Het Groningentopic

Snap ik wel, dat je dat langdradig vond.
Ik vond met deze voorstelling het begin wat langdradig en was blij dat het pauze was haha. Ik zou wel een dekentje en kussentje meenemen! Het is fris.

Het hek om binnen te komen naar de tribune is vlakbij het drinken trouwens. Dat vond ik ietwat onduidelijk. Veel plezier en laat weten wat je er van vond! :smile:

1 like

Ja Zummerbuhne is heel goed! Vond die van 2 jaar terug beter dan die van vorig jaar. Dit jaar gaan we helaas niet heen.

Die poffert ziet er heerlijk uit! Helemaal trek in nu haha.

1 like

Gisteravond ook even naar Noorderzon geweest, vooral met kind gespeeld haha. Morgen weer even heen maar dan vooral ook voor the food! Nog vega aanraders?

De classic panzerotti echt zooooooo lekker!!! :heart_eyes:

2 likes

Ik vond de vegan stoof van Soestdijk geslaagd! Was ergens eind vorige week, toen was het 9,50 euro, zag gisteren dat het inmiddels 11 is geworden :thinking: dus dat is wel jammer. Javaans eetcafé is denk ik ook altijd een goeie.

Ik ben trouwens voor het eerst vrijwilliger op Noorderzon dit jaar en dat is echt een aanrader mocht iemand daarover twijfelen! En bonus: alle catering is helemaal vega :pray:

3 likes

Beetje last minute, maar heeft er iemand nog een leuke tip voor open Monumentendag dit weekend?

Wat zoek je precies? In het Hogeland zijn tal van prachtige locaties open.
Kunstcentrum De Ploeg - Open Monumentendag en dan combineren met Maarhuizen voor de lunch bijv.

Voor wie het leuk vindt: vandaag is ook de open dag bij de brandweer! Tegenover Ikea.

1 like

Via spot kun je een rondleiding achter de schermen krijgen bij de stadsschouwburg en de oosterpoort. Lukt vandaag niet meer, maar misschien voor de volgende keer

1 like

Leuke tip, ben er met de kids heengeweest!

3 likes