Hier elke sportschool wel gehad maar hou het inmiddels al even vol bij Sterck. Buurt vd Euroborg dus misschien te ver maar echt de moeite waard.
Curves in de rivierenbuurt en/of helpman vond ik een fijne sportschool. Zijn alleen geen groeplessen, onder begeleiding volg je een circuit op toestellen.
Calipso!
Dat is alleen met personal trainers toch?
Budget: SportCity (vroeger fat for free) aan de Melisseweg is wel ok, betere sfeer dan basic fit en meestal niet te druk. Groepslessen daar al even niet meer gedaan, vroeger zumba maar die les is al jaren hetzelfde.
Duur: Health Club, super luxe boutiquegym en alles nieuw maar heel klein en geen groepslessen.
Nee, inmiddels ook vrij trainen!
Ik ben begonnen bij Sport City Melisseweg maar die vond ik juist helemaal niet fijn. Groepslessen hebben echt een ‘ dit is mijn vaste plekje’- vibe en als je vrij gaat trainen is er blijkbaar ook een soort code die ik niet ken want er liggen her en der allemaal handoekjes van mensen die dan een soort circuit voor zichzelf neerleggen maar waar jij dan tussendoor geen gebruik van mag maken.
Ik sport nu tijdelijk even niet in een sportschool maar zou er niet weer naar terug gaan.
Gym Now aan de Turfsingel allicht?
Iemand trouwens al naar Rocycle Groningen geweest? Ik weet dat het een mega hype is maar ben stiekem wel benieuwd…
Mijn schoonfamilie is trouwens heel tevreden over Push en Pull in de Ebbinge, maar ergens een beetje awkward om hun elke keer tegen te komen.
Ja! Ik heb twee lessen roform gedaan en het beviel goed. Goede trainer!
Fit for Free neem ik aan?
Ja, sorry zo noemen wij sportschoolsponsoren het
Sportief90! Hele leuke kleine sportschool ook bij de Westerhaven, ze hebben best wat groepslessen waaronder bodypump!
Die richten zich voornamelijk op powerliften volgens mij dus niet echt veel apparatuur maar meer losse gewichten! Als dat is waar je naar op zoek bent is het volgens mij wel een chille sportschool.
Ik ben fan van de SportCity Melisseweg!
Zijn jullie al Noorderzon geweest en hebben jullie nog aanraders voor voorstellingen?
Ik ben ook benieuwd! Ga vanavond.
Ik was het dus helemaal vergeten dit jaar, hoorde gisteravond vanuit mn bed al zoveel geluid hahah maar dat was het dus Veel plezier allemaal!
Ik woon naast het Plantsoen zo’n beetje en elke avond 22/22:30u begint er toch harde muziek. Echt irritant.
Het moet echt wel hard zijn, want in Helpman ook nog vrij duidelijk te horen!
Ik ga zaterdag! Naar de Dolle Mina’s.