jammer dat nu alles dicht is en ik niet echt kan ‘beleven’ hoe het hier is… ik zou hier graag crossfit/crossgym willen gaan doen, kent iemand daar een leuke plek voor? En zijn er normaal gezien koren hier, waar niet alleen maar 50+ers bij zitten? :thinking:

4 likes

Wat een dappere stap om te nemen! Zo ver weg. Is dat een beetje gunstig voor je werk of studie trouwens?
En inderdaad heel jammer dat er zo weinig te beleven is nu. Ik heb zelf geen ervaring maar hoor goede dingen van vrienden over Allround Crossfit.

Ja, ik woon al mijn hele leven (= bijna 30 jaar) op de plek waar ik nu woon dus wel echt super spannend! Ik zou mijn woning en baan moeten opzeggen en hier een nieuwe baan moeten zoeken. Maar daar maak ik me niet zo druk om want ik kan bij mijn vriend intrekken en ik werk in een sector waar wel goed werk in te vinden is! Ik vind het vooral spannend om mijn familie en vrienden ‘achter’ te laten :frowning:

1 like

Weg

Oh jezus wat slecht zeg! Fijn dat je het later nog wel hebt ontvangen. Ugh, sommige mensen kunnen echt niet met personeel omgaan.

Groningen is een hele jonge stad! De sfeer blijft alsof het een studentenstad is. Veel feesten en evenementen. Alleen is er voor iedereen genoeg te doen. Dat maakt de stad zo leuk haha.

Ik ken zo de sport faciliteiten niet, maar er zijn mooie gyms! En overal is wel een clubje voor haha.

2 likes

Je hebt crossfit noord (de grootste) en all round! Zou gewoon eens een proeflesje inplannen en kijken wat je er van vindt

1 like