Het Groningentopic

Dit dacht ik ook :joy:

1 like

Ik snap echt vrij weinig van deze oplossing :joy: voelt zelfs méér chaotisch dan voor de borden

3 likes

Wat is de beste optie qua eten thuisbezorgen in Groningen? Thuisbezorgd, Ubereats, iets anders? Wil tegoed cadeau doen aan iemand die in Groningen woont, wel handig als er ook daadwerkelijk wat keuze is.

DOT aan het stadsstrand is sinds begin dit jaar van de eigenaren van oa Florentin en ik ben echt benieuwd hoe dat gaat worden joh. Ik volg hun op instagram en ze zijn echt van gezellige foto’s van sangria in de zon en ‘kom vanavond naar de film!’ naar, ehm, ja dit gegaan

2 likes

Zal wel weer een shared dining concept zijn met een maandelijkse sunday brunch

Met het lekkere weer van de afgelopen dagen, hebben jullie nog mooie wandelrondjes van ~15km die je makkelijk met het OV kan bereiken? Ongeveer een half uur vanaf het station! Bonuspunten als je leuke horeca tegenkomt!

Mijn aanraders vast:

• De NS wandeling vanaf Assen is echt mooi! En halverwege kom je in Rolde waar je prima het terras op kunt.
  • etappe 9 van het Drenthepad, van P+R Gieten naar P+R Westlaren. Heel mooi gebied, en je eindigt praktisch bij cafe de Drentsche Aa bij Schipborg waar het ook echt top toeven is (heerlijk terras aan het water)
8 likes

Oh dit zou zo fijn zijn om te weten. Ik zoek ook vaak op wandelpaginas maar veel is dan met tig keer overstappen voor je eens in een bos bent. Heb geen auto en zou zo graag eens lekker met het ov naar een bos in de buurt willen.

Je kunt erg mooi wandelen in het Mensingebos in Roden en op de terrasjes in Roden is het ook leuk om wat te drinken of je kunt een ijsje kopen bij de ijssalon. Heb even voor jullie gekeken en op deze website staat een route en staat ook dat het bereikbaar is met het ov (37 min met de bus).

3 likes

Deze ga ik snel proberen! Heb ook nogal wat ov stress maar dit is gewoon rechtstreeks dus moet te doen zijn. Dank je!

1 like

Graag gedaan! Mocht je het leuk vinden om te laten weten hoe je het vond, ik ben wel benieuwd :smile:.

Ik zie nu dat er op de website staat dat honden mee mogen mits aangelijnd. In het bos lopen ze bijna allemaal los omdat het daar is toegestaan, misschien goed om te weten.

1 like

Ik kom best wel vaak in dat bos alleen dan altijd samen met iemand met de auto. Het is een geweldig bos, veel variatie ook.
En ik dacht laatst al ik moet dus uitzoeken of ik hier zelfstandig heen kan gaan met de bus. Dat klinkt heel simpel maar op een of andere manier krijg ik kortsluiting van dat soort dingen uitpluizen :sweat_smile:en dan laat ik het er maar weer bij.

2 likes

Prachtig bos hè :smile: en leuk dorpje ook. Herkenbaar dat ideeën of taken in je hoofd dan blijven liggen. Veel plezier in elk geval!

1 like

Action heeft weer de lage wandkastjes (die in Scandinavische stijl) ik ben opzoek naar twee stuks van de donkere variant. Mocht iemand ze gespot hebben bij een winkel in de stad dan hoor ik het heel graag!

Ik heb ze gisteren gezien in Overijssel. Grapje, zie nu pas dat dit in het Groningen topic is.

Heb je een foto? Ik woon dichtbij een action.

Deze!

https://www.action.com/nl-nl/p/3015827/wandkast/

1 like

Ik wil wel voor je kijken, kan vandaag of morgen wel! Moet ik ze eventueel direct meenemen als ze er zijn?

Edit:
Je mag me anders ook wel een dm sturen!

3 likes

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Edit: denk ik? Ik zie het niet tussen mijn berichten staan :sweat_smile: maar laat maar weten of ze ze hebben en waar!

Weet iemand een leuke plek om te lunchen in de stad Groningen? Voor de rest eigenlijk geen wensen, behalve dat het gezellig en lekker moet zijn

Er is een groningen topic, misschien staat het daar in!

1 like