Het Groningentopic

Is er nog iemand geweest? Ik was er en ik vond het heel interessant!

1 like

Wat interessant! Ik moest vandaag werken :pensive: anders was ik wellicht heen gegaan

1 like

Oh wat jammer! Lees het nu pas. Had me wel leuk geleken!

1 like

Ik vind dat er eigenlijk helemaal geen leuke kledingwinkels meer in de stad zijn?? Ik ben vandaag in een andere plaats wezen winkelen en daar was het aanbod zoveel beter, idem voor kringloopwinkels. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vond voor mijn man het aanbod wel weer wat leuker dan dat het een hele tijd is geweest. Maar het word langzaam steeds meer overgenomen door restaurantjes en zo.

1 like

Ik hou van restaurantjes en cafe’s leuk maar het aanbod kledingwinkels echt bedroevend. Echt gericht op jonge meiden en studenten! Mannen kleding heb ik geen ervaring mee haha.

Kon in de stad gewoon niet slagen voor kleding die geschikt is om naar mijn werk te dragen.

1 like

Eens! Ik kan in Haren / Roden nog wel eens slagen bij Join the Seen maar eigenlijk ga ik voor een stenen winkel en advies daarom het liefst naar Rinsma in Gorredijk…

2 likes

Ik ben wel benieuwd waar je gewinkeld hebt nu!

Ik kocht mijn werkkleding graag in de duurzame modezaken: Haastje Repje, Zheng, Zich Zach. Koko Toko heeft ook uitsluitend duurzame merken, maar iets meer causal. Volgens mij zijn die er allemaal nog! Niet heel goedkoop allemaal, dus daar moet je wel wat budget voor hebben. En bij Appel en Ei slaagde ik vaak ook wel, maar al even niet geweest dus geen idee hoe hun collectie nu is. Ik hoor ook mensen enthousiast over Puut, tweedehands zaak aan de Verlengde Hereweg.

2 likes

Jaa Puut is een aanrader. Soort kleinere versie van appel en ei vind ik!

2 likes

Ik ben uiteindelijk in Drachten beland! Had het niet verwacht maar ze hadden hele leuke winkels daar.

Puut ga ik volgende week eens een kijkje nemen. :blush:
Appel & Ei ken ik trouwens wel en slaag ik nog wel eens maar had nu echt super specifieke dingen ook waar ik naar op zoek was!

2 likes

Ja Drachten heeft leuke winkels! Waar ben je uiteindelijk geslaagd?

Ik was laatst aan het neuzen bij een Puut vestiging, niet die in Helpman. Concept sprak me enorm aan, ook vanwege hun regels mbt inbrengen van de kleding (ā€œwe zijn heel kritisch, breng alleen je mooiste items inā€). Het eerste ik wat ik vervolgens uit een rek pakte, was een jurk van Shein voor €15. Dan ben ik er al wel weer klaar mee :triumph:

3 likes

Oh leuk om te weten, dat zou ik ook niet verwachten in Drachten!

@Polly hahaha ik zou precies diezelfde reactie hebben, lekker stom zeg.

Ja eens, bij een andere Puut (of misschien wel dezelfde, maar in ieder geval niet in de stad) hing ook allemaal kinderkleding van Primark en Zeeman.

Heeft iemand aanraders voor een leuke escape room in Groningen (stad)? Hij mag niet spannend/eng zijn, gewoon leuk. Hoeft ook niet ingewikkeld etc.
Zoek iets laagdrempeligs en wat even vermaak geeft.

1 like

Wij hebben laatst bij Goldberg de Martini shaker gedaan. Die was wel leuk! Goldberg Escape

2 likes

Ziet er tof uit! Maar niet eng of heel spannend oid? Ik ben echt een schijtluis namelijk :sweat_smile:

Haha nee, niet heel erg. Ga er niks over verklappen want die moet je gewoon echt zelf meemaken.

1 like

@FrozenFlame deze heb ik ook gedaan. Was heel leuk en vond 'm niet spannend!

1 like

Wat vinden jullie een fijne sportschool in Groningen stad? Ik heb vorig jaar een abo bij Basic gehad, maar het was me in de avonduren echt te druk bij Westerhaven en Vismarkt, en te weinig daglicht vooral (:skull:). Ik woon dicht bij het noplaaa en ik weet dat ik minder motivatie heb als ik ver van huis moet. :’)

Ik vind groepslessen zoals Bodypump erg leuk, maar is geen prƩ.

1 like