Haha ik heb een hele andere ervaring lol. Maar geloof het direct.
Haha vooral dat ene deuntje van baby shark en dan net vals brrr. Voor de kinderen was het wel mooi vertier
Hier reden ze gisteren door het dorp, 130 stuks! Het was zo’n enorme herrie. Die grote nieuwe trekkers hebben enorme luchthoorns er op. En die valse deurtjes, zo irritant. Maar de kinderen vonden het leuk
Baby shark zit nu al x- uur in m’n hoofd
Is anne & max een beetje kindvriendelijk? Als in, is er een speelhoekje en is de akoestiek niet zo dat wanneer kind een keer gilt alles 1000x zo erg klinkt?
Of hebben jullie andere aanraders? Croissanterie pigalle al geweest en idd top!
Doppio in de Brugstraat en Brownies & Downies, beide hebben een leuk glijbaantje en wat andere leuke dingen. Met Anne & Max heb ik geen ervaring.
Ohja, mijn kind doet het ook al vanaf het eerste moment erg goed bij de Uurwerker haha. Geen speelhoek oid maar wel banken waarop je kunt zitten en mijn dochter gewoon op de grond speelde met iets dat we meenamen.
Doppio idd ook een aanrader, alleen ik vind het daar vaak zo smerig. Brownies en downies ga ik onthouden.
Ga met een vriendin die is vegan, dus leek anne & max mij ideaal. Ga de kaart van uurwerker ook even bekijken, thanks!
Weet niet of ze het zelf zo bedoelen, maar ik zie vaak een halve crèche bij de Anne & Max op ouder vriendelijke tijden dus denk dat het heel geschikt is! Anders nog Circus Hoezee, bij het Forum of Wadapartja.
Ja, zijn wij wel eens geweest met onze dreumes. Ze hebben een speeltafel en van die Stokke stoelen met en zonder baby-inzet en ook een verschoon-unit in de dameswc.
Ik was laatst met vriendinnen met kinderen bij Ekoplaza in Haren en dat was heel leuk. Ze hebben daar een leuk speelhoekje en lekker eten. Niet in de stad dus, maar ik wilde het toch graag even tippen haha. Ik wist namelijk helemaal niet dat Ekoplaza ook een restaurant had.
Gaan jullie ook naar Eurosonic? Welke artiesten willen jullie graag zien? Ik vergeet altijd de namen van artiesten die ik leuk vindt
Barista Cafe bij de Westerhaven hebben ook een leuk speelhoekje en ook een kaart die kidsproof is!
Wat leuk van pigalle, dat wist ik helemaal niet ( dat ze kindvriendelijk zijn)
Bij Boterdiep betaal je 15 euro “per dag” voor parkeren. Is dat per 24h? Of betaal je dan 30 euro als je voor een deel op zaterdag en een deel op zondag staat?
Edit: Uiteindelijk toch nog online het antwoord kunnen vinden (denk ik), het schijnt 15 euro per 24h te zijn.
Bedoel je de parkeergarage naast TSH? Dat is dan nog wel een goede deal vind ik met de parkeerprijzen
Ja klopt, die parkeergarage “naast” TSH heet Boterdiep
Oh, dit werd mij dit weekend ook aangeraden. Waarschijnlijk geen toeval, ook al is de docu wat ouder (dacht ik gezien te hebben). Goed einde voor degene die toch een appartement heeft gekregen, maar voor die man uit Iran echt zo verdrietig. Vraag me af of hij in Iran gelukkiger zou zijn geweest.
Ik heb me even als een Karen gedragen, maar ik ben er trots op.
Ik fiets dagelijks van de Plantsoenbrug richting Wilheminakade, en hoe vaak ik wel niet bijna aangereden word door auto’s en ruzie heb met de automobilisten nu de fietsers daar voorrang hebben (al ruim een jaar ook…) Fietsers gaan ook steeds meer twijfelen om daar over te steken.
Afgelopen woensdag was het weer bijna raak, discussie met een boomer die zei dat alleen voetgangers daar voor mochten en gelukkig was er politie die me gelijk gaf. Bij thuiskomst ik woensdag een klacht ingediend bij de gemeente of ze het fietspad misschien oranje kunnen maken, en een bord dichterbij de overgang kunnen zetten.
Werd net teruggebeld en het bleek dat het bord gestolen was, en die hebben ze nu dichter op de overgang teruggeplaatst. Hopelijk helpt dit…
https://youtube.com/shorts/ApCAGcF02f4?si=BzDsEYoIAesN66C8
Wat een zooitje Hoe vinden jullie het geworden op de grote markt? Het blijft vaag en die borden etc maken het wel erg chaotische. Shared space is een goed idee maar fietsers gaan nu zo hard dat het niet heel veilig voelt.
Haha ja vreselijk, toen ik er vrijdag liep dacht ik dat het er voor 1 of ander fiets evenement was klaargezet ofzo